Pe 9.1.2015 Otteluseurantaketju, Mestis

  • 2 868
  • 33

Tippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko
Jukurit - K-Vantaa
Hokki - TuTo
Jyp-Akatemia - KooKoo
KeuPa HT - LeKi

Siinä illan ottelut. Sarjataulukon kannalta toivotaan KooKoon voittoa ja K-Vantaan voittoa.

edit. Jahas, Levokari samantien jäähylle.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
ISTV:llä pitäisi tulla JYP-Akatemia - KooKoo. Näkyykö tuo peli muilla eli onko minulla vaan joku oma ongelma? Selaimesta riippumatta näyttää pelin otsikkokentässä edellisen kierroksen Peliitat-Hokki peliä ja mustaa ruutua "initializing". Olen kirjautunut U+ VIP-Tilaus tunnuksilla sisään.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikko Virtanen vie KooKoon 0-1 johtoon Tipi Heikkiselle ja Tomi Peltoselle syöttöpisteet ja Jere Espo heti perään 0-2 alivoimalla.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikko Virtanen kaventaa Jyväskylässä numeroiksi 1-2.

Nyt jännätään kumpi Mikko Virtanen tekee tänään enemmän maaleja.
 

Konkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miten toi omanpään pelaaminen on KooKoolla noin vaikeaa,hyökkäyspäässä melko hyvää peliä mutta toi omanpään peli karmeaa.
 

Tippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko
Lipari istunnolle, kun kiekko menee laidan yli tuomarin mukaan suoraan hänen lavasta. No hidastus kyllä kerto ihan muuta.
 

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä en eurojani enää MestisTV:n katseluun laita joten joutuu tyytymään veikkausTV:n antiin ja urheilulehteä en tilaa. Virhe oli veikkausTV... KeuPa - LeKi. "Hienoa" meteliä katsomossa. Toisin sanoen ärsyttävää rummun paukutusta. Loppu äänettömällä.
 

Oadie

Jäsen
Hokin 2-0 maalin aikana TUTO:lla kentällä vaatimattomasti 5 pakkia. Vähiin on hyökkääjät jääneet. Ja Franssilan Mikke yllättäen pääosissa molemmissa vaikka on vain piipahtanut kentällä.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Hokki - TUTO tökkii sekä lähetyksen että pelin osalta. 10 euroa kankkulan kaivoon, täytyy huomenna antaa palautetta Elisalle. Kaukalossa syöksykierre
jatkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös