Pe 11.2.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 8 865
  • 304

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jaa 15 peliä putkeen tampesterilaiset voittaneet kirkkaissa? Onneks mä juon vain kaliaa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lebedeff ei ilmeisesti ole oppinut uuttaa sääntöä, jossa maalivahti ei saa tehdä liikettä estääkseen pelaajan liikettä maalivahdin alueen läpi. Tämä kun on kylki maaliin päin, niin periaatteessa Ilveksen pelaaja voisi luistella päin, ja tästä tulisi Lebedefille jäähy.

E. Eli kärkikarvaaja Ilvekseltä oli menossa kohti maalia, Lebedeff kääntyi poikittain maaliin nähden. Tuossa hyökkääjä olisi voinut vain törmätä Lebedeffiin, ja sääntökirjan mukaan tälle kuuluisi jäähy.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä mä hämmästelen, jos ei Johansson tee NHL-sopimusta kauden jälkeen. Parantanut peliään kuin sika juoksuaan. Melkeinpä Ilveksen paras puolustaja sanoisin. Ja aika kova meriitti, kun joukkueessa kuitenkin Lancaster, Parikka ja Masiniin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kyllä mä hämmästelen, jos ei Johansson tee NHL-sopimusta kauden jälkeen. Parantanut peliään kuin sika juoksuaan. Melkeinpä Ilveksen paras puolustaja sanoisin. Ja aika kova meriitti, kun joukkueessa kuitenkin Lancaster, Parikka ja Masiniin.
Ja Ilves kiittäisi 200k muodossa
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kylläpäs Pihlström näytti hitaalta kun vertasi Odeniin :D
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täähän oli älytön maalitykki treenikaudella, CHL? Runkosarjassa ollu vähä hiljaisempaa. No ei varmaan hankittukaan pisteitä tekemään
Varmaan odotuksissa oli kakkos-yv:n moottori. CHL:ssä odotti aina maskin hyvin ja veteli 100 km/h kantalättyjä sisään. Nyt se odotus aiheuttaa blokin, puuttuu vähän se tanssi ja sivuunvienti ennen laakia
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelli hölmöilee 2+10. Ihan turha kopautus, miksei nostanut mailaa ja tehnyt sillä tilaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös