Pe 28.1.2011 SaPKo - Sport

  • 2 387
  • 9

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Savonlinnan Pallokerho, tuo Sportin pisteautomaatti paria poikkeusta lukuunottamatta. Myös tällä kaudella Sport on vienyt SaPKoa lähes 100-0. Sportin kokoonpano näyttää sellaiselta, että tänään kelpaa vain kolme pistettä. Harmittavasti annetaan edelleen tasoitusta ketjujen muodossa, kun Höllin rinnalla ei ole vieläkään Peteä ja näinollen Höllin maalipaikat ovat vähentyneet huomattavasti Järvisen ollessa keskellä.

Jos tappio tulee, niin Stögö ei voi selitellä pitkällä vierasreissulla, koska Sport on lähtenyt kohti Savonlinnaa jo keskiviikkona. Ehkä tämä vierasmatsi näyttää sen verran lupaavalta, että tämä ryssitään SaPKolle lukemin 4-2.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Jokohan SaPKo onnistuisi näyttämään Sportille kaapin paikan? Kumpainenkin joukkue hyvällä rosterilla liikenteessä joten lupa odottaa hienoa lätkämatsia.

Juuso Oinonen pääsee taas viikonlopun jälkeen tositoimiin maalille. Oinonen on ollut erinomainen ja toivotaan että torjuntavire säilyi viikonlopun lepäilyn jälkeen. Jokohan Pekka Lahikaisen selkävaivat ovat ohi?

Sport lähtenyt fiksusti keskiviikkona matkaan joten ei pitäsi jalan painaa. Totuuden nimessä on sanottava että jos Sport aikoo pisteet kaapia mukaansa niin maanantain kaltaisella LeKi-ottelun esityksellä ne eivät lähde. Senverran kovassa iskussa on pässipaitainen joukkue tällä hetkellä.

SaPKo parantelee saldoaan ja rökittää Sportin.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Totuuden nimessä on sanottava että jos Sport aikoo pisteet kaapia mukaansa niin maanantain kaltaisella LeKi-ottelun esityksellä ne eivät lähde. Senverran kovassa iskussa on pässipaitainen joukkue tällä hetkellä.

Totta tosiaan.

Tuo LeKi-peli oli Sportille neljäs kuuteen päivään ja kolmas neljään päivään. Oli kyllä nuori kotkanippu silminnähden väsähtänyt. Toivottavasti nyt on treenattu ja palauteltu fiksusti.

Tuo LeKi-matsi oli kyllä yksi Sportin huonoimmista koko kaudella.
 

Rocco

Jäsen
Sport varmaan lähtenyt reissuun kuitenkin torstaina. Tuskin ennen peliä kahta yötä tarvii reissussa olla.

Hölli ei näyttäisi olevan kokoonpanossa, Mörsky tilalla. Mikäköhän on syynä? No, vaikea peli kaikesta huolimatta tulossa, vaikka Sport onkin jokaisen pelin kolmen maalin erolla voittanut.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Roimela on jo ehtinyt tuottamaan materiaalia pelirteissulta Sportin sivuille http://www.vaasansport.fi/fin/Uutiset/Ajankohtaista/Tien_paalla_-_osa_I.28.n741.html

Itse ottelusta, todella ympäripyöreää näin etukäteen. 50/50 on kyllä lähtötilanne tänään.

Sportilla ei todellakaan ole varaa tappioon. Kotietu olisi lähes pakko saada, jotta olisi turvattu se vähintään kaksi ottelu runkkiksen jälkeen. Tärkeitä euroja joka lantti.

En edelleenkään ymmärrä joukkueen parhaan pelaajan, Suonpään, paikkaa kentällisissä.

Sauna perinteiseen tapaan kuumaksi ja nettiradio auki :)
 
Me on hävitty tää peli, Rossi on luukkuvahtina. Yllättävästi Veikkaus hakee SaPKoa voittajaksi tässä pelissä. Itse arvioisin erittäin tasaista peliä 2-2 60 min. ei ole kaukana.
 
Väärässä olin pelin suhteen, onneksi en sentään ensimmäistä kertaa. SaPKo peli kulkee alkukauden malliin ja jännittävää nähdä, riittääkö eväät pudotuspeleissä. Jukurit olisi toivevastus, mutta ei ole varaa käydä passailemaan itseään kahdennaksi sarjassa.
 
Tasainenhan tuo sarja on KooKoon ja Jukurien jälkeen eli voi pyörähtää vaikka mihin asentoon. Mutta en oikein jaksa uskoa, että SaPKo neljän parhaan joukkoon kuitenkaan änkeää, vaikka pienehköä nousukiitoa viime peleissä on ollut havaittavissa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
4-1 voitto ja kohti kotietua matkustetaan kovalla vauhdilla. Itse olisin antanut 3 tähteä Aaro Peltoselle. Kaikki oli otettavissa, mutta jokainen tehkööt omat päätelmänsä huomiseen mennessä. 4-1 maalia tarkisteltiin pitkään videolta, kun kiekko meni verkon läpi ja itse nousin jo juhlistamaan maalia, mutta peli jatkui. Pelikatkolla Mäenkaski näyttää luuria ja reilun viiden minuutin ihmettelyn jälkeen kiekko näytetään keskelle.

Peli oli yllättävänkin hyvin hallussa etenkin puolustuspäässä. Yksi merkkausvirhe ja heti 2-1 kavennus, mutta maalipaikkoja muuten ei kauheammin ollut Sportilla. Paras Sport peli minkä olen Mestis historian aikana nähnyt. Ei roikuttu mukana ja raastettu, vaan Tammisen sanoin: "meillä oli aloitteet, me vietiin peliä."

Kysymys Vaasaan. Onko Antti Törmänen jäätynyt ikinä noin pahasti. Koko kolmannen erän seisoi melkein samassa asennossa katsellen kentälle. Peli on 4-1, ajassa 56.36 aloitus SaPKo:n päätyyn ja muutama sekunti jäljellä ylivoimaa: ei aikalisää, ei maalivahtia pois. Itse hieman kyllä ihmettelin tietynlaista munattomuutta kyseisessä tilanteessa, jossa kumminkin taistellaan kotiedusta ja haetaan jo ehkä asetelmia pudotuspeleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös