Paul Comrie

  • 1 130
  • 3

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Lopettaa uransa. 24 - vuotias edmontonin pelaaja ei vieläkään ole toipunut 7.1. 2000 saamastaan aivotärhdyksestä. Hän sai vamman farmiliigan pelissä. Syy lopettamiseen on harjoitellessa ilmenevä päänsärky sekä huimaus.
Paulista oli tuola KooPeessä juttua joskus taannoin, hänhän on viimekaudella läpimurron tehneen miken veli.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Sääli

Luin äsken The Hockey News'in ja siellä mainitaan Paul Comrie'ta Edmontonin taitavimmaksi pelaajaksi!! Aika surullista, jos hän lopettaa...
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Brotherly Love

Paul Comrien lopettaminen vaikutti aika selvältä kesän mittaan ja viime perjantain lehdistötilaisuus ei ollut niin surullinen kuin se olisi voinut olla. Paul on aloittanut työn teon isänsä Bill Comrien luomassa "The Brick"-kodinkone ja huonekaluketjussa ja ottanee joskus firman hoitoonsa, jotta isä pääsee nauttimaan eläkkeestään.

24-vuotiaan lopettaminen on surullinen juttu. Hän sai samassa tilanteessa Hamiltonissa pelatessaan ensin edestä päin kolauksen päähänsä ja sitten takaapäin. Samana päivänä oli Edmontonista tullut kutsu Paulille hypätä koneeseen ja tulla ylös NHL-peleihin..

Paul pelasi ensimmäisen NHL-ottelunsa samana iltana kun Wayne Gretzkyn paita jäädytettiin. Väinö vietti suurimman osan pelistä Bill Comrien aitiossa. Paul pelasi A-junnu-uransa samassa seurassa, jossa puuhailen ja jätti itsestään todella hyvän kuvan. Paulin paras ominaisuus oli nopeus.

Ikävä juttu, ettei veljesten haave pelata samassa NHL-joukkueessa koskaan toteutunut.

Tuossa Hockey Newsin artikkelissa "The Good Hands People", listattiin kaikkien NHL-joukkueitten parhaat mailankäsittelijät ja pikkuveli Mike Comrie oli itse asiassa rankattu Oilersin parhaaksi kynämieheksi - aika hyvin 20-vuotiaalta tättähäärältä, joka teki NHL-sopimuksen vasta Uutena Vuotena.

Mike on harvinaisen taitava sentteri, hirvittävällä yritys- ja kilpailuhalulla varustettu urheilija, jolta odotetaan Doug Weightin lähdettyä todella paljon. Katselin miehen menoa treeneissä viimeksi tänä aamuna. Yritämme tehdä haastattelun Jatkoaikaan lähipäivinä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mun sekoilua vähän...

Viestin lähetti Jouni
Tuossa Hockey Newsin artikkelissa "The Good Hands People", listattiin kaikkien NHL-joukkueitten parhaat mailankäsittelijät ja pikkuveli Mike Comrie oli itse asiassa rankattu Oilersin parhaaksi kynämieheksi - aika hyvin 20-vuotiaalta tättähäärältä, joka teki NHL-sopimuksen vasta Uutena Vuotena.

Jeps Jouni! Kyseessä on siis Mike Comrie!! Jä mä laitoin, että Paul Comrie on Oilersien taitavin pelaaja.. Stupid!
Pahoittelen virhettä! Ensi kerralla luen tarkemmin kaikki nimet!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös