Pe 7.10.2011 JYP-Akatemia - K-Laser

  • 2 028
  • 8

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Talousonglemissa rämpivä K-Laser saapuu tänään JYPinkylään. Molemmat joukkueet "menettävät" pelaajia viikonlopuksi liigaan ja saa nähdä millaiset kokoonpanot muodostuvat. Eiköhän tästä ihan hyvä kamppailu saada aikaiseksi.

Tämä on ensimmäinen matsi jota menen tällä kaudella Jyväskylään katsomaan. Pitää yrittää ottaa pari kaveria mukaan ihmettelemään Synenergiaa ja nauttimaan pari tuoppia mallasta.

Laitetaan nyt vaikka 700 katsojaa yleisötavoitteeksi.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Muuten hoki voi ollakkin hyvää, mutta nauttimaan en usko että pystyt. Tämän pilaa Akatemian "oma" rumpuryhmä joka hakkaa pää märkänä rumpujaan ja eivät huuda/sano mitään, tai korjaan välillä huutavat jollekkin pelaajalla mauttomuuksia...

Naurettava sakki, joka pilaa katsojien viihtyvyyttä, uskonkin että jos tuo poistettaisiin niin enemmän väkeä tulisi, JYPin liigan rumpuryhmän toiminta tähän verrattuna on kuin maailman parasta kannatuskulttuuria.

Mutta itse pelistä toivottavasti tulee viihdyttävä, itsekkin saatan otteluun ehtiä. Saa nähdä minkälaiset kokoonpanot JYP-Akatemialla on, onko Jaatinen (hyökkääjä) nostettu ylös ja Pile + Jonne, onko Akatemiassa vai jatkaako ylhäällä.

Niin ja väkeähän tuskin tulee 430 enempää, johtuen rummuttajista...
 
Muuten hoki voi ollakkin hyvää, mutta nauttimaan en usko että pystyt. Tämän pilaa Akatemian "oma" rumpuryhmä joka hakkaa pää märkänä rumpujaan ja eivät huuda/sano mitään, tai korjaan välillä huutavat jollekkin pelaajalla mauttomuuksia... Niin ja väkeähän tuskin tulee 430 enempää, johtuen rummuttajista...

Uskon tämän tarinan rummuttajista. Jyväskylän halli on vielä pienempi ja tiiviimpi kuin KooKoon ja muistelen vieläkin kauhulla, kun nämä idiootit tulivat kerran Kouvolaan D-Teamin peliin. Pilaavat kyllä nautinnon jääkiekkopelistä.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ok,,, Kun ovelta ostaa lipun, niin onko ne paikkalippuja,vai saako lipun ostettuaan valita paikkansa itse?

Katotaan nyt miten paljon se rumpuryhmä haittaa,,, pahalta kuullostaa
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
On paikkalippuja, mutta itse ainakin olen aina valinnut paikkani... Hallissä näet sen verran tyhjiä paikkaja jne, että kyllä sieltä itse paikan valitsemaan pääsee jos oma paikka ei miellytä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On paikkalippuja, mutta itse ainakin olen aina valinnut paikkani... Hallissä näet sen verran tyhjiä paikkaja jne, että kyllä sieltä itse paikan valitsemaan pääsee jos oma paikka ei miellytä.

Tosiaan paikkalippuja ovat, mutta itse en ole edes viitsinyt alkaa ängetä omalle paikalle hyppimään jokaisen yli vaan ottanut jonkun tyhjän paikan. Hieman alempana tai laidassa on kyllä yleensä vapaita paikkoja ja varsinkin jos yleisömäärät on tuota 400 luokkaa ollut. Nyt luulisi perjantaimatsiin tulevan edes 500 katsojaa toivottavasti..

Tänään kokoonpanoissa sen verran muutoksia viime otteluun, että Perhonen nyt maalilla ja Suoraniemi on pois kokoonpanosta. Onko loukkaantumisia vai mitä takana, tuskin on JYP:n mukana sentään huomenna ellei ole "varapelaajana" kotona. Kuitenkin pitäisi kai kokoonpanoon mahtua heittämällä.

Voitto ottelusta ja joukkue nostaisi itsensä jo viiden joukkoon sarjataulukossa. 7 sija tällähetkellä hallussa kun edessä olevilla on viellä yksi peli enemmän pelattuna. Kaikki vain nyt kannustamaan nuorta ryhmää menestykseen. 3/5 euron liputkaan ei ole kalliita. Tosin korvatulpat muistakaa ottaa mukaan rumpujen takia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kun silmäilee Laserin kokoonpanoja, loistavat liigalainat poissaolollaan ja tietysti siitä syystä, että Kärppien vemppaosasto suorastaan pullistelee osallistujia.

Mutta - hyvä näin ja näillä mennään...
Juutilainen ja Ölander tekevät paluun kokoonpanoon pitkästä aikaa ja alunperin ykkösketjuksi kaavailtu Ståhle-Juutilainen-Julkunen pelaa taas tutussa kokoonpanossaan - tällä kertaa kuitenkin kakkosena.
Kauden yllättäjä, Holapan Sami, on nostanut itsensä kiistattomaksi ykkössentteriksi eikä ketjun muillakaan ole huonosti mennyt, kiitos Samin. Sen sijaan syömähampaaksi isolla rahalla hankittu Julkusen Olli vosi, edes pikkuhiljaa, nostaa päätään ja tasoaan, sillä mies on kentällä vetelä kuin Lötjösen sika.
Löfmani Jari saa taas kyseenalaisen kunnian olla nostamassa Nättisen-Forsströmin tasoa ja peliä, josta kaksikosta voisi esittää samoja mainesanoja kuin Ollistakin - kova homma Jarilla taas kerran.
Pakisto on semikunnossa ja maalivahtiosasto loistokunnossa.

Näin oululaisittain reissu Jykylään on niitä lyhimpiä tällä kaudella, joten siitä plussaa, kun huomenna Ouluun saapuu mikkeliläiset, joka onkin sitten taas toinen juttu.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Keskiviikon Pelitaat-otteluista pelanneista Olli Suoraniemen lisäksi sivussa ovat Santeri Palsola ja Mikko Salmio, joka joutui jättämään ottelun kesken toisessa erässä käsivamman takia. Kolmikon poissaoloja paikkaavat Ville Tenovaara, Valtteri Hietanen ja vasta 17-vuotias Topi Nättinen, joka tekee illalla debyyttinsä aikuisten sarjoissa. JYPin A-nuorissa mainiosti kauden aloittaneen Nättisen nousu Akatemian kokoonpanoon tietää samalla sitä, että kaukalossa nähdään Nättisten sukua enemmänkin, koska vierasjoukkueen kolmossentterinä häärää Topin serkkupoika Jussi Nättinen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan näin ennakkoon melko tasaväkinen ottelu. K-laserilla ei liiga-apuja ilmeisesti juurikaan ja JYP:llä vain Antti Jaatinen ja Antti Jaatinen.

Itseä vain härnää ettei ottelusta ole minkäänsortin mainosta mistään näkynyt paitsi JYP:n matsissa pieni vilaus valotaululla missä samalla mainostettiin keskiviikon matsia. Edes joukkueen FB sivulla ottelusta ei mainita mitään.. JYP-akatemia kyllä kuuluisi näkyä ainakin sosiaalisessa mediassa kun se ei mitään edes maksaisi, mutta JYP:n markkinointi onkin vähän tommoista ontuvaa.. Jäädäänkö jopa alle 400 katsojan tälläkertaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös