Pe 28.3.2008 Mestis Pronssiottelu Jukurit - KooKoo

  • 4 219
  • 29

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Onko varma tieto? Jos näin on niin sen kunniaksi vedän lärvit.

Ilman pilkkua kyseessä olisi ollut varmaankin "tieto", mutta pilkun kanssa kyseessä lienee pyyntö Kuuluvaisen suuntaan. Näin sen ainakin minä tulkitsen joten tuskin kannattaa vielä lärvejä vetää.
 

ventos

Jäsen
PILLKU VAI PISTE

Ilman pilkkua kyseessä olisi ollut varmaankin "tieto", mutta pilkun kanssa kyseessä lienee pyyntö Kuuluvaisen suuntaan. Näin sen ainakin minä tulkitsen joten tuskin kannattaa vielä lärvejä vetää.

No mulle nuo pilkut ja pisteet ovat aina olleet vähän hakusessa ja niin kuin muukin kirjoittaminen. Onko se sitten ollut tahallista tai tahatonta siitä saa jokainen olla mitä mieltä huvittaa.

Mutta Pekutti voisi itse kertoa onko kysymyksessä toive vai tieto.

Tämä on sitten toive. Toivon, että Hokki päättää kauden lipputangon nuppiin.

Mitä tulee niihin lärveihin, ne kannatta vetää oli tieto sitten toive tai tosi
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Mutta Pekutti voisi itse kertoa onko kysymyksessä toive vai tieto.

No johan tuon nyt tajuaa aidanseiväskin, että kyseessä on Pekutin esittämä pyyntö/toive. Pilkku Kuuluvaisen nimen perässä kertoo selvällä Suomen kielellä, että seuraava lause on esitetty hänelle pyynnöksi.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lisäksi en ymmärrä miksi jotkut toivoivat Hokkia TuTon sijaan KooKoolle vastaan välierissä. Täytyy muistaa, että KooKoo ei onnistunut voittamaan Hokkia runkosarjassa yhtään ainoaa kertaa. Ihan hyvä kausi tämä KooKoolta oli ja paljon hyviä hetkiä KooKoo järjesti kannattajilleen. Tästä on hyvä jatkaa kohti ensi kautta.


Lisäksi täytyy muistaa, että Hokkia ei kohdattu kertaakaan täydellä kokoonpanolla, joten siinä on pikkuinen ero kuitenkin. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Hokki olisi ollut sopivampi vastus. No jokatapauksessa ei jaksa olla pettynyt neljänteen sijaan, vaikka odotin vähän enemmän. Tämän enempään ei loppukaudesta syystä tai toisesta enää pystytty. Ensi kaudella uudestaan.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pronssi tuntui kuitenkin maistuvan pelaajille eleistä ja jutuista päätellen. Peli nyt oli sellaista harmitonta keväthöntsää, eli nopea ja siisti peli. Hirveää kiimaa ei kuitenkaan kummallakaan ollut, kuten Timo "John Rambo" Kuuluvainen kommentoi.

Moni pelaaja nähtiin viimeistä kertaa Kalevankankaalla Jukureiden paidassa. Osa lopettaa, osa liigaan, osa toiseen Mestis-jengiin, jotkut onneksi jatkavat Jukureissa..

Kookoon faneilla oli hyvä MJE matkassa. Jukurit vei kentällä avuserää lukuunottamatta, mut katsomossa taisi pinnat lähteä Kouvolaan.

Palataan taas ensi kaudella asiaan!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös