Paskat bändit

  • 98 460
  • 556

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mike kirjoitti:
Sitten kun otat pään pois perseestäsi ja luet niitä viestejä, niin huomaat etten ole väittänyt missään beatlesin olleen yliarvostettu vaikka totesinkin musiikkinsa olevan mielestäni ihan täyttä paskaa.

Koska tuo yliarvostetuimmat bändit -ketju saa aikaan kaikenlaista nahinaa ja väittelyä siitä, että mikä on oikeasti yliarvostettu bändi, eikä vaan omasta mielestä paska ja huono bändi, niin perustan nyt ketjun, jonne saa luetella ilman sen kummempia perusteluja bändejä ja artisteja, jotka on sinun mielestäsi siis ihan paskoja ja/tai turhia. Ainoa riidan aihe on siis sitten se kuuluisa makuasioista kiistely, mitä tuskin saa millään lailla kitkettyä pois, kun ruvetaan pätemään.

Aloitan itse näillä:

Kotimaiset:

- Ultra Bra ja sen "seuraaja" Scandinavian Music Group
- Maija Vilkkumaa
- Mamba
- Suurlähettiläät
- TikTak
- Indica
- Apulanta
- The Rasmus
- 69 Eyes
- Sonata Arctica
- Anssi Kela

Ulkomaiset:

- Metallica
- Oasis
- Linkin Park ja muut nu-metal vammailut
- Basshunter
- Ricky Martin
- Britney Spears

Sellaista. Lisään, jos tulee mieleen.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Black Sabbath / Ozzy Osbourne, aiheuttaa kuvotusreaktion vaikka kuulemma kaikkien hevistä mitään ymmärtävien pitäisi pitää siitä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Suomalaisista:

69 Eyes
Von Hertzen Brothers
Don Huonot

Ulkomaisista (näitä nyt on paljon, mutta mitä ekana mieleen tulee):

Abba
Kaikki äränbee-skeida ja räppi ja muu vastaava kura.

No ei tullut muita mieleen. Sit on toki näitä Korneja ja muita kökköjä metallibändejä.

Sanotaan jotain lisää jos pälähtää päähän jotain hirveän merkittävää paskaa.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iron Maiden

Kuningas (tai nykysuomella Kuninkas) bändi lavalla.
Levyllä aika vaisu. Run to the Hills maailman yliarvostetuin biisi.

Ja kyllä, joka kerta kun tänne eksyvät niin olen katsomassa.
Silti...

AC/DC hyvä kakkonen...

edit: ei tää ny menny oikeeseen ketjuun. Taaskaan...
Paska/huono/yliarvostettu...
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
U2
on
ylivoimaisesti
paskin
ikinä
missään

Samoin kaikki tattipääbrittipoppi ja sitten se wannabe brittipoppi turkulainen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Veikkaukseni on että tähän ketjuun saisi tappeluntapaisen aikaiseksi samallatavoin kuin edellisessä, eli kun perustelee bändin paskuutta ja joku takertuu siihen. Ei musiikkiketjua ilman vääntöä.

Myös sen alleviivaaminen, että yleensä eniten paskana pidetty musiikki on nimenomaan sitä radioystävällistä paskaa, jonka kuulemiselta ei täysin voi välttyä.

Myös paskan, ja masokistille ihanan camp-paskan, kuten Radio Suomipopin viljelemä XL5, siinä on hienoinen ero.

Nämä jutut vain tulivat mieleeni, tarkoitus ei ole kritisoida ketjua.

Mainostaisin siksi erästä vanhaa ketjuani mahdollisille uudemmille lukijoille ja kirjoittajille, aiheena "Kuinka iso ja totinen asia musiikki on sinulle?"

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=27053

Itse ketjun aiheeseen vihjaisin että olen David Krokett Ry:n palstalla tehnyt "kirosanasensuuriin" pieniä säätöjä. Koittakaapa siellä kirjoittaa sana "Sunrise Avenue". Tällä hetkellä se, ja Irina aiheuttavat minulle suurta vitutusta.

Muita: Sammy Hagar, Poets Of The Fall.

Yhden hitin ihmeisiin en jaksa isommin vittuuntua, nämä MTV-jutut nyt menevät ohi aina ennemmin kuin huomaakaan, kun uudet tulevat tilalle.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
avatar kirjoitti:
Ai kato unohtu. Joo, Oasis ja muut moppitukat hiuksista vittuun. Ihan täyttä paskaa.
Naulan kantaan..

Suunnattomasti vituttaa tämä jatkuvasti Radio Rockilla soiva 30 Seconds To Mars, vai mikä helvetti se nyt on. Sitä samaa vinkumista niissä kaikissa biiseissä ja laulajan ääni yksi ärsyttävimmistä mitä olen kuullut. Nää bändit on niin nähty.

Lisäksi lähes kaikki (eli kaikki) nykyisin valmistuva rap ja muu R n' B ei sitten uppoa ei millään.

Nämä nyt äkkiseltään. Listaa voisi jatkaa loputtomiin :)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Golden AWe kirjoitti:
Veikkaukseni on että tähän ketjuun saisi tappeluntapaisen aikaiseksi samallatavoin kuin edellisessä, eli kun perustelee bändin paskuutta ja joku takertuu siihen. Ei musiikkiketjua ilman vääntöä.

Siinäpä se kun ei tarvitse perustella. Makuasioita on vähän huono alkaa perustelemaan millään. Jostain tykkää ja jostain ei.

Jos Raikkaan Ted ei diggaa Ultra Brata niin sitten ei. Henkilökohtaisesti pidän sitä ehkä aikojen parhaana yhtyeenä maassamme ja Kerkko Koskista ihan jumalaisena biisintekijänä. Makuasioita.

Ja Von Hertsen Brothers mua ärsyttää vaan ihan yleisesti ja se musiikkikin on vielä kaiken lisäksi ihan hirveän paskaa. Tähän varmasti löytyy eriäviä mielipiteitä, mutta perustellahan niitä ei sinänsä tarvitse.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Seti kirjoitti:
Levyllä aika vaisu. Run to the Hills maailman yliarvostetuin biisi.

Run to the Hills on 100% livebiisi. Toimii kuin unelma kun koko katsomo laulaa.

Ja paskin ikimä missään on Ultra Bra. Ainoa ketä viittii mainita samassa seurassa on suomalainen räppi.

Niin ja keskustelua pitää olla tai ketju siirretään tuonne spämmi-vyöhykkeelle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Golden AWe kirjoitti:
Veikkaukseni on että tähän ketjuun saisi tappeluntapaisen aikaiseksi samallatavoin kuin edellisessä, eli kun perustelee bändin paskuutta ja joku takertuu siihen. Ei musiikkiketjua ilman vääntöä.
.
Täällä ei katsos tarvia perustella mitään, jollei tahdo. Riittää vaan, että joku bändi on mielestäsi paska.

Tuossa omalla listallani esim. Metallica toki omaa musiikillisia meriittejä ja merkitystä, mutta olen vaan Hetfieldin käninästä saanut yliannostuksen 80-luvun lopulla kun isoveli paukutti sitä tulemaan 24h/vrk, joten bändi aiheuttaa edelleenkin vastenmielisiä reaktioita, eikä veltolta paskalta kuulostavat viimeisimmät tuotokset asiaa ainakaan paranna.

Näin yksinkertaista se vaan on, paskaa mitä paskaa. Mitä siinä sen enempää erittelemään. Tuntemuksia on yhtä lailla kuin ihmisiäkin.

***

Ainiin, unohtui listalta Guns'n Roses.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Ja Von Hertsen Brothers mua ärsyttää vaan ihan yleisesti ja se musiikkikin on vielä kaiken lisäksi ihan hirveän paskaa. Tähän varmasti löytyy eriäviä mielipiteitä, mutta perustellahan niitä ei sinänsä tarvitse.
Minusta taasen tuo bändi on aivan loistava niin livenä, kuin levylläkin. Sinä et siitä pidä ja that's fine. Makuasiahan se on, ei mitään muuta.

Eikös olekin näppärää.

Edit. Se on Von Hertzen prkl, eikä Hertsen!!!
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Paskoja yhtyeitä ja artisteja on mielestäni vähintään yhtä paljon kuin hyviäkin. Onneksi itse pystyy pitkälti vaikuttamaan mitä musiikkia kuuntelee, että eivätpä ne paskat kovin paljoa pääse stressiä aiheuttamaan.

Mutta mainitakseni muutaman paskan: 69 Eyes, Popeda, kaikki nykyajan räppiä suoltavat kokoonpanot, AC/DC, Children Of Bodom, Dream Theater, Rolling Stones ja The Beatleas.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Pakko vielä lisätä kun huomasin että muutaman bändin ajatteleminenkin oksettaa.

Aerosmith
Rolling Stones

ja sit vaikka nää ei ole edes muusikoita niin:
50 cent
snoop dogg
pdiddy
ja muut narkkari sämplääjät.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niitä on niin älyttömän paljon, ettei kaikkia jaksa listata. Mutta laitetaan nyt sentään yksi: AC/DC. Ja taas mua vihataan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Paskaa musiikkia on maailma täynnä, mutta suurinta puistatusta aiheuttavat tietenkin sellaiset yhtyeet joiden kuulemiselta ei millään voi välttyä, koska ovat jostakin käsittämättömästä syystä ainakin jonkinlaisessa suosiossa noin yleisesti ottaen.

Suurinta vitutusta vaikkapa juuri tällä hetkellä voisivat aiheuttaa seuraavat bändit/artistit/biisit:

Lordi (koko tuotanto)
69 Eyes (koko tuotanto)
Mamba (koko tuotanto)
joku iskelmälaulaja joka laulaa biisin, jonka nimi on oletettavasti Ensimmäinen
joku junttibändi, jolla mm. biisi nimeltä vesivehmaan jenkka soi tjsp.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistui mieleen eräs umpipaska orkesteri: Lauri Tähkä ja Elonkerjuu

Voi sviddu shaatana sanon minä!

Klamydia on myös nimensäveroinen tapaus, eli silkka riesa mistä pitää päästä eroon.

Likimain kaikki hiphop/räppitapaukset myös on paskoja, varsinkin suomalaiset.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
AC/DC - junttirockia paskimmillaan.

Iron Maiden - junttiheviä paskimmillaan. Todellista paskaa. Junttien musiikkia. Vain juntit kuuntelevat tätä.

Radiohead - "Mä olen tosi taiteellinen kun kuuntelen tätä. Mulla on myös paksusankaiset silmälasit ja mua ei ole nähty koskaan naisseurassa."

CMX - "Mä olen tosi taiteellinen kun kuuntelen tätä. Mulla on myös paksusankaiset silmälasit ja mua ei ole nähty koskaan naisseurassa."

Trendibändit kuten Modest Mouse, Arctic Monkeys, The Arcaid Fire, LCD Soundsystem - voi vittu mitä paskaa! "Olen todella trendikäs kun kuuntelen tätä ja työkaverini ei ole kuullut bändin nimeä aikaisemmin."

Franz Ferdinand - Paskat soundit.

The Strokes - Paskat soundit.

The Hives - Paskat soundit.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
New Kids On The Block - paskaa yltäympäriinsä, haisee edelleen vaikka hajosi vuonna -91

Iron Maiden - halpa Led Zeppelin-wannabe

Zen Café - "taloudellista" mutta melodiatonta kakkaa

Radiohead - turhaa älymystöpaskaa

Jethro Tull - hamppupäiden taustaujellusta

Pink Floyd - yksi hyvä levy - muuten joutavanpäiväistä huumeprogea

Mötley Crüe - huumehuuruista mitäänsanomatonta huonosti soitettua pöhörockia

Mamba - turkulaista skeidaa, joka sikisi Aurajoen fekaalisista bakteereista
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Hiphopjoujouwanabeeräppärit on ärsyttävää musiikkia. Joitakin yksittäiset kappaleet voivat olla kuuntelemisen arvoista, mutta useimmiten järkyttävää kuraa. Aina kun puhutaan kyseisestä musiikkigenrestä, mieleen tulee se Elastisen kappale "Syljen".
Ei hyvänen aika.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Näitähän riittää. Muutama ensin mieleen tuleva, jotka ovat ihan hirvittävää paskaa:

Aerosmith

Klamydia
The Hives
Stratovarius
Sonata Arctica
Lordi
The Doors
Teräsbetoni
The 69 Eyes
Mötley Crüe
White Stripes
Peer Günt
Mamba
Eric Clapton
Within Temptation
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ted Raikas kirjoitti:
Täällä ei katsos tarvia perustella mitään, jollei tahdo. Riittää vaan, että joku bändi on mielestäsi paska.

Ei tarvitse, mutta joku sen tekee, ja siitä se lähtee...hehehehhe.

Esim. joku menee laukomaan Aerosmithistä pahoja sanoja ja joku hiukan väsynyt (saatanan) Golden AWe huomaa että sama kaveri on Guns N' Roses-fani...UGH!!! Soppa on valmis ja pian on kasassa puolen tunnin esitelmä eräästä levystä nimeltä "Rocks"!!!

Helppoa...
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
-Guns and Roses.
-Kaikki huumehörhöjumppibamppi-konemusiikki, trancet ja kaikki muu vastaava.
-Iskelmä
-Apulanta, Uniklubi ja kaikki muut teinien "ranteet auki"-musiikki.
-Lauri Tähkä ja perseenkerjuu
-The 69 Eyes
-Mötley Crüe
-White Stripes
-Peer Günt
-Mamba
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös