Pekka Virralle potkut!

  • 154 414
  • 449

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Virralle kenkää

Eiköhän nyt ole aika avata ko. ketju vaikka asiasta monessa muussakin ketjussa puhutaan.

Virran saavutukset ja kyvyt on mun mielestä viimeistään nyt nähty. TPS:n peli on täysin sekaisin ja tässä ei pitäisi antaa yhtään aikaa enää kyseiselle valmentajalle.

Kuka tilalle? Kuka vaan, ei tuo huonommaksi tai sekaisemmaksi tuo peli voi mennä. Nyt nimittäin puolustuspelaaminen ei toimi millään tavalla ja myöskään hyökkäyksissä ei ole päätä eikä järkeä.

Joukkueen materiaali on kuitenkin paljon parempi kuin mitä nuo peliesitykset antavat ymmärtää. Kuitenkin kentällä on samanlainen flegmaattinen ryhmä mitä oli esim. Jortikan viimeiseksi jääneellä kaudella. Toki puolustus kaipaa vahvistusta, mutta esim. tänään on jälleen peli ollut niin sekavaa että pelkkä yhden tai kahden pakin hankkiminen ei auta.

Tästä ei Virran avulla tule yhtään mitään, ja veikkaan että myös maksava yleisö alkaa jättämään pelit väliin, kuka tästä haluaa maksaa?

Juhlakausi, todellinen juhlakausi!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kannatetaan!

Olisi mahtava synttärilahja huomiselle kun heivaisivat Virran vittuun Tepsistä. Hyvä materiaali heitetään hukkaan huonolla auktoriteetilla ja pelifilosofialla.

Tämäniltainen on ollut alusta alkaen suoranainen farssi, Lukko vielä kun ottaa kolme pistettä niin jumbona ollaan.

Säälin Engreniä, Niittymäkeä, Willsietä ja Lockea. Tulivat jengiin vain todistaakseen tällaista katastrofia.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Tähän asti ollut tätä ajatusta vastaan, mutta nyt palaa kyllä kiinni. Ei voi pelata noin päin helvettiä jokaikistä matsia kauden aikana. Luulisi, että hallituksesta löytyisi sen verran mustavalkoisia miehiä, että voisivat nyt todeta Virran täysin tyhjäksi arvaksi. Juhlakausi in my ass!
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Olin itse tulossa avaamaan juuri samaa ketjua. TPS on saanut melkein viikon harjoitella rauhassa ja teemana HPK peliin oli uusi alku. No TPS vastasi huutoon esittämällä ekassa erässä huonointa puolustamista mitä olen eläessäni nähnyt sm-liigassa. Omissa pelaajat liukuu selkä suorana miehensä vieressä, mutta elettäkään ei tehdä maalin estämiseksi. Tähän kun lisätään, että hyökätessäkin on painettu paniikkinappulaa ja luovuttu Virran identiteetistä yksinkertaistamalla peliä, niin tuo toimii vielä huonommin kuin viime kaudella. Ei meidän materiaali paras ole, mutta kyllä kerhoa vastaan pitäisi omista pois päästä. 19-2 torjunnat ekaan erään.

Itse olen kuulunut Virran tukijoihin ja olin kovasti mieltä, että tuo peli paranee ajan kanssa, mutta ei. Jotain tarttis tehä ja äkkiä.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jos meinataan koutsia vaihtaa se on tehtävä ja PIAN! Kuukauden päästä se on myöhäistä. Ei Sm-liiga ole mikään harrastelija sarja missä voi vain harjoitella vuosi tolkulla, jotain perkeleen maagista super kiekkokontrolli taktiikkaa!
Joku tilastonikkari varmasti jaksaa kaivaa esille Virran "saavutukset" TPS:ssä!
Mistäköhän johtuu, että kuka tahansa kultakimpale saapuu kovilla meriiteillä Virran alaisuuteen Turkuun, muuttuu aivan paskaksi? Vastaus on, että tätä pelitapaa osaa ilmeisesti vain P.Virta itse toteuttaa, eikä kukaan muu, sitä edes opi!
Ketju on nyt avattu, joten antaa mennä, olkaa hyvät!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Vielä puoli tuntia sitten en olisi ehkä allekirjoittanut tämän ketjun pyyntöä, mutta nyt on menty rajan yli. Erittäin tärkeä peli, avausvoitto pitäisi ottaa ja miten TPS aloittaa sen?

Kaiken änärivouhotuksen ja TPS-organisaation turbulenssin katveessa ihmiset eivät huomaa että TPS pelaa lähes yhtä paskaa kiekkoa kuin Heikki Leimen aikana. Muutamia välähdyksiä paremmasta mutta ne lienevät olleet vahinkoja.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
On kyllä koko organisaatio sekaisin. Aivan päätöntä menoa jonka kruununa tuo luokaton pelleily kentällä jota jääkiekoksi kutsutaan.
TPS on sarjan huonoin joukkue. Ei kahta sanaa.
Virralle potkut välittömästi! Vihdoinkin saatu eloa halliin niin joukkue palkitsee yleisön pelaamalla paskinta lätkää sitten Heikki Leimeen.

