Pelaajien ruokavalioita ?

  • 1 217
  • 5

Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis, Philadelphia. HIFK.
Löytyisikö keneltäkään infoa kiekkoilijoiden ruokavalioista ?

Esimerkiksi Ville Niemisen "pihvi-dietin" näin viime kesänä jossain lehdessä, mutten sitäkään enää löydä. Igor Larionovin kasvisruokavalion luin myös jostain reilu vuosi sitten...

Olisi mielenkiintoista vertailla pelaajien ruokavalioita; miten ne eroavat toisistaan. Tietysti pitäisi saada mahd. paljon infoa, jotta saisi jotain irti.
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Gabriel
Löytyisikö keneltäkään infoa kiekkoilijoiden ruokavalioista ?

Monelle ainakin tuntuu tuo viina maistuvan...

Muuten taitavat olla aika moniruokaisia, kun kerran löytyy myös kasvissyöjiä. Mutta taitavat olla aika "normaalin" ruoan ystäviä, tietysti hieman päivästä riippuen.

Että silleen...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Gabriel

Esimerkiksi Ville Niemisen "pihvi-dietin" näin viime kesänä jossain lehdessä, mutten sitäkään enää löydä. Igor Larionovin kasvisruokavalion luin myös jostain reilu vuosi sitten...

Ainakin Mika "veikko" Nieminen helsingissä asuessaan tuli useasti bongattua läheisessä ruokakaupassa. Pari kertaa mies poistui kaupasta vaatimattomasti kolmen KOFF-korin kanssa.. Ruoasta ei näkynyt jälkeäkään.

Sen sijaan viereisessä pizzeriassa söi usein bissellä huuhdellen maukkaan näköistä Pizzaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Gabriel
Löytyisikö keneltäkään infoa kiekkoilijoiden ruokavalioista ?

Minulla ei hirveästi tietoa ole noista ruokavalioista, mutta semmosen käsityksen olen saanut, että kanapastaa menee aika paljon kauden aikana. Kesällä sitten vissiin keskitytään tuohon neste puoleen ohrapirtelön muodossa.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen, että kiekkoilijoiden ruokavalio ei juurikaan poikkea tavallisen ihmisen sapuskoista. Tosin määrät ovat isompia ja pelipäivinä ainakin osa varmasti miettii mitä suuhun laittaa. Jääkiekkolijan ei kuitenkaan tarvitse ns. tankata kuten joissakin kestävyysurheilulajeissa. Painon kertyminenkään ei ole niin vakavaa kuin mäkihypyssä, joten dietillä ei juurikaan tarvitse olla.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti HN
Huippukiekkoilija ei pysty harjoittelemaan tehokkaasti "normaali-ihmisen" ruokavaliolla, jolla tarkoitan suomalaista normaalia (eli varsin rasvaista) kotiruokaa ja enemmän tai vähemmän satunnaisia pizzoja, hampurilaisia ja ranskalaisia.
Totta. Ilmaisin ajatukseni huonosti. Ajatukseni normaaliruokavaliosta oli lähinnä tämä kuuluisa ruokaympyrä. Tosin urheilijalla varmaankin hieman hiilihydraattipainotteisempi.

Seurat varmaankin kiinnittävät huomiota pelaajien ruokavalioon, mutta kiinnittävätkö pelaajat itse?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös