Pe 16.12.2016 Kärpät - Jukurit

  • 965
  • 1

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Eipähän tämä ole kiinnostanut ketään.
No Kärpät kairas 2-1 kotivoiton tänään Mäenalasen maaleilla.
Hirveetä paskaa oli tokan erän peli mutta ajatellaampa positiivisesti?
Sen syvällisempää analyysiä jakamatta Kärpät pelas tänään hyvän pelin vaikka suurin osa väittää toista., Jätkillä näkyy selvästi halu taistella pisteistä.
Pomppuja ei tule mutta tulee tasan loppukaudesta.
Jukurit oli kova vastus tänään..
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hirveetä paskaa oli tokan erän peli mutta ajatellaampa positiivisesti?

Myös sektorivedot tukevat hieman tätä sinun ja minun silmämääräistä arviota, jonka mukaan tosin eka eräkään ei kummoinen ollut, mutta sektorivedoissa tasan:

1. 7-7
2. 4-6
3. 7-5

Sinänsä hauskoja nuo turhat sektorivedot, että Kärppien s-vetorekordi on tällä hetkellä 12-5-14, mikä toteutuessaan oikeuttaisi nykyisessä sarjataulukossa sijoille 7-10. Monesko ollaan? Välillä tuo tilasto ei mene yksiin tuloksen kanssa, mutta pitkässä juoksussa ihan kivasti kuitenkin. Jukureita vastaan tilasto on tällä hetkellä:

Kärpät-Jukurit 9-22
Jukurit-Kärpät 17-16
Kärpät-Jukurit 18-18

Noista ensimmäinen oli ihan päätön. Taisi olla Kärppien ensimmäinen peli CHL:stä tippumisen jälkeen, näkyikö tuo vai ei, en ole varma. Jollain ihmeen kaupalla tuostakin voitto otettiin. Mikkelin pelistä saatiin jopa murskavoitto, vaikka itse pelihän ei ollut mitenkään ylivoimainen, vaan itse asiassa tasainen. Eilinen ottelu oli minulle toinen tälle kaudelle paikan päällä. Kaksi erää olivat aneemista pelaamista, mutta Hakanpään hylätty maali herätti yleisön ja hieman joukkuettakin. Setäni Pentti sanoi erätauolla, että Kärpät vielä voittaa, vaikka ei jääkiekosta hirveästi tiedäkään, mutta niinhän siinä kävi. Leskinen on omaksumassa roolia playmakerina, tuo kiekkoa alueelle ja pyrkii laittamaan sitä oikealla hetkellä maalin eteen Sakulle. Toivotaan että Ville löytää näin itsensä ja alkaa taas pelata jääkiekkoa. Mäenalasen taas ei paljon kannata muuta tehdä kiekon kanssa kuin laukoa, sen verran paljon harhasyöttöjä tulee koko ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös