Pe 13.11.2015 TUTO Hockey - Jokipojat

  • 866
  • 2

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Perjantai ja 13 päivä. Tunnettu epäonnenpäivä mutta kenelle? Tänään siis kuitenkin peltaan juhlaottelu, missä Keinänen pääsee pelaamaan puolustajana. Linke siis poissa ja A-junnuista tutttu Tikka pääsee ylimääräiseksi hyökkääjäksi. katsotaan saako peliaikaa ja olisko jo ensikaudella mukana sitten jo kokonaan. Toivotaan parasta hänelle myös.

Olen itse aina pitänyt tästä otteluparista, koska molemilla on ollut tapana pelata voitosta loppuun asti. No kyllähän ne muutkin, mutta jokin tässä silti on jotain mikä on mielyytänyt..

Jokipojat nousi takaisin, pelaa oman kylän pojilla (suurimmaksi osaksi kai) ja ennakkoluulottomasti. TUTO on tällä kaudella ollut hieman vaihtelevan tyylinen. Välillä kammetaan voitot isonumeroisesti, välillä hävitään ne isonumeroisesti, mutta on muutama normituloskin saatu.

Edellinen peli päättyi Jokipojille jatkoajalla. jäähyjäkin nähtiin ihan riittävästi ja ulosajoja myös. Juhlaottelut eivät koskaan lupaa hyvää. Sellainen muistikuva minulle on jäänyt. Toivottavasti tämä ei tänään pidä paikkansa ja TUTO veisi voiton. Jokipoikien vahva vieraspelaaminen ja edellisen ottelun hieno nousu antaa heille kuitenkin varmasti henkistä varmuutta, joten tiukkaa tulee olemaan.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
TUTO:n kokoonpanossa on erikoisuuksia, huippuna tietysti Keinäsen peluuttaminen puolustajana. Hänen tehokkuutensa on ollut pidemmän aikaa kateissa, joten ehkä uusi positio herättää. Laukaushan hänellä on erinomainen, joten tykki puhumaan viivalta.

TUTO tarvitsee voiton tästä ottelusta.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kenin juhlaottelu päättyi siis 2-7, vaikka maalivahtien torjunnat olivat Similä 16 ja Jukuri 36. Numeroita selittää, että vaikka Tovereiden hyökkäyspeli oli yritteliästä, se oli hyvin tehotonta. Tovereiden ensimmäinen maalikin oli onnekas pomppumaali. Similää ei tuloksesta voi syyttää, vaan surkeasti pelannutta puolustusta, mikä teki katastrofaalisia virheitä. Turkulaisittain parasta ottelussa oli yleisömäärä 1972 ja se, että lopputuloksesta huolimatta hallissa oli hyvä tunnelma.

Kaikissa hallin myyntipisteissä kauppa kävi ja rahaa tuli hyvin Tovereiden kassaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös