Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
18.00
Pelicans - Tappara
Ilves - HPK
18.30
KalPa - Jukurit
Pelicans - Tappara
Ilves - HPK
18.30
KalPa - Jukurit
Rahantuloa ei voi estää. Tänäänkään!Ilves lyö heti alkuun kauniin taitomaalin 1-0
Mä laitoin all-in HPK:n ja Tapparan voitoille. Ilveksellä hankala viikko ja jopa 0p saattaa olla tosiasia.Rahantuloa ei voi estää. Tänäänkään!
Kyllä me Ilveksen ja Jukurttien kautta nää hoidetaan. Tapparan peli rauhoitetaan ettei mee liikaa tunteellaMä laitoin all-in HPK:n ja Tapparan voitoille. Ilveksellä hankala viikko ja jopa 0p saattaa olla tosiasia.
Ja Ilves kiittäisi 200k muodossaKyllä mä hämmästelen, jos ei Johansson tee NHL-sopimusta kauden jälkeen. Parantanut peliään kuin sika juoksuaan. Melkeinpä Ilveksen paras puolustaja sanoisin. Ja aika kova meriitti, kun joukkueessa kuitenkin Lancaster, Parikka ja Masiniin.
NHL-sopimus Tapparaan?Kyllä mä hämmästelen, jos ei Johansson tee NHL-sopimusta kauden jälkeen.
Täähän oli älytön maalitykki treenikaudella, CHL? Runkosarjassa ollu vähä hiljaisempaa. No ei varmaan hankittukaan pisteitä tekemäänAustin suorittaa kyllä tasaisen varmasti. Ehtii aina ottamaan sen kärkimiehen blokin mukaan laukaukseensa
Varmaan odotuksissa oli kakkos-yv:n moottori. CHL:ssä odotti aina maskin hyvin ja veteli 100 km/h kantalättyjä sisään. Nyt se odotus aiheuttaa blokin, puuttuu vähän se tanssi ja sivuunvienti ennen laakiaTäähän oli älytön maalitykki treenikaudella, CHL? Runkosarjassa ollu vähä hiljaisempaa. No ei varmaan hankittukaan pisteitä tekemään