Tehdäänpä tälle asialle oma ketjunsa, sopimuspelaajat ovat erikseen toisessa ketjussa ja jos pidetään spekulointi tulevista hankinnoista tässä ketjussa, niin ei sopimuksen tehneet ja spekulointi sekoitu. Yritetään pitää se fantasiarosterointi poissa, niin modet ei tule ja tapa. Toisin sanoen tähän ketjuun siis asiallisia spekulointia tulevista hankinoista ensi kautta koskien.
Tässäpä kopiona viesti, jonka jo tuonne TuTon puolelle pistin, itse itseäni lainaten.
Tässäpä kopiona viesti, jonka jo tuonne TuTon puolelle pistin, itse itseäni lainaten.
Micco! kirjoitti:Veikkaaja puhuu, että KalPa olisi TuTon tutkapari Laakso-Salo kintereillä. Nopea tiedustelu Kuopion Marttakahvioon ja Toivalan Essolle (sisäpiirin huumoria) osoitti, että jutussa taitaa olla normaalia Veikkaajan juttua enemmän perää.
Kaksikko oli Peki Virran luottomiehiä TuTon B:ssä ja Virta taisi pojat nostaa myös edustuksen rinkiin aikoinaan. KalPan strategia on selvästi muuttumassa, kahteen alempaan ketjuihin otetaan nuoria lupaavia kavereita kasvamaan sekä muualta että varsinkin omista junioreista. Nykyinen kolmosketju on hajoamassa, kun Kenigille ja Kaartiselle tuskin jatkoa tarjotaan, hyvä niin. Kakkosketju on jo kasassa, Kiiskinen-Kauvosaari-Tuppurainen, ykkösketju työn alla ja nelosketju omista a-junioreista.
KalPan kannalta kuulostaisi varsin hyvältä, vaikka jotkut varmasti Mestis-hankinnat tyrmäävätkin. Kyse on kuitenkin erittäin lupaavasta kaksikosta, joka on jo pitkään pelannut Mestiksessä hyvässä valmennuksessa liigakiekon näköistä jääkiekkoa, ei normaalia Mestis-höntsää. Myös KalPan päävalmentajalle tuttu ja hänen arvostamia pelaajia molemmat.
Saa nähdä. Olen tyytyväinen, jos tämä kaksikko ensi kaudella kolmosen laidoilla Kenigin ja Kaartisen tilalla KalPan riveissä pelaa. Veikkaaja tästä jo huhuili ja myös Kuopiossa näemmä juttua asiasta liikkuu, jo ennen kuin Veikkaajan huhusta tiedettiin.
Olisi voinut Veikkaaja kyllä rauhoittaa tilanteen ja laittaa tälläiset jutut ulos vasta kun TuTo on ratkaisupelinsä pelannut. Supertovereiden tilannetta on turha sekoittaa. Onkos Turussa näistä siirroista mitään tietoa liikkunut?