Pe 25.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 33 512
  • 778

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Uskoisin olevani yksi palstan nuorimmista, taisin olla 14 kun rekisteröidyin tänne 2.5 vuotta sitten. Hassu ajatus että kasiluokkalainen tänne kirjottelee. Minkäs sille voi kun En gång IFK, Alltid IFK.
Nykyään kuitenkin lukiossa niin uskoisi juttujen olevan jo parempia
Juu, varmasti olet. Itse olen 22 ja todellakin ei täällä edes minun ikäisiä tule kauhean usein vastaan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Harmittaa, kun tuntuu siltä että aika harvat mun ikäset kattelee enää muuta lätkää kun MM-kisoja. Onneks on tää palsta ja muutamat kaverit kenen kanssa jutella.
Ei muuten omastakaan tuttavapiiristä seuraa kuin todella harva suomalaista jääkiekkoa. Ne jotka seuraa, niin katsoo korkeintaan änäriä tai sitten juuri arvokisoja. Tuntuu että kulttuuri muuttunut ihan täysin tuon suhteen. Joskus 10 vuotta sitten vielä SM-liigakin oli kovempi sana nuorten keskuudessa.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Harmittaa, kun tuntuu siltä että aika harvat mun ikäset kattelee enää muuta lätkää kun MM-kisoja. Onneks on tää palsta ja muutamat kaverit kenen kanssa jutella.
Sama tunne itselläni, meidän lukiossa sentään on muutama kaveri joiden kanssa seurata vaikka MM-kisoja, mutta erityisen intensiivisesti kukaan muu meikäläistä lukuun ottamatta ei lajia seuraa.

Hieno juttu kuitenkin, että tälläkin palstalla on vahva nuoriso-osasto!
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Harmittaa, kun tuntuu siltä että aika harvat mun ikäset kattelee enää muuta lätkää kun MM-kisoja. Onneks on tää palsta ja muutamat kaverit kenen kanssa jutella.
Näinhän se on. Nuorison keskuudessa E-urheilu ja muu bullshit valtaa alaa. Itse en niiden päälle ymmärrä mitään, toki olenkin jo ikämies-sarjaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mä oon ollut täällä alusta asti, milloin Kiekkopesä nyt Jatkoajaksi vaihtuikin. Nopeasti se aika menee…on kyllä jännä lätkämatsi menossa kun näin puolueettomana saa katsoa
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Ei muuten omastakaan tuttavapiiristä seuraa kuin todella harva suomalaista jääkiekkoa. Ne jotka seuraa, niin katsoo änäriä tai sitten juuri arvokisoja. Tuntuu että kulttuuri muuttunut ihan täysin tuon suhteen. Joskus 10 vuotta sitten vielä SM-liigakin oli kovempi sana nuorten keskuudessa.
Kiittää saan isääni joka toi mut rakkaimman lajini pariin sekä katsomalla että pelaamalla.

Voitte varmaan kuvitella kuinka näreissään oli kun esikoinen rikkoi sukuperinteen että kaikki kannattaa jokereita. Pikkuveljestä sai kuitenki haluamansa narrin
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei muuten omastakaan tuttavapiiristä seuraa kuin todella harva suomalaista jääkiekkoa. Ne jotka seuraa, niin katsoo korkeintaan änäriä tai sitten juuri arvokisoja. Tuntuu että kulttuuri muuttunut ihan täysin tuon suhteen. Joskus 10 vuotta sitten vielä SM-liigakin oli kovempi sana nuorten keskuudessa.
Jaa jaa, mun nuoruudessa änäri oli joku utuinen ja epämääräinen liiga. Kaikki kaverit katto vaan liigaa. No onhan siitä toki jo aikaa. Kun peruskoulussa olin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kiittää saan isääni joka toi mut rakkaimman lajini pariin sekä katsomalla että pelaamalla.

Voitte varmaan kuvitella kuinka näreissään oli kun esikoinen rikkoi sukuperinteen että kaikki kannattaa jokereita. Pikkuveljestä sai kuitenki haluamansa narrin
Heh, minulla taas isäni perhe ollut IFK:n kannattajia, mutta itse ollut pienestä pitäen Espoon miehiä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ketäs KooKoon pakistosta on pois? Pelaavat käytännössä kuudella, kun Tuomola ei juuri luottoa saa.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Barto pelasi äsken vähän köyhää ja rikasta kun ei katkaissut peliä vaan ohjasi kiekon Vilenille. Onneksi ei listautunut.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mikäs on muuten tähän asti SM-liigan pisin peli?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Pakko sanoa, että jotenkin kuvitellut Steril sinut vanhemmaksi!
Haha, eikä! Ehkä osaan vain sitten kirjoittaa verrattain kypsemmin, ainakin äidinkielenopettajat olivat sitä mieltä kun ainekirjoitus oli aina koulussa vahva!

Otan tämän kehuna. Kiitos komplimentista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös