Vuoden 2008 finaaleissa lensi ajokoirat Raksilan markettien parkkipaikalle. Juuri päinvastoin piti käydä :D
Charger my mate. Kai niillä vaan loppui koneesta "paska" kesken. ;)
Vuoden 2008 finaaleissa lensi ajokoirat Raksilan markettien parkkipaikalle. Juuri päinvastoin piti käydä :D
Siksi olisikin kiinnostavaa kuulla näkemyksesi, mihin sinun mielestäsi tämä tänäinen matsi ratkesi?
Vaikuttanee, että Kärppäfaneilla alko pahat tulemaan housuihin kun vastustaja antoi vähän fyysisyyttä. Kirjotusten perusteella tuntuu olevan yhdellä sun toisellakin kova tarve todistella. Hyvähyvä.
Itse peliä näin kolmannen erän ensimmäisille minuuteille saakka. Tällaista lisää.
Ja erityismaininta Mikko Viitaselle, aivan loistava jätkä olla joukkueessa.
Tätähän tässä haettiin. Pelkkiä asetelmia. Miinaan ajoi näätälauma ja upposi. Ennakkosuosikkia pitää haastaa myös fanipuolella. Kevät tulee ja kiima nousee!
Kärpät EI ole varma mestari.
Tätähän tässä haettiin. Pelkkiä asetelmia. Miinaan ajoi näätälauma ja upposi. Ennakkosuosikkia pitää haastaa myös fanipuolella. Kevät tulee ja kiima nousee!
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näädiltä taisi puuttua tänään jokunen "suhteellisen pätevä" peluri rosterista? Tämän vuoksi uhoamisen sijaan otin ainakin itse nöyrin mielin vastaan nämä tärkeät pisteet.
Mikä tahansa jääkiekkojoukkue maailmassa on horjutettavissa fyysisellä pelillä. Niin myös Kärpät, ihan turha väittää.Paljon menin asian vierestä ja olen pahoillani. JYP oli tänään parempi, nollasi Kärpät ja sai tärkeät pisteet. Sitä en ole missään nimessä kieltämässä. Sellaiset heitot, että "Kärpät on fyysisesti horjutettavissa niin kuin ajattelin", ovat kyllä kovin rohkeita päätelmiä tämän pelin perusteella. Niitä en voi missään nimessä allekirjoittaa. Mielestäni ne kertovat enemmän kirjoittajan epätoivosta kuin todellisuudesta.
Mikä tahansa jääkiekkojoukkue maailmassa on horjutettavissa fyysisellä pelillä. Niin myös Kärpät, ihan turha väittää.
Muuta vaihtoehtoa teitä vastaan ei ole. Ja sitäkin horjuttamista on monenlaista. Pelatkaa nyt kuitenkin play-offsit ennen kuin olette mestareita.
Samaa mieltä. Oulussa tuntuu pelko nousevan kun "varma mestaruus" alkaa saamaan säröjä. Tältä ainakin tuntuu kaiken kärppä-hehkutuksen perusteella tässä ketjussa.
Kärpät EI ole varma mestari.
Mestaruuden ratkettua seitsemännen finaalin kolmannessa jatkoerässä velloivat keskustelun laineet myrskyn tavoin otteluketjussa. Kausi oli saavuttanut arvoisensa huipennuksen ja.. Vai mitä tässä nyt sitten oikein tapahtui? Joku taklasi jotain ja joltain niistettiin nenää. Nakkikioskin jonossa pullisteltiin habandereita vielä 4.43 kun sinapit oli päässy loppumaan "Mä oon Jonne ja taklaan kaikkia ja päälle pistän turpaan stana!"