Pe 7.1.2011 Sport-SaPKo

  • 2 096
  • 6

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sportin ketjukoostumukset näyttävät hieman omituisilta:

Peltonen (Rossi)

Saari - Järvinen - Hölli
Tuohilampi - Taimi

Halava - Kujanpää - Piispanen
Laakso - Aalto

Riska - Suonpää - Kiviniemi
Heikkinen - Uitto

Manninen - Takala - Nabb

Ykkösketju: *öh?*
Kakkosketju: ok.
Kolmosketju: saa nähdä.
Nelosketju: Nabb nelosessa?

No, kai Stögö tietää mitä tekee.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
SaPKo aloittaa kahden "vieras"ottelun putkensa Vaasassa ja huomenna Savonlinnassa TuToa vastaan "kotipeliin" minne TuTo tulee Joensuusta. Vaasasta on yleensä ollut tuomisina vain tappioita ja Sport on muutenkin ollut SaPKo:lle vaikea vastus ja voitot ovat olleet tiukassa.

Kokoonpanoissa muutoksia on tehty vaihtamalla Essenin ja Konstin paikkaa. Itse meilelläni näkisin myös Niemimaan ja Maasalon vaihtavan paikkaa. Nyt 1. ketjussa pelaa 3 leftin kaveria ja 2. ketjussa 3 rightin kaveria. Itse hieman kätisyyksiä sotkisin, mutta luotan Tirkkoseen, että hän tietää mitä tekee.

Edellisestä ottelusta jäi käteen toimimaton YV ja hukatut maalipaikat. Tänään on iskettävä maali melkein paikasta kuin paikasta, kun niitä siunaantuu harvakseltaan ja YV:n on onnistuttava edes saamaan kiekkoa maalille ja siellä haaskana kärkkymässä irtokiekkoja.

Vähämaalinen kamppailu, joka kumminkin päättyy yllätykseen SaPKo:n voittaessa. Itse taidan seurata ottelua striiminvälityksellä, jos sellainen suostuu toimimaan.

Edit. Tätä viestiä kirjottaessa kokoonpano näyttää muuttuneen ja kait sen saa tietää ennen ottelun alkua mikä on lopullinen kokoonpano.
Aiemmin kentät olivat muodossa:
1. Silvennoinen - Järvinen - Konsti
2. Piitulainen - Maasalo - Essen
3. Uusitalo - Niemimaa - Laakkonen
Nyt näyttää siltä, että Silvennoinen ja Essen on joutunut jäämään pois syystä tai toisesta. En tiedä onko syy Mestiksen sivuissa vai missä?
 
Viimeksi muokattu:

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Sport oli tänään energinen ja nälkäinen. Aktiivisempi ja peliä vienyt joukkue voitti. Hallissa ihan hyvä meininki ja tunnelmaa jokseenkin nostatti muutamat kahakat toisessa ja kolmannessa erässä. Minkäs tilanteen johdosta muuten SaPKo:n Vehmasta hiillostettiin koko pelin ajan? SaPKo turhautui tappio asemassa ja alkoi keskittää todella paljon energiaa tuomarin kanssa jutusteluun. Värilasein sanon tietenkin että linja oli ihan ok, ja mun mielestä SaPKo:lle olisi voinut viheltää enemmänkin boxia, sillä joukkue oli kokoajan jäälle sen verran jäljessä.

Sportilta pirteänä oli ainakin Kujanpää, joka pitää nätisti kiekkoa hyökkäysalueella, itseluottamusta on tullut kokoajan kauden mittaan lisää ja lisää. Halava tarjoili taas parit nätit sooloilut. Varsinkin ne toisen erän veivit olivat aivan maagiset, siinä vietiin ensin pari SaPKo:laista gevalialle ja alinta pakkia vielä sitten senkin edestä. Valitettavasti maalintekotilanteissa Halava ei enää onnistunut viimeistelemään.

Mitäs ennen peliä oli noin törkeän pitkät jonot hallille? Ei yleisöä kuitenkaan NIIN paljoa ollut, vaikka sitä ihan mukavasti olikin. Tuntui että olisi ollut helposti yli ilmoitetun 2200:n. Nuo lipunmyynti järjestelyt on kyllä hoidettu vähän niin ja näin, enemmän portteja/ovia tarvittaisiin.

Tärkeät pisteet ja ihan viihdyttävä peli. Tälläisten pelien jälkeen varmasti moni satunnaiskatsoja eksyy taas uudelleenkin Kuparisaareen.
 

Rocco

Jäsen
Mitäs ennen peliä oli noin törkeän pitkät jonot hallille? Ei yleisöä kuitenkaan NIIN paljoa ollut, vaikka sitä ihan mukavasti olikin. Tuntui että olisi ollut helposti yli ilmoitetun 2200:n. Nuo lipunmyynti järjestelyt on kyllä hoidettu vähän niin ja näin, enemmän portteja/ovia tarvittaisiin.
Ihmettelin samaa. Varmaan ihmiset ovat taas tulleet 15 minuuttia ennen hallille, ja olettaneet että saavat kävellä sisään tuosta vaan. Harmi vaan että 1000 muuta oli samalla ajatuksella liikkeellä. Ja kun sää oli mitä oli, varmasti oli liikennekin aika jumissa.

Se että hallin lipunmyynti on mitä on, siitä voidaan kiittää taas sitä miten halli on suunniteltu remontin yhteydessä. Kun halli uusittiin, niin eipä kukaan miettinyt miten lipunmyynti saataisiin sujumaan.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
SaPKolla alkaa olla tortut pöksyissä.

Jos TuTo ei huomenna kaadu niin hyvästelen pikkuhiljaa playoff-junan sivuraiteelle kaksi.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sportin ketjukoostumukset näyttävät hieman omituisilta:
-------------
No, kai Stögö tietää mitä tekee.
Yllättävän hyvin nuo ketjut toimivat, siis kai se Stögö tietää mitä tekee.

Suonpää tosin ei päässyt oikeuksiinsa omassa ketjussaan ja Nabb oli mielestäni todella vaisu. Tällä hetkellä olen pettynyt Nabbin paluuseen, olin odottanut häneltä paljon enemmän.

SaPKo jäi kunnolla Sportin jalkoihin ja ilman lepsuilua ottelun lopussa, niin numerot olisivat voineet olla vaikka 8-1.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Tällä hetkellä olen pettynyt Nabbin paluuseen, olin odottanut häneltä paljon enemmän.
Kimin peli on nyt sitä mitä se oli neljä-viisi kautta sitten; valtava määrä työtä ja sinänsä sähäkkää menoa mutta tulostaululla se ei näy. Eilen ei oikein syötötkään onnistuneet. Toivottavasti suvantovaihe jää pian taakse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös