Pe 10.5.2019 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 87 278
  • 1 359

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laissa puhutaan vain että ilmaiskanavalla pitää näyttää. Laadun unohtivat mainita.
Tärkeää, että syntyy yhteisöllinen kokemus. Vähän kuin katselisi Calgaryn lentomäkeä Saloran kuvaputkesta.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Kiekon kanssa suuria vaikeuksia, avaukset metrikaupalla ohi ja tuo viimeinen kääntö oman maalin taakse suoraan kanadalaiselle ennen tuota Lehtosen mokaan. Tässä muutama esimerkki...

Ohtamaa pelasi +1 saldolla Kanadaa vastaan. Piisaa mulle, kun voitetaan.

- - -

Hakanpää pelasi muuten Suomen joukkueesta isoimmat minuutit, 18:59.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Perustelut kiitos. Toi alkaa menemään henkilökohtaisen hyökkäyksen suuntaan, mutta jätetään tällä kertaa raportoimatta
Negatiivinen kirjoittaja jonka jokainen viesti vaikuttaa trollailulta. Vähän väliä lopetat tälle palstalle kirjoittamisen tai koko lajin seuraamisen ja silti saa aina pettyä kun huomaa seuraavana päivän, että taas on joku negatiivisuuden multihuipentuma tyrkätty palstalle. Ei myöskään ole sattumaa, että en ole ainoa joka viestejäsi kritisoi. Kyllä kai mielipiteet menee sitten henkilökohtaiseen hyökkäykseen, että raportoi vaan. Mutta en mä tästä enempää jatka, joten hyvää viikonloppua.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
"Peli olisi voinut olla helposti jopa 5-4, 5-1"

Kiusaantunut hiljaisuus. Ainoastaan kynä klikittää
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Negatiivinen kirjoittaja jonka jokainen viesti vaikuttaa trollailulta. Vähän väliä lopetat tälle palstalle kirjoittamisen tai koko lajin seuraamisen ja silti saa aina pettyä kun huomaa seuraavana päivän, että taas on joku negatiivisuuden multihuipentuma tyrkätty palstalle. Ei myöskään ole sattumaa, että en ole ainoa joka viestejäsi kritisoi. Kyllä kai mielipiteet menee sitten henkilökohtaiseen hyökkäykseen, että raportoi vaan. Mutta en mä tästä enempää jatka, joten hyvää viikonloppua.


Toisaalta jos kirjoitus on tätä tasoa täällä niin ehkä se on parempikin lähteä. Tuota ei voi kutsua enää vittuiluksi vaan kiusaamiseksi. Mä puhun jääkiekosta. No ehkä niin, ettei kaikki sitä ymmärrä, mutta kuitenkin VAAN jääkiekosta. En sentään moiti muita, toisin kun jotkut täällä enkä käske painua sinne...


Edit: Jos mä kirjoitan niinku kirjoitan ja sen takia saan siitä sanktioita niin siitä sitten vaan. Mutta kyllä henk koht muut ansaitsee enemmän kun mä niitä sanktioita. Juuri yllä luetelluista syistä
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hiukan kritisoin sitä kun joukkue lyötiin lukkoon ennen NHLn toisen kierroksen loppumista. Mutta ehkä se nyt on yhdistänyt joukkueen?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ruudulta pientä tikaria Rautakanslerille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös