Kivasti vauhtia ja tilanteita. Tuomarit voisivat vähän tarkemmin puuttua estämiseen puolin ja toisin, mutta toki tuo on nyt ollut jo pitkään linjana, ja syksyn tiukemmat tulkinnat enää muisto.
Noinhan se ei kyllä millään värilaseilla ollut mutta mennään sillä.Sportin pelaajan maila Hillisin jaloissa ja siitä sitten maalivahtia päin. Ikävä vahinko.
Kiekko-Espoon ykkösmaalivahti taas ei ole torjunut vielä yhtään laukausta tänään, Sportin kakkosella on sentään edes torjuntoja…Tää Sportin kakkosveska vaikuttaa aikas paskalta. Nyt vaan tykitystä maalille.
Nää on harmillisia, mutta joskus niin käy. Ei se osuma oikeasti kovin kummoinen ollut.Niin... oli siellä lämpimämpi karveri maalilla mutta jotain ihmeelistä tapahtui
On se huono! Ei mutta tosissaan aika eriskummallinen tilasto toikin. 0% torjuntaprossa.Kiekko-Espoon ykkösmaalivahti taas ei ole torjunut vielä yhtään laukausta tänään,
Ei Mika anna lahjaksi kortsupaketteja, se tarvii kaikki ne itse kun on niin karismaattinen henkilö ja loistava selostaja. Tulee niin sanotusti ovista ja ikkunoista!Katsoin, että Saukkonen anto kortsupaketin, mutta olikin Wunderbaum.
Ja pelimiehen kympillä vieläpä!Ei Mika anna lahjaksi kortsupaketteja, se tarvii kaikki ne itse kun on niin karismaattinen henkilö ja loistava selostaja. Tulee niin sanotusti ovista ja ikkunoista!
Meneekö samaan paikkaan missä tonnikalapurkkeja säilytetään?Ei Mika anna lahjaksi kortsupaketteja, se tarvii kaikki ne itse kun on niin karismaattinen henkilö ja loistava selostaja. Tulee niin sanotusti ovista ja ikkunoista!
Olet ytimessä. Aikoinaan Radio Jannen selostaja Jouko Jaakkola tosiaan veti joskus NMT:llä suoraan radioon. Siinä oli tunnelmaa. Kuulin myös sanoja, joita ei tälle palstalle voi kirjoittaa.Tuleeko Hämeenlinnan selostus NMT puhelimen kautta. Suunnilleen samaa tasoa kuin 90-luvun radioselostukset.
Mr. MakuuhuoneääniEi Mika anna lahjaksi kortsupaketteja, se tarvii kaikki ne itse kun on niin karismaattinen henkilö ja loistava selostaja. Tulee niin sanotusti ovista ja ikkunoista!
Ei kai. Kyä Jukurit jatkaa....Onko tulossa Jukureiden historian viimeinen voitto Nordiksella?
Kärpät pelaa samaa sarjaa niin ei huolta.Onko tulossa Jukureiden historian viimeinen voitto Nordiksella?
Miksi näin ei käy koskaan silloin, kun selostamossa on Antero tai Mika.Kerho - Ipa lähetys ilman selostusta.
Onpas mukavaa, vaikka keskimääräistä parempi selostaja olikin.