Pelaatko itse lätkää??

• 2 016
  • 28

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Niin,

pelaatko itse lätkää? Jos pelaat niin millä tasolla ja millaisia saavutuksia uraltasi löytyy?

Itse pelaan (tai olen pelaavinani) Harrasteliigaa Itä-Helsingin Noutajat nimisessä joukkueessa. Toistaiseksi takana on yksi peli, jonka hävisimme 15-0 ja olin ainoa joka pääsi tilastoihin joukkueestamme, 2min. väkivaltaisuus.

Muuta kiekkotaustaa ei ole, joten ei näin ollen saavutuksiakaan.

Kätisyys on left, peli# on 75, luistelutaito on jonkinlainen, pelipaikka puolustaja...

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Cairns
Niin,

pelaatko itse lätkää? Jos pelaat niin millä tasolla ja millaisia saavutuksia uraltasi löytyy?

Itse pelaan (tai olen pelaavinani) Harrasteliigaa Itä-Helsingin Noutajat nimisessä joukkueessa. Toistaiseksi takana on yksi peli, jonka hävisimme 15-0 ja olin ainoa joka pääsi tilastoihin joukkueestamme, 2min. väkivaltaisuus.

Muuta kiekkotaustaa ei ole, joten ei näin ollen saavutuksiakaan.

Kätisyys on left, peli# on 75, luistelutaito on jonkinlainen, pelipaikka puolustaja...

Mahtuuko joukkueeseen 190-centtinen ex-puolustaja?
:)

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Harrastetasolla vain.

Itse pelailen nykyisin vain itsekseni. Harvinaista herkkua käydä talvella jäällä. Varsinkin, kun yksin kentälle pääsee luistelemaan vain tähtien&kuun loisteessa.

Saavutuksina(jonkunlaisina) muutamia piirinmestaruuksia ja sm-tasolla siellä 5:n joukossa. Lopetin tuossa päästyäni C-junnu ikään, koska matkustelu(parempaan seuraan siirtymisen takia) olisi vienyt liikaa aikaa muulta elämältä(esim. jalkapallolta, koululta, ystäviltä, jne.). Saavutukset siis nuo vaatimattomat. Pelasin yhdessä muutamian nykyisten SM-liiga ja mestis pelaajien kanssa. Kuitenkin merkittävin saavutus voisi olla vaikkapa Mike Comrieta vastaan pelaaminen :-)

Niin ja pelipaikka oli aina keskushyökkääjä. Olin suhteellisen kankea, en kauhean vahva, mutta omasin hyvän mailatekniikan ja olin suhteellisen nopea. Pelinumerona oli #15, 16 ja viimeisenä 24. Pelasin leftiltä ja koko ns. urani Järvenpään Haukoissa, missä aloitin n.5-vuotiaana. Luistelemaan opin 2-vuotiaana.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
..

Noutajien rosteri on täksi kaudeksi jo täynnä, ehkä liiankin täynnä...

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lätkä on kuningas laji eikä siitä mihinkään muutu. Talvisin on pakko mennä aina kun on mahdollista(eli kun säät sallii)pelaamaan. Aikomuksena on mennä jonnekkin 4-6 divariin pelailemaan tulevaisuudessa.

Jos nyt analysoisin omia taitojani niin luistelu on hyvää ja parhaat ominaisuudet on mailatekniikka ja pelisilmä. Ihan näin yhtään kerskumatta.

Olisi mielenkiintoista kyllä mennä pelaamaan johonkin harrasteliigaan. Niin, pitäisikö perustaa Team Jatkoaika? Jos vaan pelaajia löytyy? Itse pelaan sentterin paikkaa.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, otamme mielellämme tarjouksia vastaan treenipeleistä!!!

Ja joskus on treeneissä miehiä liian vähän joten ehkä joku pääsee joskus mukaan, jos tahtoo ja maksaa sen 30-40mk omalta osaltaan jäävuoroon.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luonnonjääsarjatasolla maalivahtina, vuosina 91-97. Varsinaisiin sarjapeleihin osallistuttiin kausina 94-95, 95-96 ja 96-97.

Mittavan uran tilastotkin löytyivät näköjään valokuvakansiosta, kun vähän vaan tutki.:)

30 ottelua, 16 voittoa, 3 tasuria, 13 tappiota, nollapelejä 4, maalikeskiarvo 3,42 , nollapelejä mahtui uraan 4 kappaletta. Torjuntaprosenttia en tiedä, kun ei luonnonjääsarjassa laskettu maalivahtien torjuntoja...

