Pe 16.8.2024 Tappara - Ilves (Tampere Cup)

• 4 478
  • 47
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Toisessa matsissa Davos vei odotetusti voiton Helsingin suurjoukkuetta vastaan, kohta perinteisesti kauden ensimmainen paikallinen.

Viime vuonna Ilves vei voiton ja taten kausi oli hieman himmeampi Tapparalle, katsotaan miten tana vuonna kay, pakistossa Tapparalla kaytannossa paras miehisto jalkeilla.

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
"Dum Dum Dum Dum
Mä maalaispoika oon
Pistän Rapalaa kainaloon
Se on kovin tuttu ilmiö
Ei sitä Liigan Tappara tuomarit
Tuu koskaan pois ottamaan
Mä maalaispoika oon"

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tasainen erä. Ilves oli 5-5-pelissä ehkä pykälän niskan päällä erän alkuosan ja sitten Tappara. Tappara sai parhaat tonttinsa ylivoimalla, mutta siinäkin Ilves pelasi tiiviillä neliöllä, jonne pienikokoisille Tapparan hyökkääjille ei tilaa syntynyt.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Eipä juuri mitään uutta taivaan alla:

- Suomi on se sama pikkupossu, mitä aina ollut.
- Metsola ja kilpipuolelle veto b-pisteen kaarelta, nimeä ikonisempi duo?
- Niemelä löytänyt valkkujenkopista Myrrän vanhan pelikirjan, eikä Ilveksellä ollut nähtävissä kunnollista hallintaa vaan aika pelkkää vastahyökkäyskiakkoa.

axe

Jäsen
Katoin ensin että tuomari Koistinen perstaklasi Granathilta tajun pois mutta kyllä se olikin Suomen kyynärpää. Mutta ei kuulu painopiste-estämisiin niin ei tarvinnut viheltää.

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Harmi Granathin loukkaantuminen, odotin kovasti tätä kautta häneltä. Ei yllätä kuka loukkaannutti, liigan isoin rotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Ilves vie nyt, tuntuu Tappara olevan tahmeasti telineissä etenkin omalla alueella.

Najman vaikuttaa vahvistukselta.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Päivänselvähän tuo oli. Nykäsen mailan lapa meni Mäntykiven luistimen terän alle ja siitä lähtee kyllä jalat alta. Jos olet joskus ollut luistimilla, kannattaa kokeilla vaikkapa potkua jäällä olevan pahvin päältä ja katsoa miten käy.

Kannattaa katsoa tuo tilanne, vaikka ihan uudestaan tuoreilla silmillä. Tuli aika ronskilla viiveellä kontaktiin nähden tuo jalkojen alta meno. Olisi pysynyt pystyssä, jos olisi halunnut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy