Miks tarvisi?Miksei tota voi näyttää uusintaan jos kaveri suunnilleen kunnossa?
Vähän eri meno änärissä Millerin taklauksen jälkeen kun siellä Vancouverin idiootit chanttasi Millerin nimeä samaan aikaa kun Rooney makasi ihan reporankana jäässäHienoa urheiluhenkeä Espoossa! Ensimmäisenä Rauhalan kuntoa tarkistamassa oli kotijoukkueen pelaaja. Sitten kun Otto pääsi tolpilleen, isot aplodit koko hallilta johon vastasi näyttämällä yläpeukkua.
Tappara kiinnosteelee maakunnissa!6126 yleisöä, ohhoh, tuohon on enemmän kuin kahdessa Pelicansin kotipelissä normaalisti
Kyllä tua o vasta puolieroottista. Eroottisessa katsomo valuu. Enkä tarkoita ulos.Lajuneen 4-2 Mestaria kurmootetaan. Espoon peli on silkkaa erotiikkaa.
Koska se on osa peliä ja minä ainakin tuotteesta maksavana asiakkaana haluaisin, että pelitapahtumat näytetään kaikki, eikä lähdetä "sensuroimaan".Miks tarvisi?
Mestarikin murtuu kun vastassa on kivikova ;)Espoo on helvetin KOVA!
Paavolle eka, niin ei lähe keuliin. ;)Voi perse tää peli on hävitty
Mulla on aina parisataa seteleinä varmuuden vuoksi.. Ehkä setelistäkin vois jonkun lennokin taitella ja heittää jäälle, mutta ei olis oikeen uskottava raivonpurkaus :DKyllä pitää olla käteistä aina mukana, kolikoita on hyvä olla kaupan ostoskärryjä varten.
Tampere. Vitun rikkaat.Mulla on aina parisataa seteleinä varmuuden vuoksi.. Ehkä setelistäkin vois jonkun lennokin taitella ja heittää jäälle, mutta ei olis oikeen uskottava raivonpurkaus :D
Mulla on aina parisataa seteleinä varmuuden vuoksi.. Ehkä setelistäkin vois jonkun lennokin taitella ja heittää jäälle, mutta ei olis oikeen uskottava raivonpurkaus :D
Sä ootki vähä höppänä.Koska se on osa peliä ja minä ainakin tuotteesta maksavana asiakkaana haluaisin, että pelitapahtumat näytetään kaikki, eikä lähdetä "sensuroimaan".