Varmasti Engreniä ja Niittymäkeä kaduttaa paluu Turkuun.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Nyt täällä vallitsee liikuttava yksimielisyys miten tulee toimia. Potkut päävalkulle ovat ehkä säälittävä ja liian tavallinen tapa herätellä joukkuetta mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä?? Maalivahtiosasto & sentterit pitäisivät olla liigan kärkipäätä, niin vain läpsyttely jatkuu.

Oikeasti, miten väärän diagnoosin voi valmentajasta tehdä? Kun Pekka Virta tuli Turkuun, ajattelin että kerrankin saimme valmentajan jolla on karismaa, auktoriteettia ja moderni/menestyvä pelitapa, kiekkokontrolli.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olin itse tulossa avaamaan juuri samaa ketjua. TPS on saanut melkein viikon harjoitella rauhassa ja teemana HPK peliin oli uusi alku. No TPS vastasi huutoon esittämällä ekassa erässä huonointa puolustamista mitä olen eläessäni nähnyt sm-liigassa. Omissa pelaajat liukuu selkä suorana miehensä vieressä, mutta elettäkään ei tehdä maalin estämiseksi. Tähän kun lisätään, että hyökätessäkin on painettu paniikkinappulaa ja luovuttu Virran identiteetistä yksinkertaistamalla peliä, niin tuo toimii vielä huonommin kuin viime kaudella. Ei meidän materiaali paras ole, mutta kyllä kerhoa vastaan pitäisi omista pois päästä. 19-2 torjunnat ekaan erään.

Itse olen kuulunut Virran tukijoihin ja olin kovasti mieltä, että tuo peli paranee ajan kanssa, mutta ei. Jotain tarttis tehä ja äkkiä.

Kuin mun "kynästä"! Mä olen ollut tätä ajatusta vastaan tähän asti mutta ei jumalauta mitä kuraa toi joukkue esittää puolustuspäässä!!! Hyökkäystä on turha analyvoida kun sinne ei perkele edes päästä! Mun vähäiset tiedot valmentamisesta estää syvemmän analyysin puolustamisesta mutta eikö sen pitäis olla se helpoin alue valmentaa??!! Korjatkaa jos olen väärässä! Mutta nyt tuo ukko vittuun tuolta ja vaikka Stouni tilalle! Osaa varmasti ainakin vittu tuoda sen asenteen koppiin! Huh saatana miten vituttaa!!!
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
TPS pelaa hävyttömän huonoa kiekkoa. Seisomakatsomo+Niittymäki+NHL-vahvistukset olisivat olleet mainio mainontakeino, mutta niin kauan kun itse päätuote eli joukkue pelaa nykyisenkaltaista ripulipaskakiekkoa, ei kiima nouse Turussa edes siedettävälle tasolle.

Tässä tilanteessa vain pikapotkut on hyväksyttävää. Selittelyjä ei tarvita.

Missä on tulos, Virta ulos!
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt täällä vallitsee liikuttava yksimielisyys miten tulee toimia. Potkut päävalkulle ovat ehkä säälittävä ja liian tavallinen tapa herätellä joukkuetta mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä?? Maalivahtiosasto & sentterit pitäisivät olla liigan kärkipäätä, niin vain läpsyttely jatkuu.

Oikeasti, miten väärän diagnoosin voi valmentajasta tehdä? Kun Pekka Virta tuli Turkuun, ajattelin että kerrankin saimme valmentajan jolla on karismaa, auktoriteettia ja moderni/menestyvä pelitapa, kiekkokontrolli.

Aivan jäätävää paskaa tuo joukkue antaa kannattajille. Valmennuksella ei näytä olevan keinoja aukaista solmuja. Kenkää.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko se on tälle kannella kääntyä, ei tuossa pelissä ole mitään järkeä/ideaa. Ainakaan mistään kiekkokontrollista tms on ihan turha edes puhua enää...

Kuka sitten tilalle? Vapaina olevia suomalaisia "raamit täyttäviä" valmentajia ei taida olla muita kun Summanen, joka nyt ei kaiken järjen mukaan ole tänne tulossa. Mestiksestä tulee mieleen Pikkarainen, mutta hän puolestaan solmi alkuvuodesta pari vuotisen jatkosopimuksen Jukureihin, eikä hänellä muutenkaan ole näyttänyt olevan kiirettä sm-liigaan.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tuokkola on vapaana.

Luulen että hiiri-Tuokkolakin saisi tuon jengin pelaamaan paremmin.

Pientä toivoa voi olla potkuista muusta organiaation myllerryksestä johtuen, kerralla pesä puhtaaksi. Veikkaan että Virta & Koivut eivät ole ylimpiä ystäviä keskenään.

Onneksi Urho-tv ei antanut käyttää sarjakorttia, seuraava koodi käytetään kun TPS vaihtanut päävalmentajaa.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllähän odotukset olivat korkealla Virran palatessa Turkuun ja Tepsiin. Mutta pitää muistaa, kuinka helvetin kauan Virralla otti aikaa saada KalPa lentoon. Työrauha Kuopiossa oli täydellinen, sellainen, mitä valmentaja todella harvoin edes kohtaa. Lähtöasetelma myös oli otollinen. KalPa lähti nousuun ihan liigan pohjalta ja paineita ei ollut pitkään aikaan.

Miksi Virta ei sitten ole saannut TPS:n joukkuetta lentoon? Eikö sama tinkimätön työ maita? Eikö Pekka jaksa enää yötä myöten kelailla Tepsin pelejä DVD:ltä ja analysoida, mitä pitää parantaa? Tätähän Virta jaksoi Kuopiossa uupumatta tehdä.

Keitä olisi vapaana, Tuokkolan lisäksi, jotka voisivat Virran korvata? Oma soppansa taitaa olla kiehumassa TPS:n taustoissakin, kun uutta toimitusjohtajaakaan ei ole vielä valittu. Hankala tilanne johdolle, jos peli ei parane ja pitäisi tässä tilanteessa valmentajakin vaihtaa.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Onkohan tuolla tässä ns. pelien tauolla tapahtunut jotain ? 1.erä pelattu, Engren 19 torjuntaa ja 4 päästettyä maalia. Peli ei luista yhtään, ei hirveästi vissiin pelailla enää valmennukselle. Ei tätä paskaa voi maksavana asiakkaana, 90v juhlakautena, loistohankintojen jälkeen suvaita!

Koko valmennuskööri ulos, tuuletetaan kerralla taloa!
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kannatetaan. Virralle kenkää! Ja Ströbä samalla oveanavauksella helvetin kauas Turusta. Tästä tulee oikeasti mieleen katastrofikausi 10-11, sillä niin munatonta ja päämäärätöntä TPS:n tekeminen on. Minkäänlaista valoa ei näy tunnelin päässä. Joukkue on täysin umpisolmussa, enkä usko että noi pelaajat ovat oikeasti noin huonoja, kuin miltä esitys jäällä näyttää. Peksin visio jääkiekosta on varmaan helvetin hieno, mutta kun se ei vaan toimi.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Onkohan tuolla tässä ns. pelien tauolla tapahtunut jotain ?

Ei, samaa paskaahan tämä on ollut. Jokereita vastaan taisi olla ekassa erässä kolme vetoa kohti niiden maalia jne.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Eniten sapettaa ehdottomasti se, että nyt kun Virralle oikeasti rakennettiin sellainen joukkue minkä hän suurinpiirtein halusikin niin pelaaminen on vieläkin surkeampaa kuin viime vuonna. Vituttaa, että tuollainen materiaali menee hukkaan tuollaisen "meidän pelin" takia, kun potentiaalia olisi todella paljon parempaan. Siellä on Lockea, Willsietä, Niittymäkeä, Russelliakin, ketkä on kovalla työllä hankittu ja sitten vittu pelataan kuin suomi-sarjassa.

Kyllä minullakin rupeaa kohta kiehumaan yli tämän sirkuksen kanssa ja mikäli otteet vielä tällaisena jatkuvat niin kenkää pansion pojalle surutta, jotain on tehtävä. Onko se Koivun Jukka kaivettava naftaliinista puolustus-taistelujääkiekollaan tekemään vielä yksi palvelus Turun Palloseuralle?
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tänään tuli itselläkin lopullisesti mitta täyteen. Tätä on jatkunut aivan liian kauan, vittu mitä paskaa touhua se tuolla kentällä on.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Virta helvettii ja vähän äkkiä.. Noista pelaajista ei saa pian enää kukaan irti mitään ku se helvetin paskanjauhaja on pilannu kaiken! Hommataan jostain ulkomailta joku valmentaja tuodaan vaikka joku helvetin nhl valmentaja kai niilläkin työsulku on. Ulkkarit ne pelimiehet kuiteskin on niin annetaan niille äidinkielellä ohjeet ja suomipoika opettelee ymmärtämään. Ei se pellen huutaminen suomeksi auta niitä ulkomaalaisia!! SAAATABABABABAABANANANANANANANANA
 

bumerangi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tähän kuoroon on nyt helppo liittyä, joten liitytään! Toivotaan, että se johtaa räjähtävään nousuun kolmannessa erässä.

Kanukkivalmentaja voisi olla piristävä tekijä Turussa. Suoraviivaista peliä, josta varmasti koko joukkue näkee päiväunelmia. Ihan sama, vaikka olisi vähän ongelmia pullon kanssa, kunhan olisi sitä taitoa puhua joukkueeseen tunnetta. Ja sitten ensi syksynä uusvanha sheriffi takaisin kotiin.

Nyt ruudulta on helppo nähdä pelaajien turhautuneet ilmeet. Kiekkokontrolli? Enää ei edes omalla alueella kiekkoa pidetä hallussa.

On turha puolustella Virtaa sillä, että vasta kuudes peli menossa. Se on 66. peli, joka on menossa ja peli on ihan sitä itseään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös