www.jypht.fi kertoi tällaisen tiedon. Aika kovat tehot viime kaudelta miehellä, ilmeisesti ykkössentteriksi istutetaan?
Viimeksi muokattu:
Mikäs sen hauskempaa kun napata ukko Turkulaisten nenän edestä.
Viestin lähetti Tj
(edit) Sain muuten juuri käteeni uusimman Veikkaajan, joka kertoo myös Tepsin olleen kiinnostunut Vostrakista. Mikäs sen hauskempaa kun napata ukko Turkulaisten nenän edestä. On tänne meillekin vielä vähän vetovoimaa.
Viestin lähetti Tj
Sain muuten juuri käteeni uusimman Veikkaajan, joka kertoo myös Tepsin olleen kiinnostunut Vostrakista. Mikäs sen hauskempaa kun napata ukko Turkulaisten nenän edestä. On tänne meillekin vielä vähän vetovoimaa.
Pavel on kuitenkin minun tietääkseni se tunnetumpi näistä.Viestin lähetti Juha Salminen
Sitten kun siis nappaatte ukon turkulaisten nenän edestä,
TPS:n havittelema mies tottelee etunimeä Josef, ei suinkaan Pavel.
Viestin lähetti kimmo
Kiitokset tästä(kin) hankinnasta kuuluvat Jukka Holtarille, jonka hankinnat JYPin aikana alkavat lähennellä jo ihmetekoja. Aivan käsittämätöntä, että budjetista löytyi tilaa tuon tason pelimiehelle.
Viestin lähetti Lapa
Pavel on kuitenkin minun tietääkseni se tunnetumpi näistä.
Mies on varmasti sentteri, joka tekee valtaosan maaleista läpiajoilla, hakeutumalla hyvin paikkoihin. Isokokoinen, silti hyvin liikkuva kiekollinen sentteri.
Viestin lähetti juippi
Kyllä harmittaa! Onnittelut Jyväskylään. Saitte oivan pelimiehen, josta on varmasti teille iloa. Olisi kyllä kelvannut Turkulaistenkin rivistöön. No toivotaan , että mies on floppi eikä osoittaudukkaan pelimieheksi :D ...... Katkerahan minä en ole:(