Pe 15.1.2021 TPS - Jukurit

  • 3 854
  • 44

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
"Ihan vähä" menny Jukureilta lataus yli tänään. Se lähti avauserästä purkautumaan jäähtyihin ja loppua ei näkyy.. kolmanteen erään rauha peliin ja katseet kohti huomista.
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi ollut tärkeä tuo maali Ishakovin itseluottamukselle. "Vähän" ketutti hylkäyksen jälkeen.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Melkoista sukeltamista mihin tuomarit ovat lähteneet. Hävetkää.

Jäähy ei tullut Kestnerin kaatumisesta vaan aiemmasta tilanteesta. Toki tuosta olisi kakkosen lisäksi pitänyt viheltää rankkari. Noh annetaan anteeksi tuomareille tämä ja hetkeä myöhemmin tullut aikainen vihellys, josta Tepsiltä maali vietiin.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Olipa harvinaisen heikko suoritus tuomarilta tuo liian aikaisin puhallettu 5-0, eihän siinä kiekko ole veskarilla missään vaiheessa hallussa.
 

Vanha mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ja Suolahden Urho
Olen aina kunnioittanut TPS:ää hyvänä miehekkäänä joukkueena. Mutta liekkö Raipe tehnyt pojista vähän rottia. Raipehan itse on SM:liigan jäähykuningas yhdessä pelissä. Minulle ei sinällään tee kesää eikä talvea se kumpi tämän pelin vie, kun se vaan tapahtuu reilulla pelillä.
 

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen aina kunnioittanut TPS:ää hyvänä miehekkäänä joukkueena. Mutta liekkö Raipe tehnyt pojista vähän rottia. Raipehan itse on SM:liigan jäähykuningas yhdessä pelissä. Minulle ei sinällään tee kesää eikä talvea se kumpi tämän pelin vie, kun se vaan tapahtuu reilulla pelillä.
Hus rölli takaisin metsään!
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Olen aina kunnioittanut TPS:ää hyvänä miehekkäänä joukkueena. Mutta liekkö Raipe tehnyt pojista vähän rottia. Raipehan itse on SM:liigan jäähykuningas yhdessä pelissä. Minulle ei sinällään tee kesää eikä talvea se kumpi tämän pelin vie, kun se vaan tapahtuu reilulla pelillä.
Mikä jäähy on ollut sinusta epäselvä vai mihin tilanteeseen tarkkaan ottaen viittaat?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko tämä suuri valmentajavelho kouluttanut pojat hyppimään ja lojumaan.

Ihan selviä jäähyjähän nuo ovat olleet Rindellin eka erän toista jäähyä lukuunottamatta. Kuritonta vouhottamista on ollut Jukurien peli tänään. Tepsiltä ei mitään pois, mut kyllähän noilla ylivoimilla on vähintään tuon verran maaleja pitänytkin tehdä. Hutipeli meiltä, mut ei tästäkään menetä kuin kolme pistettä..
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös muuten Moisio ole tuon yhden pelin jäähyennätyksen haltija. Kärppiä vastaa taisi mennä vähän yli sillon pleijjareissa. Se oli kyllä hieno matsi olla katsomossa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös