Halavalle kauden eka häkki. Toivottavasti Kuusela ei nyt enää anna tasoitusta...
Ihan mitä vain voi tapahtua :)
Nyt sä et Kuusela enää pysty pilaamaan tätä peliä!
Se on taas se kuuluisa kahdeksan sekuntia ja kaikki on toisin.
Siis mitä hittoa? Mä kerroin vaan faktat Kivimäen tekemisestä. Kyllähän siinä kaveri loukkaantui ja myönsin jo yllä että penalttia lienee tulossa.
Tuo Kouvolan selostaja on aikakoinen itkupilli herran jestas. Säälittävä tapaus. Enkä puhu enää Juutilaisen tilanteesta. Sportin maalikin oli hänen mielestään vääryys, koska KK hyökkääjä kaatui hetkeä ennen Sportin alueella.
0-4 muuttui 2-4 tulokseksi vaan hyvän joukkueen (ei maalivahdin) ansiosta.
Totta. Tuo imaisu menee täysin maalivahdin piikkiin. Aina. Mutta mielestäni tuossa tilanteessa Kuusela ei nähnyt kiekkoa, tai se muutti suuntaa, sillä näytti siltä ettei hän edes yrittänyt torjua sitä tai ollut millään lailla valmistaunut, että se tulee kohti. En tiedä. Tutkin koosteesta hidastukset huolella ja olen sitäkautta viisaampi. En vaan jaksa uskoa että tuo aivan "puhtaasti" olisi sisään mennyt noin. Tuota hörppyä lukuunottamatta Kuusela pelasi todella hyvän pelin ja esiintyi itsevarmasti. Harmittaa hänen puolestaan.Voitto kotiin, mutta noita Kuuselan mustia hetkiä ei voi kestää. Maalivahti vaihtoon tai ostoksille, ei tässä vaiheessa kautta voi molke itseään naurunalaiseksi laittaa. 0-4 muuttui 2-4 tulokseksi vaan hyvän joukkueen (ei maalivahdin) ansiosta.
Mihinkäs Hokin maalintekotaito on kadonnut? Ei tää kaikki voi johtua mun vedoista, Jokipoikia vastaan pelasin Hokkia ja tänään HCK:ta vastaan pelasin Hokkia. Joensuussa 2-0 käkeen ja nyt loppuvaiheilla tilanne 0-1.