Eli ei tullut meikäläisestä huippu-urheilijaa... luistimille en ole päässyt aktiiviuran jälkeen....

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lopetin jääkiekon a-nuorissa 3-4 vuotta sitten. Samassa joukkueessa pelasi monia saipan tämän kauden edustusjoukkue pelaajia.
Pelipaikka oli pakki.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jep, pelataan. Jo syksystä -95 yhtä soittoa.
Hämeen alueen harrastesarjan kakkoslohkoa, Kalevan Haukoissa.
Veteraanipakki(pelannut joukkueessa toiseksi kauiten :) ) ykkösketjun takana.
Joukkueen tunnus on: Lahjattomat reenaa.
Turpaan tulee säännöllisesti, ainakin kerran kaudessa Haukat ottaa sen kuuluisan tilastovoiton.
Ei ole väliä kuinka pelit menee, pääasia, että pääsee pelaamaan.
Viime kaudella pelejä tuli 42 kpl, eli kyllä pelata saa.
Varsinkin kun pelataan yleensä kahdella pakkiparilla.

(Eilen turpaan 9-2 periaatteessa kolmosdivariporukalta)

Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti kuningas
Olisi mielenkiintoista kyllä mennä pelaamaan johonkin harrasteliigaan. Niin, pitäisikö perustaa Team Jatkoaika? Jos vaan pelaajia löytyy? Itse pelaan sentterin paikkaa.

Mukana!
Puolustaja #55.

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lätkänpelaajana olen hiukan myöhäisherännäinen, mutta nyt jo lähellä ikämies-ikää päätin lähteä harrasteliigaan pelaan. Pelaan pakkina, luudin oikealta ja pituutta on alle 175, mutta en ole aivan sellainen tyypillinen oululainen pieni ja taitava right'in pakki a´la Ruotsalainen / Haapakoski / Niskavaara.., vaan kädet on syväjäässä ja ei taida koskaan sulaakaan. Kunto, voima ja luistelutaito on kuitenkin tälle tasolle hyvä ja kuin asenne on rautaa, niin mukana pärjää mainiosti!

Hienoa homma kertakaikkiaan!

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Pelasin b-junnu ikään asti, käyden läpi lähes kaikki Vantaan seurat. Veskarina... Suurempaa menestystä ei ollut, paitsi kerran suorastaan paska joukkueemme nousi korkeammalle tasolle (joku 1-divari se kai oli). Turpaan tuli lähes joka kerta, ja veskarillamme oli aina lähemmäs 100(!) torjuntaa.

Ja toi "Team Jatkoaika" taitaa olla melkoista utopiaa, koska mahdolliset pelaajat voivat olla mistä tahansa Suomea... Mutta messis ollaan!

axe

Jäsen
No jos B1:kin, niin kyä määkin. Samaa sarjaa pelataan ja näköjään tammikuun alussa otetaan yhteen. Mää olen sellanen timojutilamainen hidas tankki vaikka laitahyökkäjän paikalla pelaankin. Puolustaminen ei aina tahdo oikein maistua, mutta tehoja löytyy!

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Pelailin vielä viheltäessäni kiekkodumareitten jengissä. Se oli siis vain hupisurffailua. Siellä eivät tappelutilastot komistuneet:D

Ike

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä pelasin 7-vuotiaana EVU:ssa. Sittemmin vain ulkojäillä. Luistimia ei ole ollut sen jälkeen, kun mun Jofista lähti terä irti.

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti kuningas

Jos entinen juniorien SM-sarjatasoinen maalivahti kelpaa joukkueeseen, niin kaudelle 2002-2003 voitte varmuudella laskea mut mukaan.

Ongelma on vain siinä, että taidot kyllä ovat tallella, mutta pieni mikahäkkismäinen tauko on tässä nyt ollut hieman aikaa, mutta jos vaikka sitten alottaisi treenailemaan joskus keväällä että olisi iskussa seuraavaa kautta varten.

Ihan oikeasti, olen ollut kiinnostunut jo pitkään kiekon pelaamisen jatkamisesta, ja jos näin osuvaan saumaan vielä joukkuekin löytyisi, olisi tuo homma upea. Jos joku jaksaa alkaa asiaa miettimään, niin mukana lupaan olla.

-TommyT-

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
TommyT...

...voinenko udella että missä ikäluokassa olet pelaillut ja missä joukkueessa?

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Team Jatkoaika

Lähetin yksityisviestin Flonaldolle ja kyselin häneltä, että jos hän viitsisi tehdä toimitusjohtajana jonkin sortin kyselyn missä haettaisiin halukkaita pääkaupunkiseudulta tähän Team Jatkoaikaan. No ei ole tullut vielä vastausta.

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Joukkueen perustaminen

Tälläkin palstalla on jo väläytelty oman jengin perustamista. Ei se ole todellakaan vaikeaa. Esim. meidän joukkue (Itä-Helsingin Noutajat) sai alkunsa siitä, kun työkaverini sanoi: Perustetaan oma jengi. Siitä se lähti. Joku kirjoitti, että ihmiset on ympäri Suomea ja siis tuskinpa on mahdollista saada kasaan tarpeeksi jengiä. Esim. meidän maalivahti tulee joka kerta treeneihin TAMPEREELTA asti ja treenit on lauantaisin klo:22.30 - 0.00. Treenien jälkeen hän lähtee takaisin Tampereelle. Ajaa lähemmäksi 400km, jotta pääsee treeneihin. Eli jos todellakin on halua, ei matka ole mikään ongelma.
Sana vain kiertämään ja kohta on halukkaita enemmän kuin voidaan ottaa.
Nyt vain joku innokas vetämään tätä asiaa ja ensi vuonna saadaan uusi joukkue harrasteliigaan kiekkoilemaan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
En ole kiekkoa pelannut, jos ei koulun liikuntatuntien pelejä lasketa. Silloinkin pelattiin tennispallolla...
Olisin kyllä kiinnostunut kokeilemaan, miltä maalivahdin homma tuntuu. Tietenkään en saisi niitä kiekkoja kiinni, mutta tietäisipä ainakin, minkälaista siellä tolppien välissä on olla. Vaan aika mahdotonta taitaa tuon haaveen toteuttaminen olla.

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: TommyT...

Viestin lähetti Cairns
...voinenko udella että missä ikäluokassa olet pelaillut ja missä joukkueessa?

Juu siis Jokereissa ja C:hen asti pelasin. Synt. -84

-TommyT-

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Mullapa onkin Itä-Helsingin Noutajien t-paita hommattuna.

Ite oon pelannu lätkää 80-luvun loppupuolella ja 90-luvun alkupuolella naisten SM-sarjassa sekä 1-divarissa.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noutajat...

Noutaja #9,

nyt kun sinulla on tuota kokemusta joukkueen asioiden hoitamisessa (joukkueenjohtaja, halusit tai et ;) ), niin ehkä voinet opastaa täällä halukkaita jos joku sitä tarvitsee?

Kiisa, liikuttavaa kuulla että olet tukenut toimintaamme. Harmi että rahalla ei voi ostaa taitoa kuten SmallWorldHockeyssä, on meinaan Alabama Testosteroiders kova jengi ;)

Itse voisin kuvitella että jos ensi kaudeksi tahtoo joukkueen kasaan, niin suunnittelun voisi jo nyt aloittaa, ja joukkueesta kannattaa tehdä ehdottomasti mitä pikimmin rekisteröity yhdistys, näin teki Noutajat muutaman kuukauden viiveellä. Aikaisessa perustamisessa olisi myöskin se etu, että ehtii saamaan mukavammat jäävuorot kuin lauantaisin 22.30 - 00.00...joskus se vaatii venymistä, mutta on perkel3 sen arvoista :)

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Team Jatkoaika?

No siis mullahan ei oo hajuakaan miten tommosen joukkueen vois saada pystyyn, mutta se ei onnistune jos ei oo pelaajia. Joten tähän voi laittaa jos kiinnostusta on...

Rupesi nimittäin toi ajatus kutkuttamaan sen verran;) Elikkä siis ketkä on todella valmiita perustamaan tän "Team Jatkoajan"? Itse voisin, vaikka en ole koskaan pelannut lätkää "virallisesti" kenttäpelaajana. Veskariksi en toista kertaa rupea! Nimiä pöytään! TACK!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy