Olen pettynyt jos ei seuraavan 10 kauden maalikeskiarvo ole Patella siellä 50/kausi, kunhan nyt pysyy ehjänä
Oho. Lieneekö kukaan pystynyt 80-luvun jälkeen noihin lukuihin. Ei edes itse 8 luulisin.
Ei varmaan olekkaan, peli muuttuu koko ajan ja pelaajien keskiikä on nuorenemaan päin. Peli on muuttunut myös nopeammaksi ja mailahäirintää on onnistuttu kitkemään hyvin pois. Uskoisin että tulevaisuudessa nähdään enemmän maaleja ja vähemmän loukkaantumisia ja nämä seikat yhteensä , Paten lahjakkuuden lisäksi, saavat minut uskomaan noihin heittämiini lukuihin.
Tappeluja kertyy yksi ja jäähyminuutteja 81.
En mää tiärä, kysy Laineelta miksi se niin rupesi huitomaan.Mistä moinen jäähymäärän nousu jos vain yksi vitonen tulee myllystä? Ekalla kaudella 76 ottelussa 26 minuuttia ja viime kaudella 82 pelissä vain 24.
Todistetusti huono Mestis-tason kesätreenaaminen näkyy ja hitaan miehen kahvarakiekolla koukkaamisjäähyt lisääntyvät?Mistä moinen jäähymäärän nousu jos vain yksi vitonen tulee myllystä? Ekalla kaudella 76 ottelussa 26 minuuttia ja viime kaudella 82 pelissä vain 24.
Tees nyt Laine se yksi maali niin veikkaus kotio.
Täällä ollaan oltu hyvin hajulla. Fortnite vei hieman ennakoitua enemmänkin maaleja, mutta elokuiseksi ennustukseksi hyvin veikattu.37 maalia.
Fortniten parissa vietetty aika vie 10 maalia tehoista. Joisi vaan kaljaa ja söisi kokaiinia, niin 52 maalia tulisi.
Kait sitä saa rentoutua ja palautua miten lystää, fortnite tuskin kuitenkaan on syyllinen. Enemmänkin se että mies on aina erikoisvartioinnissa ja se että kun niin altis tunteiluun (paska fiilis, mikään ei suju). Ehkä se tuosta tasottuu, maalimäärä varmaan kuitenkaan ei lopulta tule ehkä ens kaudellakaan nousemaan sinne 50 korville itsestään.Täällä ollaan oltu hyvin hajulla. Fortnite vei hieman ennakoitua enemmänkin maaleja, mutta elokuiseksi ennustukseksi hyvin veikattu.
No joo, mä ainakin tuossa olin vähän hassuttelemassa. Veikkaan alkuperäisen kirjoittajan olleen samalla linjalla, vaikka varmaksi en tätä tietenkään voi sanoa. Kokkeli ja kalja siihen hieman viittaisi.Kait sitä saa rentoutua ja palautua miten lystää, fortnite tuskin kuitenkaan on syyllinen. Enemmänkin se että mies on aina erikoisvartioinnissa ja se että kun niin altis tunteiluun (paska fiilis, mikään ei suju). Ehkä se tuosta tasottuu, maalimäärä varmaan kuitenkaan ei lopulta tule ehkä ens kaudellakaan nousemaan sinne 50 korville itsestään.
Tuollaisia tuli ennustettua elokuussa. Aika liki meni.Sanotaan semmonen 27 kihausta. Pari loukkaantumista tulee kauden mittaan ja nihkeetä muutenkin kun pitäis jatkosopparikin vääntää.