Pe 10.1.2014 HCK - Jukurit

  • 1 782
  • 4

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukurit matkaa tänään Keravalle ja luistelee jäälle seuraavalla miehityksellä:

I 23 Laakkonen - 8 Hokkanen - 28 Laine
20 Forsström - 3 Järvinen

II 11 Rohtla - 16 Koskinen - 29 Juntheikki
4 Akkanen - 7 Purolinna

III 15 Nöyränen - 10 Jalo - 33 Väyrynen
6 Vaarasuo - 5 Rukajärvi

IV 34 Lostedt - 13 Ripatti - 17 Savolainen

Maalilla torjuntavastuun ottaa Tadeas Galansky.

Ainoa pelaajamuutos keskiviikkoon on maalivahtivalinnan ohella Sipolan vaihtuminen Väyryseen. Ketjuissa on kuitenkin muutoksia enemmänkin. Laine nousee keskiviikkoisesta nelosketjukomennuksesta ykköseen. Toni Jalo pelaa nyt kolmosen keskellä. Tämä vaihto voi olla hyvä herätys, sen verran hakusessa kultakypärän peli on viime aikoina ollut.

Työntäyteinen iltapuhde on Jukureille luvassa, jos se aikoo kovan kotijoukkueen, sarjakakkosen HCK:n tänään kukistaa. Keravalaisryhmästä löytyy monia tuttuja nimiä, mutta erityisesti Tuomas "Mummu" Muhosen otteet HCK:n riveissä ovat varmasti mikkeliläisten erityistarkkailun alla.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt puhutaan muuten asiaa ketjujen osalta. Loistavia muutoksia, roolitukset natsaa kohdalleen.

On se kumma ettei Rohtla ja Juntheikki ole saanut näytönpaikkoja aiemmin keskenään. Näillä kahdella on aina ollut erityistä tutkaparin ainesta, mutta potentiaalia ei ainakaan Pike tainnut nähdä. Minä oon kyllä nähnyt ja nyt on hyvä paikka osoittaa se.

Pendon mainitsemaan neljän kentän jauhamiseen ei oikeen tehomiehet riittänyt mutta ekan kolmen kentän osalta näyttää erittäin hyvältä. Nyt on lupa odottaa tulosta. 6-2 meille.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Laitetaanpa tuo HCK:n kokoonpanokin näytille :

MV:t
31 Ahlqvist (am)
35 Ullberg

1 kenttä
24 Mustonen - 81 Hari - 7 Muhonen
42 Konttinen - 6 Korkeavuori

2 kenttä
28 Kivilahti - 26 Töykkälä - 27 Koivisto
23 Ylipaino - 44 Kulmala

3 kenttä
16 Lehtinen - 20 Ruisma - 11 Ranta
5 Teppo - 10 Kettukangas

4 ketju
91 Laine - 14 Hyttinen - 61 Öfverström
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onpas pelistä tullut paljon kommentteja..

No laitanpa minäkin sitten lyhyesti. Ensimmäinen ja kolmas erä selvästi Jukureiden, toinen meni aikalailla päittäin. Jos vertaa Jukureiden esitystä keskiviikkoiseen, niin valtava parannus oli tapahtunut. Aleksis Alhqvistia on paljolti keravalaisten kiittäminen voitosta. Toki tekisi tähän mieli kirjoittaa, että Pablo Järvistäkin voisi vähän kiittää kolmannen maalin syötöstä, mutta jätän kirjoittamatta.. Tasapainoisimman suorituksen Jukureista teki Laakkonen, Rohtla ja Hokkanen. Juuso Akkanen pelasi varmasti yhden Jukuri-uransa parhaista peleistä. En tarkoita tällä vain kahta maalia, vaan kokonaisuutena Juuson peliä.

Keravalaisten kaikista maaleista vastasi ex-Jukuri ja tuon yhden vielä syötti nyky-Jukuri, niin aika Jukuri-painotteinen pelihän tämä oli.. (*hymiö*) Sitähän tuo oli kyllä tilastojenkin valossa.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
oli kyllä mun mielestä laadukas mestispeli : itse valitsin Areenan sijaan tämän pelin enkä katunut. Jonin voittoprossa vieläkin 100%, tässä pelissä oli tunnetta, kiitos myös sarvipäille. Tanssiin tarvitaan kaksi. Mun milestä tuomarit oli tänään myös ok kun niitä aina moititaan ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös