Minä taas luulen että se kehitys nähdään viimeisen 60 ottelun pistevertailuista.
Tai sitten koko kaudesta ylipäänsä.
Minä taas luulen että se kehitys nähdään viimeisen 60 ottelun pistevertailuista.
Melko samanlaista tulosta kaikilla kausilla. Onko niin, että tällä kaudella on kuitenkin pisteitä tullut yleisesti ottaen vähän enemmän? No, menee varmaan silti virhemarginaaliin. Mutta jopa hieman epätyypillisesti kovan luokan varaukselle Laineen pelissä ei ole tapahtunut paljoa kehitystä kolmen kauden aikana.
Ei seurata. Laine on about ainoa NHL pelaaja joka voi tehdä maalin väärin. HFBoardsilla vaikka jollain olisi 14 tyhjää maalia tällä kaudella, sellaiset antipatiat siellä on jengillä tätä kaveria kohtaan. Tietty ehkä muutama suomalainen ollut aiheuttamassa tätä, mutta jotenkin niin käsittämättömän huonoksi pelaajaksi Laine on tehnyt aika paljon asioita mihin ei ole pystynyt kuin kourallinen pelaajia. Mutta on se vaan niin laiska _PASKA_Seurataankohan kenenkään muun, tällä tahdilla maaleja tekevän änäripelaajan maalien laatua, tilanteita mistä ne tuli, tuulen suuntaa riippuen miehen laukauksesta? Minkä takia pitää keskustella keskustelun takia, Laine painaa nyt maaleja YV:llä ja 5vs5. Mitä väliä missä tilanteissa maalit tuli.
Poika vielä opettelee olemaan Mies, 20v ikää hei. Itsevarmuutta löytyy kommenteista mutta ei se aina kentällä näy ja kun Laine itse tajuaa sen oman palettinsa (ei vain laukaus) niin sitten alkaa tapahtumaan. Laine "esittää itsevarmaa" miestä kommenteissa vaikka vielä tietää että niin paljon parantamisen varaa on kentällä. Se on sen tuulinen kaveri, ja hermot sitä luokkaa että taivas on rajana, kuten Rantaasellakin
Nyt tapahtuu harvoin, mutta kuitenkin aivan älyttömällä tahdilla siltikin. Calm down y'all and piece
Eiköhän se pelaa taas paskasti kun on kaikki karjalalippiksetkin katsomassa iltapäiväpeliä. Sitten voidaan taas kuulla huutelua niiltä jotka näkee Laineen pelejä kaikki viisi kertaa vuodessa.Osa ulisee, että Laine ei saa tarpeeksi peliaikaa. Seuraavat ulisee, että eihän se saa, kun tasakentin on puutteellista tekemistä. Sitten alkaa ulina siitä, etteikö tuollainen määrä maaleja riitä, eli pitääkö kaikkien olla monipuolisuusihmeitä? Mitä seuraavaksi?
Noh, kohta on Pate tulessa.
Osa ulisee, että Laine ei saa tarpeeksi peliaikaa. Seuraavat ulisee, että eihän se saa, kun tasakentin on puutteellista tekemistä. Sitten alkaa ulina siitä, etteikö tuollainen määrä maaleja riitä, eli pitääkö kaikkien olla monipuolisuusihmeitä? Mitä seuraavaksi?
Niin siinä käy jos joukkue on paljon alivoimalla.Toista erää on pelattu 16:49 ja tässä erässä Laine on ollut kentällä 2 krt. 24min kohdalla 1:06 ja yv:llä 1:48.
Aina voi hyokkayspaahan olla kovempi luu mutta tottakai taytyisi olla kokknaisvaltaisempi, ns ovechkin-maisuus ei viela riita. Pitaa karvataNo eihän se tietenkään kamalaa olisi. Luulen että suurin osa ihmisistä kritisoi Lainetta sen takia koska näkee hänessä enemmän potentiaalia kuin pelkästään sniper joka painelee top-20/-30 pisteissä ja voittaa maalipörssin. Ei tuossakaan mitään pahaa ole, esim. Peter Bondra voitti maalipörssin kahdesti ja pelasi erittäin mallikkaan uran. Mutta itse ainakin näen Laineella potentiaalia olla hyökkäyspäässä paljon kovempi luu kuin tähän mennessä on ollut. Toki Laine on vielä kehittymässä ja se potentiaali voi vielä realisoitua. Toivotaan että näin käy ja mahdollisimman pian.
Just kun meinasin tulla kehumaan, että kerrankin Pate ajoi maalille, niin tulee tällainen paskaviesti, mitä tämä ketju on muutenkin puolillaan. Jonkin verran seurannut hfboardsia ja siellä ketjut vedetään herkästi lukkoon. Olisi paikallaan täälläkin.Olipa tosi tylsä maali Laineelta, seisoskeli maalinkulmalla ja sai työntää tuuripompun tyhjiin. Ei tuommoisella suorittamisella raketteja voiteta
Nojaa. Eiköhän tuo viesti ollut sarkasmia.Just kun meinasin tulla kehumaan, että kerrankin Pate ajoi maalille, niin tulee tällainen paskaviesti, mitä tämä ketju on muutenkin puolillaan. Jonkin verran seurannut hfboardsia ja siellä ketjut vedetään herkästi lukkoon. Olisi paikallaan täälläkin.
Oli, mutta paskaa sellaista. Ei auta yhtään pitämään tätä ketjua edes pikkuriikkisen asiallisena.Nojaa. Eiköhän tuo viesti ollut sarkasmia.
Nojaa. Eiköhän tuo viesti ollut sarkasmia.
Jatkoaika tuntuu olevan tuollaista paskaa täynnä. Ja jos joskus yrität jotain asiallista keskustelua, niin sieltä ratsastavat "ei näitä sääntöjen mukaan vihelletä", "pitkässä juoksussa tasan"- ym. sankarit. Joten minäkin lakkasin taistelemasta tuulimyllyjä vastaan, taisi olla jo useampi vuosi sitten.Just kun meinasin tulla kehumaan, että kerrankin Pate ajoi maalille, niin tulee tällainen paskaviesti, mitä tämä ketju on muutenkin puolillaan. Jonkin verran seurannut hfboardsia ja siellä ketjut vedetään herkästi lukkoon. Olisi paikallaan täälläkin.
Näinhän tässä on käynyt. Välillä sarkastisia heittoja on hauska lukea, mutta liika on liikaa. Laineen ketju taitaa ajaa vitsiketjun asian Nhl -osiossa.Jatkoaika tuntuu olevan tuollaista paskaa täynnä. Ja jos joskus yrität jotain asiallista keskustelua, niin sieltä ratsastavat "ei näitä sääntöjen mukaan vihelletä", "pitkässä juoksussa tasan"- ym. sankarit. Joten minäkin lakkasin taistelemasta tuulimyllyjä vastaan, taisi olla jo useampi vuosi sitten.
Sori Pate offtopicista ketjussasi. Todellisuudessa ällistytti katsoa maali aamulla, kun se oli jokseenkin poikkeava tämän kauden aiempiin maaleihin nähden. Se oli ns. sota-alueelta, jonne Pate sirklasi oikea-aikaisesti
Ehkä olin aamuäreä ennen aamukahvia tai jotain, mutta mulla on väliaikaisesti mitta aavistuksen täynnä tuota kärjistelyä, mikä on enemmistönä asiakeskusteluun nähden. Eipä siinä kai muuta lääkettä ole kuin yrittää vain itse olla asiallinen. Eipä se multakaan taida ihan aina onnistua. Olen kyllä yrittänyt parantaa tapojani.Jatkoaika tuntuu olevan tuollaista paskaa täynnä. Ja jos joskus yrität jotain asiallista keskustelua, niin sieltä ratsastavat "ei näitä sääntöjen mukaan vihelletä", "pitkässä juoksussa tasan"- ym. sankarit. Joten minäkin lakkasin taistelemasta tuulimyllyjä vastaan, taisi olla jo useampi vuosi sitten.
Sori Pate offtopicista ketjussasi. Todellisuudessa ällistytti katsoa maali aamulla, kun se oli jokseenkin poikkeava tämän kauden aiempiin maaleihin nähden. Se oli ns. sota-alueelta, jonne Pate sirklasi oikea-aikaisesti
Eiköhän kyse ollut Tkachukista eikä Eichelistä, Eichel kun varattiin vuotta aiemmin.Mikäs teltallakävijä siellä huutelee?
Noh, ketjun aiheeseen liittyen on ollut hauska seurata HF:n ketjua jossa hätähousut jo nostivat Eichelin redraftissä Laineen edelle. Samoja latuja homma menee kuin edelliskaudellakin. Tahmea alku jonka jälkeen vauhti kiihtyy ja verkko soi.
Juu my bad. Tkachukista oli kyse eikä Eichelistä. Mukavahan tuota Patun nousua maalipörssistä on seurata.Eiköhän kyse ollut Tkachukista eikä Eichelistä, Eichel kun varattiin vuotta aiemmin.
Ja joo, on ollut hauska ketju kattoa. Kiva huomata että Laine on alkanut paukuttamaan kunnolla maaleja. No, se taisi olla ajan kysymys vaan muutenkin.
Tässä kun miettii tuotta Laineen maalintekotaitoa niin samalla miettii myös toista puolta asiasta. Jos Suomi saa seuraavaan best on best -turnaukseen kovan joukkueen niin kuka meidän maalit tekee. Tällä hetkellä potentiaalisilta 30 maalin ylittäjiltä NHL:ssä Laineen lisäksi tuntuvat vain Aho ja Rantanen. Granlundkin vaikuttaa vähän oppineen maalintekoa ja saa nähdä mitä Kapasesta kehkeytyy. Mutta kovasti arveluttaa että jääkö maalinteko Laineen harteille.
Tässä kun miettii tuotta Laineen maalintekotaitoa niin samalla miettii myös toista puolta asiasta. Jos Suomi saa seuraavaan best on best -turnaukseen kovan joukkueen niin kuka meidän maalit tekee. Tällä hetkellä potentiaalisilta 30 maalin ylittäjiltä NHL:ssä Laineen lisäksi tuntuvat vain Aho ja Rantanen. Granlundkin vaikuttaa vähän oppineen maalintekoa ja saa nähdä mitä Kapasesta kehkeytyy. Mutta kovasti arveluttaa että jääkö maalinteko Laineen harteille.