Joka Suvia haukkuu. Saa. Maksaa. Kalliisti.Nyt onkin vähän parempi kuvakulma ku näytetään Kojoa,Arskaa ja Suviko toi on, samaan aikaan kun peli on käýnnissä.
Nostakaa vähän lisää kanavapaketin hintaa
Ei oikeestaan, ennemmin kenttäpelaajien piikkiin. Toki Ässillähän se paras veskari on ).Menikös Heljankon piikkiin maaleja? Omalla kohdalla tilanne on aika absurdi Heljankon suhteen, kun en ole häneltä nähnyt yhtään hyvää peliä ja silti minulla pitäisi olla mielikuva maagisesta Euroopan parhaasta maalivahdista kommenttien perusteella.
OJ sanoi että heillä harkoissa luistellaan, näköjään maakunnassa luetaan vielä lehtiäJukurien lento sulaa kuin ulkona olevat lumet koko viikon jatkuneessa vesisateessa tällä hetkellä.
Taisi olla mikkeliläiset tammikuun mestareita tänä vuonna.
Ai saatana, onks Pillulla hampaita?Hifkin hammaslääkärillä menee ylitöiksi, eka Pihlström ja nyt Martin vielä erän loppuun legoremonttiin.
On sillä.Ai saatana, onks Pillulla hampaita?
Tästä on tehty kauhuelokuvakin.Ai saatana, onks Pillulla hampaita?
Jotain aikuisten viidykettä?Tästä on tehty kauhuelokuvakin.
Eikun Risto veti kanin hatusta. TaasEikö Grönbogi tiedä miten ruotsalaisia vastaan pelataan, otrolig
Jos ne on väärältä laidalta?Eikö Grönbogi tiedä miten ruotsalaisia vastaan pelataan, otrolig
Hyvä Provo kyllä.Menikös Heljankon piikkiin maaleja? Omalla kohdalla tilanne on aika absurdi Heljankon suhteen, kun en ole häneltä nähnyt yhtään hyvää peliä ja silti minulla pitäisi olla mielikuva maagisesta Euroopan parhaasta maalivahdista kommenttien perusteella.
Jotain aikuisten viidykettä?
No sitähän tuossa juuri tarkoitin, että absurdi tilanne. Olen nähnyt pari matsia ja paikallispelit.Hyvä Provo kyllä.
Ei ole sitten montaa peliä Crisseltä nähty.
Risto sanoi joukkueelle ”tänään vedetään tukka täyteen”Eikun Risto veti kanin hatusta. Taas