Pe 28.3.2008 Blues-Jokerit (3. välieräottelu)

  • 32 997
  • 183
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
AIK
..."kytät katsoo peliä, ilman lippua" saa lähinnä Latva-B:n paperit, joskin toi jälkimmäinen oli kerran huudettuna hyvä oivallus.

"Kytät katsoo matsii espoossa,
kytät katsoo matsii espoossa,
ilman lippua!!
ilman lippua!!
kytät katsoo matsii espoossa"

Heh, olivat niin uppoutuneita pelin tapahtumiin siinä katsomon aukolla, että ansaitsivatkin sen. Ilmeistä päätellen kuitti löysi tiensä perille.

Hieno oivallus oli myös:

"hifki diilaa ja hifki parittaa,
hifki diilaa ja hifki parittaa,
hifki diilaa ja parittaa
ja Jokerit lähtee eurooppaan
a-haa, a-haa, a-haa"

säv. Saku Sammakko


Muutenkin oli todella hyvä meno vierassektiossa. Varmaan tiettyjä janariajan kirjoittajia vituttaa aivan rajattomasti, kun Jokerit porskuttaa eteenpäin, eikä ip-lehdetkään ole löytäneet kannattajista mitään moralisoinnin aihetta, jota voisi täällä sitten sivutolkulla märehtiä.

Noh, itse matsista on sanottava, että Kantor oli varmaan meidän paras pakki. Jokelassa alkoi näkyä jo väsymisen merkkejä.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Lähinnä ihmettelin ja ihmettelen muutamaa asiaa. Ensinnäkin, alkukaudesta fanikatsomossa oli todella hyvä meno mutta nyt ilmeisesti muutamien(?)poissaolon huomaa samantien.

Toiseksi eilen kolmannessa erässä fanikatsomo oli kyllä aivan helvetin hiljaa. En tiedä sitten mistä johtui mutta kuten sanoin jo aiemmin niin taisi energia mennä sinne ylös kurkkimiseen.

Kolmanneksi nuo laulut ovat hyviä mutta esim hyvän painostusjakson päätteeksi ainakin minä kaipaisin vain sitä suht spontaania "Espoo Blues" - huutoa johon porukka lähtee usein mukaan myös pitkällä sivulla jos ei muuten niin ainakin taputusten muodossa. Eilenhän Jokerifanit käyttivät tätä samaa huutoa joukkueen painaessa päälle kolmannessa erässä.

Jottei jää epäselväksi: ei tässä syyllistetä vaan yritetään antaa kehitysideoita. Kyllä sen jokainen ymmärtää että vaaditaan aikaa, jonkin verran menestystä sekä tiettyjä muutoksia tuohon fanikatsomoon/-toimintaan ennenkuin ollaan samalla "tasolla" kuin jotkut muut faniryhmät. Silti annan varauksetta peukut ylös tämän kauden suunnalle. Eom.

Kommentit ovat ihan hyviä. Palataan näihin sitten kauden loputtua kun jaksan hieman avautua tuosta kannustuksesta ja fanikatsomosta.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
"Kytät katsoo matsii espoossa,
kytät katsoo matsii espoossa,
ilman lippua!!
ilman lippua!!
kytät katsoo matsii espoossa"

¨
merkkejä.
Kyllä vituttaa aivan sairaasti, kun tolleen porskutetaan eteenpäin. Kade!

Saku-Sammakko oli kyllä mun juttu, sitä et ota multa tai mä vedän puhtaan takamaigerin piähän siuu.

Vituttaa aivan sairaasti tämmöinen saku-sammakko-juttu. Ugh-ugh.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno oivallus oli myös:

"hifki diilaa ja hifki parittaa,
hifki diilaa ja hifki parittaa,
hifki diilaa ja parittaa
ja Jokerit lähtee eurooppaan
a-haa, a-haa, a-haa"

säv. Saku Sammakko

Tossa on kyllä yhdistetty historia ja nykyhetki niin hienosti, että tuskin muut saavat parempaa aikaiseksi. Vaikka yrittäisivät.

Ja aivan aiheen ohi. Tapahtui wanhassa kotihallissa. Frankin kuvioista oli kulunut jotain 7-8 vuotta. Kaksi toisilleen tuntematonta jokerikannattajaa eri osissa päätykatsomoa. Minä olin se toinen. Molemmat hiffattiin että hei, toihan on Frank. Siinä se laahusti alakautta johonkin. Kuin kuorona molemmat huusimme niin paljon kuin lähti että "Pimppi!" Tiedä kuka ihmetteli eniten. Frank, joka pää entistä enemmän alhaalla, jatkoi matkaansa. Vai me kaksi Jokeria, jotka molemmat ihmettelimme että huusitko juuri saman kuin minäkin.

Joo no, se nostalgiatripistä. Avatkaahan jo joku ketju päivän pelistä.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokelassa alkoi näkyä jo väsymisen merkkejä.

Joo. Saman huomasin, siinä sen kahden minuutin vaihdon loppupuolella. Ei edes miestä ottanut !

Ja heitetään nyt toinenkin huomiontapainen. Tässäkin ketjussa mainittu Koiviston pommi Laatikaiseen oli nätti. Sitä ennenkin Artsi ehti rullata jonkun naapurin yli. Ei paskemmin. Varsinkin kun ottaa huomioon että kyseessä oli äijän ainoa vaihto koko matsissa. 29 sekunnin peliajalla jää mieleen, jopa vastustajan kannattajille. Hirso on ulostettu, kauden toinen tavoite - Artsille lisää jääaikaa on vielä toteutumatta. Ehkä sitten finaaleissa..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Varmaan tiettyjä janariajan kirjoittajia vituttaa aivan rajattomasti...

Lähinnä näin stadilaisena hävettää teidän vantaalaisten puolesta (eivätkös ne peltojen kasvatit vasta niitä "janareita" ole?), mutta minkäs ihminen sitä kotipaikalleen voi. Jos on vantaalaiseksi ryhtynyt, on vantaalaisena pysymän.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähinnä näin stadilaisena hävettää teidän vantaalaisten puolesta (eivätkös ne peltojen kasvatit vasta niitä "janareita" ole?), mutta minkäs ihminen sitä kotipaikalleen voi. Jos on vantaalaiseksi ryhtynyt, on vantaalaisena pysymän.

Miten, jos on syntyny Naistenklinikalla ja kaikis läpysköis lesaa Helsinki. Mutta on budjannu 97% iästä Vantaalla. Faija kyll bamlaa wanhaa stadia. Mä en niinkään. Ku ei kukaan snaijaa. Tääl budjaan, joten kai mä sit oon Vantaalainen.

Ei mutta. Mähän oon paljasklabbinen stadilainen. Eikö vaan ?

Avatkaa ny jo se päivän matsin ketju !
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Lähinnä näin stadilaisena hävettää teidän vantaalaisten puolesta (eivätkös ne peltojen kasvatit vasta niitä "janareita" ole?), mutta minkäs ihminen sitä kotipaikalleen voi. Jos on vantaalaiseksi ryhtynyt, on vantaalaisena pysymän.
Jutuista päätellen tämä viestiketju alkaa olla taputeltu. Hatunnosto Blues-faneille, että saatiin heidän tappiostaan huolimatta tahkota topiccia 8 sivua ennen kuin nämä jutut, jotka ei voisi vähempää liittyä jääkiekkoon, alkoivat. Jullien kanssa ei päästä läheskään yhtä pitkälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös