Pasila – laadukasta animaatioviihdettä Suomesta

  • 136 728
  • 344

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos pitäisi parasta jaksoa arvioida, niin kyllähän se menisi Eestinlaivan ja Laillisen bordellin väliseksi mittelöksi. Routalemmeltä tai Repomieheltä toki mahtavia lausahduksia sarjan kuluessa, mutta kyllä noi kaksi jaksoa tasoltaan nousevat ylitse muiden.
Kakkoskausi oli aika timanttia. Apulaiskaupunginjohtaja pokasahoineen, Salaviina sekä Puolesta ja vastaan on omia suosikkeja. Jälkimmäinen oli suurimpia vaikuttajia miksi Pasilaa tuli joskus alettua vilkuilemaan. Pöystin provosoinnit ja "Teenagemutantninjahitler95"

"Hei neiti, sinä, minä ja hekuma. 15 minuuttia." "Ihme feministi."
Oma suosikkini on tätä edeltävä "Vanhempasi lienevät simpukoita koska olet tuollainen herrrkkkuperrse".

Myös Hietalahden esittämä toinen suomalaismies joka joutuu putkaan Pöystin ja Neposen seuraksi... "hei, vieraita, nyt pelataan rappakaljaa!"
 
Täällä hehkutetaan Eestinlaivaa Pasilan parhaaksi jaksoksi. Mulle se tuottaa vain armotonta myötähäpeää :D Kokonaisuutena koko ohjelma on ihan timanttia. "pullo paskinta kamaa nyt tähän pöytään".

Käsittämätöntä yhdessä @Punamusta'n kanssa, että nämä jaksot tuppavat jäämään päähän. Ja kaikessa ironisuudessa oma elämäni alle kolmekymppisenä näyttää just tuolta mitä Pöystin, vaikka en tuttia käytäkään :D

"Alkoholismi, vihdoinkin puhjennut minulla. Tuo syvyyttä hahmooni"... "jumalauta mitä juoppo paskaa! Lähden kaupungille riitelemään!"

- Rauno Repomies
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eka kausi oli aikanaan ihan hauska, mutta nykyään ei jaksa oikein nauraa. Homma kehittyi ja kolmoskaudesta eteenpäin alkaa mielestäni ne kaikkein parhaat setit. Toki kaikilla kausilla on hetkensä, kakkoskaudella nimenomaan apulaiskaupunginjohtaja Hyvärinen, Salaviina ehdollistuneine perjantaikänneineen ja puolesta ja vastaan -jaksot. Viimeiset kaudet ovat ihan huikeaa tykitystä kyllä lähes kauttaaltaan.

Absoluuttisesti paras hahmo Pasilassahan on Juhani Kontiovaara. Ja hän vastaa toki myös absoluuttisesti parhaasta heitosta koko sarjassa; "Meillä on studiossa nuori kärkäs nainen ja ylimielinen mies. Ja tänään keskustelemme siitä, kumpi on tärkeämpää, talvisodan muistelu vai homojen tanssikoulut? Koska se valinta on kuitenkin pakko tehdä." Jaksoa en muista, mutta vitos-kutoskaudella kuitenkin. Tiivisti joka tapauksessa kansalaiskeskustelun aika hienosti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Syksypuolella vuotta (kalenterin, ei kelien mukaan) tuli katsottua Areenasta kaikkia Pasilat ja nyt vilkuillut alkujaan itselläni vähemmälle huomiolle jäänyttä spin-offia. Ihan hyviä heittoja tässä kierrätyksessäkin ja suht nopeasti korva unohti Volasen Pöystin, vaikka alkuun uusi ääni jotenkin väärältä kuulostikin. Aikanaan myös ajankohtaisempia juttuja nostettu tuohon 2.5:een, esim. lätkäkultasekoilut -11 ja luonnonsuojelukriittinen puolue minkä mukaan liito-oravat pitäis heittää pois maasta kun vie duunit ja tuet tms. Pitää raportoida jos tulee vastaan joku todella iskevä jakso minkä nostaisi noiden orkkisten huippujen joukkoon.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Syksypuolella vuotta (kalenterin, ei kelien mukaan) tuli katsottua Areenasta kaikkia Pasilat ja nyt vilkuillut alkujaan itselläni vähemmälle huomiolle jäänyttä spin-offia. Ihan hyviä heittoja tässä kierrätyksessäkin ja suht nopeasti korva unohti Volasen Pöystin, vaikka alkuun uusi ääni jotenkin väärältä kuulostikin. Aikanaan myös ajankohtaisempia juttuja nostettu tuohon 2.5:een, esim. lätkäkultasekoilut -11 ja luonnonsuojelukriittinen puolue minkä mukaan liito-oravat pitäis heittää pois maasta kun vie duunit ja tuet tms. Pitää raportoida jos tulee vastaan joku todella iskevä jakso minkä nostaisi noiden orkkisten huippujen joukkoon.
Spin-Offin 29 jakso, "Operaatio hana" on huikea. Tiivistettynä hipsterit ajavat "alan miehet" kalliosta töölöön. Hieno jakso.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Aijai, Pasila pitäisi kaivaa naftaliinista ja tehdä muutama koronajakso. Materiaalia tiesulkuineen, tottelemattomine eläkeläisineen ja viinakauppojen sulkemisuhkineen riittäisi. Naurulla koronatraumoista eroon!
 
Missä jaksossa se taas on, kun Repomies sanoo jotain: "Vedin niin rankasti eilen viinaa, että aamulääkkeet otettuani meno napsahti sekakäytön puolelle!"?

Suomibrändi jaksossa Spin-offissa. Tuli vahingossa vastaan.

Darja: "Nyt oikeesti, lääkkeet"
RR: "Olen jo ottanut. Mutta vedin eilen niin saatanalliset nakit, että aamulääkkeiden kanssa din sekakäytön puolelle"

Ei kiesus!

E. Lipsahdin
 

redpecka

Jäsen
Aijai, Pasila pitäisi kaivaa naftaliinista ja tehdä muutama koronajakso. Materiaalia tiesulkuineen, tottelemattomine eläkeläisineen ja viinakauppojen sulkemisuhkineen riittäisi. Naurulla koronatraumoista eroon!
Hyvä poiminto. Appe Lärvinen vaan naftasta ylös ja tekemään taas.

"Ei ole Raunolla mitään koronaa! Varkaat veivät Petsamon mökiltä laudan ja kepit. Ei ole enäää keppiä Raunolla..."
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Minulle tuli tämä sama juttu mieleen, että Pasila pitäisi ehdottomasti kaivaa nyt naftaliinista. Ideoita olisi kokonaiseen kauteen.

Pöysti: "Tehän tässä aivan ilmiselvän räikeästi rikotte ulkonaliikkumiskieltoa!"
Milonoffin geneerinen rikollisääni: "En riko."
Pöysti: "No mehän ollaan tässä ulkona tällä hetkellä kumpikin."
Rikollinen: "Ei olla."
Pöysti: "Ollaanpas."
Rikollinen: "Ei olla."
Pöysti: "Ollaan-pas!"
Rikollinen: "Ei olla."
*5 sekunnin tauko*
Pöysti: "Ollaanpas."
Rikollinen: "Ei olla. Eiku ai nyt vai? Ei olla."
 

redpecka

Jäsen
Darja: "Nyt oikeesti, lääkkeet"
RR: "Olen jo ottanut. Mutta vedin eilen niin saatanalliset nakit, että aamulääkkeiden kanssa din sekakäytön puolelle"
Musta tuntuu että ittelleni kävit raunot tänä aamuna. Jotenkin ihan pihalla vaikka pihalla ei saisi edes olla.

Pöysti: No miksi sitten joit eilen?
Kuulusteltava redpekka, sillä rikollisäänellä: Eikö se ole tullut jo ilmi etten mä ole kovin fiksu.
 

Barney

Jäsen
Routalempi on yleisesti ottaen sarjan heikoin hahmo (liian helppo)
Mielipiteitä on monenlaisia, mutta tällainen mielipide on yksinkertaisesti väärä. Nuo Routalemmen pohdiskelut ovat todella nerokkaita ja hahmo on paljon syvempi kuin monet muut sarjan hahmoista. Laitetaan omat suosikit tähän vielä:

"Se on jännä miten ihmisellä pettää humalassa tuo arvostelukyky. Ei toikaan varmaan selvänä humalassa ajais."

"Minä join ennen, nykyään hirveän jännä on minun elämä. Nuorena kun join, koin että maailma ympärillä on tylsä ja minä kiinnostava. Sitten lopetin juomisen. Nyt olen tylsä, mutta maailma ympärillä hirveän jännä."

"En kuullu, kun rupesin miettimään pyramideja. Miten ovatkin senaikasilla välineillä saaneet ne aikaiseksi – minulla on nykyaikaset välineet, enkä saa mitään aikaiseksi."

"Nyt Helga ota tuosta kuppi kahvia ja rauhotu. Voisin ottaa kupin itse kyllä jahka ehtii tippua. Sanovat, ettei se tuijottamalla nopeammin keity, toisaalta on tiede ollut ennenkin väärässä. Jännä!"

"On vakava tilanne, ja jännä.. Hyvin jännä on ihmisen psyyke, ajaa itsensä umpikujaan kuin häkkieläimen. Eläin on jännä.. Ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, jännää..."
 

redpecka

Jäsen
Mielipiteitä on monenlaisia, mutta tällainen mielipide on yksinkertaisesti väärä. Nuo Routalemmen pohdiskelut ovat todella nerokkaita ja hahmo on paljon syvempi kuin monet muut sarjan hahmoista.
Tämä on oikea mielipide. Tai yksi kolmannes siitä. Sillä kyllä tähän pitää liittää myös Kodepöde ja Rauno. Konttikset ja neposkat menevät ilman syvempää luotausta, mutta ehkä heidän rooli just onkin enemmän luoda päähenkilöille tilaa ja kontrastia. Powerforward-Helgasta puhumattakaan.

Uattelin kattoa tähän väliin season vitoselta "Routalemmen potkut", katotaan löytyykö siitä mitään legendaarista...
 

redpecka

Jäsen
No pääsin minuutin eteenpäin. Oikeasta elämästäni sentään sain kulumaan tunnin jännään näpertelyyn.
 

Liitteet

  • pasila1.png
    pasila1.png
    104,9 KB · kertaa luettu: 475
  • pasila2.png
    pasila2.png
    532,6 KB · kertaa luettu: 614

redpecka

Jäsen
Sveitsin armeijan linkkarit on vähintään yhtä jänniä kun ehkä tobleronet, joten tähän linkkariin on tehtykin sitä varten sovellus lusikan muodossa.

E: tämä kuvan väsäämiset tunnit... onko sittenkään arvoista. No ainakin pysyin pari tuntia pois politiikka- ja uskontoketjuista.
 

Liitteet

  • pasila4.png
    pasila4.png
    315,6 KB · kertaa luettu: 354
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Menen astetta pykälämmäksi, siis pykälää vakavammaksi.

Mitenhän mä nyt sanoisin jotta tulisin ehkä ymmärrytytyksi. Siis pidän hyvänä käsikirjoittajana Appea - no ei siitä kellään olekaan varmaan vastaansanomista, on niitä ihmisten puolueita ja niitä. Ja tää Spinareitten kirjoittajaryhmä veti - pakko sanoakehua - niin hyvin kuin tuohon kukaan enää pystyy vetää munaamatta tai pilaamatta henkeä. Kokonaisuus reilusti plussan puolelle.

Nyt mä kyllä unohdin mitä mä olin tulossa kirjoittamaan. Joku juttu mulla oli, joku kriittinen, mutta unohdin pöystimäisesti kun lietsoin itseni eka tuohon ekaan ajatukseen.
 

Barney

Jäsen
Viime aikoina on pitkästä aikaa tullut katsottua paljon Pasilan vanhoja jaksoja ja vähän aikaa sitten törmäsin koko sarjan ehdottomasti parhaaseen dialogiin:

Repomies: "Vaarilla on saari se vaarin saari on. Martti Ahtisaari sai Nobel-palkinnon. HYVÄ MARTTI! Ai ai vaareja, joita ei Nobel-palkita, mutta meidän vaarilla Nobel-pysti on."
Pöysti: "No nyt ei ollu taas mitään järkeä tossa."
Repomies: "Oli kyllä."
Pöysti: "Ei ollu mitään järkeä."
Repomies: "Oli. Joka sana resonoi."
Pöysti: "Ai ai vaareja?..."
Repomies: "Niin. Ai ai heitä mitättömiä vaareja."
Pöysti: "...joita ei Nobel-palkita?..."
Repomies: "Niin. Ai ai heitä."
Pöysti: "...mutta meidän vaarilla Nobel-pysti on?"
Repomies: "Niin on meidän vaarilla."
Pöysti: "Onks sun vaaris Martti Ahtisaari?"
Repomies: "Ei ole kyllä."
Pöysti: "Noniin. Eli teidän vaarilla ei ole Nobel-palkintoa."
Repomies: "JUMALAUTA! Riimittelin itseni pussiin siinä kieltämättä."
Pöysti: "No niin teit."
Repomies: "Ei ole Ahtisaaren sukua minä kyllä. Se on myönnettävä."
Pöysti: "Sä oot niiiin sekasin, että jos sä olisit vielä enemmän sekasin ni sä et olis yhtään enempää sekasin, koska ton enempää ei voi olla sekasin."
Repomies: "Mutta ei laulun sanoja pidä ottaa kirjaimellisesti."
Pöysti: "Se on kyllä totta."
Repomies: "Se on vähän vertauskuvallista tekstiä. Vähän niin kuin Mauri Sariola. Huumeissa."
Pöysti: "No scheissea se oli kuitenkin."
Repomies: "Vai kuka sen tietää kuka näitä Sariolan tekstejä tekee? Voi olla hyvin hänen vaimonsa."
Pöysti: "Ihan sama."
Repomies: "Tai vaimon ystävätär. Pöysti! Menet ja tutkit kuka on sanoittanut äsken kuullun kappaleen."
Pöysti: "TÄH?"
Repomies: "Onko se tehnyt se vaimo vai sen kaveri vai joku muu?"
Pöysti: "Sun tekemältä se kuulosti."
Repomies: "Ai kuulosti?"
Pöysti: "Joo."
Repomies: "Ai tunnistit minulle tyypillisen polveilevan trokeen?"
Pöysti: "Tunnistin et se oli sekavaa paskaa."
Repomies: "Et hauku Mauri Sariolaa."
Pöysti: "En hauku Mauri Sariolaa, kun haukun sua."
Repomies: "Noo minua saat haukkua. Sariolan puolesta otan haukut. Hieno kirjailija. Poliiseista kirjoitti osuvasti."
Pöysti: "Jaa jaa. Voitsä mennä pois mun huoneesta? Mul on työt kesken."
Repomies: "En. Olen helvetin yksinäinen."
Pöysti: "No niin oon minäkin mut en mä silti tunge sun huoneeseen."
Repomies: "Ollaan sitten yhdessä hetki. Rupatellaan. Turistaan."
Pöysti: "En turise sun kanssa."
Repomies: "Et uskalla."
Pöysti: "Ei. En jaksa."
Repomies: "Pelkäät älykkäitä naisia."
Pöysti: "Et sä ole nainen."
Repomies: "Älykkäitä vahvoja naisia pelkäät."
Pöysti: "Nyt menet pois täältä. Mä en jaksa kuunnella sun juttuja, en sun lauluja, en mitään."
Repomies: "En halua mennä yksin omaan huoneeseen. Kaipaan juttuseuraa."
Pöysti: "En puhu sun kanssa enää mitään."
Repomies: "Ei puhuta. Lauletaan. Minä lauloin sinulle, laula sinä nyt minulle."
Pöysti: "En laula."
Repomies: "Hahaa. Ei ole biisiä sinulla."
Pöysti: "Mitä biisiä?"
Repomies: "Minä osaan tehdä biisejä. Äskenkin tein Sariola-henkisen biisin vaarista ja saaresta."
Pöysti: "Ihan scheissea sun biisi."
Repomies: "..ja otin Ahtisaaren mukaan ajan kuvaksi. Itelläs ei oo mitään."
Pöysti: "Oon mä kyllä tehny skeballa jotain."
Repomies: "Et ole tehny skeballa mitään. Ei ole biisiä sinulla."
Pöysti: "Kyllä minäkin teen biisejä."
Repomies: "Etkä tee biisejä."
Pöysti: "Teen. Ne on vaa sulle liian vaikeita. Sä oot väärää ikäpolvea. Et ymmärtäis, senkin kyttä!
Repomies: "Mitäh?"
Pöysti: "Oon itekkii kyttä mut en sillee sisimmässäni oo."
Repomies: "Laula nyt. Saat loppupäivän vapaata, jos laulat sen biisin."
Pöysti: "Saanko?
Repomies: "Saat. Anna palaa."
Pöysti: "Okei. Mut et sit naura."
Repomies: "En naura.
Pöysti: "Tää on aika herkkä."
Repomies: "Epäilemättä on herkkä."
Pöysti: "Tää on kaihoisa tutkielma minun sukupolveni.."
Repomies: "Älä puhu sitä auki. Pitää luottaa yleisöön."
Pöysti: "Okei. Tää on roots pastissi."
Repomies: "En tajunnut mitään. Aloita."
Pöysti: "*Pöysti laulaa biisiä*"
Repomies: "Ei pudonnut yhtään."
Pöysti: "On se vähän hanurista joo."
Repomies: "Taiteesta ei voi kiistellä, mutta minun biisi oli parempi. Toisin kuin Pöystin biisi. Ei jää soimaan päässä. Ei ole Pöystin biisi hittiainesta. Nyt menet siitä."
Pöysti: "Tää on mun huone."
Repomies: "Nyt menet. Niin meni scheisse biisinikkari Pöysti. Surkeita lauluja vääntää. Huhhuh, ei jää Pöystin biisi päähän. *hyräilee Pöystin biisiä* JUMALAUTA! Jäi päähän. *hyräilee Pöystin biisiä* JUMALAUTA!"

Tämä on taidetta. Viimeistään polveilevan trokeen kohdalla tuli revettyä ihan kunnolla.
 

redpecka

Jäsen
Viime aikoina on pitkästä aikaa tullut katsottua paljon Pasilan vanhoja jaksoja ja vähän aikaa sitten törmäsin koko sarjan ehdottomasti parhaaseen dialogiin:

Repomies: "Vaarilla on saari se vaarin saari on. Martti Ahtisaari sai Nobel-palkinnon. HYVÄ MARTTI! Ai ai vaareja, joita ei Nobel-palkita, mutta meidän vaarilla Nobel-pysti on."
Pöysti: "No nyt ei ollu taas mitään järkeä tossa."
Repomies: "Oli kyllä."
Pöysti: "Ei ollu mitään järkeä."
Repomies: "Oli. Joka sana resonoi."
Pöysti: "Ai ai vaareja?..."
Repomies: "Niin. Ai ai heitä mitättömiä vaareja."
Pöysti: "...joita ei Nobel-palkita?..."
Repomies: "Niin. Ai ai heitä."
Pöysti: "...mutta meidän vaarilla Nobel-pysti on?"
Repomies: "Niin on meidän vaarilla."
Pöysti: "Onks sun vaaris Martti Ahtisaari?"
Repomies: "Ei ole kyllä."
Pöysti: "Noniin. Eli teidän vaarilla ei ole Nobel-palkintoa."
Repomies: "JUMALAUTA! Riimittelin itseni pussiin siinä kieltämättä."
Pöysti: "No niin teit."
Repomies: "Ei ole Ahtisaaren sukua minä kyllä. Se on myönnettävä."
Pöysti: "Sä oot niiiin sekasin, että jos sä olisit vielä enemmän sekasin ni sä et olis yhtään enempää sekasin, koska ton enempää ei voi olla sekasin."
Repomies: "Mutta ei laulun sanoja pidä ottaa kirjaimellisesti."
Pöysti: "Se on kyllä totta."
Repomies: "Se on vähän vertauskuvallista tekstiä. Vähän niin kuin Mauri Sariola. Huumeissa."
Pöysti: "No scheissea se oli kuitenkin."
Repomies: "Vai kuka sen tietää kuka näitä Sariolan tekstejä tekee? Voi olla hyvin hänen vaimonsa."
Pöysti: "Ihan sama."
Repomies: "Tai vaimon ystävätär. Pöysti! Menet ja tutkit kuka on sanoittanut äsken kuullun kappaleen."
Pöysti: "TÄH?"
Repomies: "Onko se tehnyt se vaimo vai sen kaveri vai joku muu?"
Pöysti: "Sun tekemältä se kuulosti."
Repomies: "Ai kuulosti?"
Pöysti: "Joo."
Repomies: "Ai tunnistit minulle tyypillisen polveilevan trokeen?"
Pöysti: "Tunnistin et se oli sekavaa paskaa."
Repomies: "Et hauku Mauri Sariolaa."
Pöysti: "En hauku Mauri Sariolaa, kun haukun sua."
Repomies: "Noo minua saat haukkua. Sariolan puolesta otan haukut. Hieno kirjailija. Poliiseista kirjoitti osuvasti."
Pöysti: "Jaa jaa. Voitsä mennä pois mun huoneesta? Mul on työt kesken."
Repomies: "En. Olen helvetin yksinäinen."
Pöysti: "No niin oon minäkin mut en mä silti tunge sun huoneeseen."
Repomies: "Ollaan sitten yhdessä hetki. Rupatellaan. Turistaan."
Pöysti: "En turise sun kanssa."
Repomies: "Et uskalla."
Pöysti: "Ei. En jaksa."
Repomies: "Pelkäät älykkäitä naisia."
Pöysti: "Et sä ole nainen."
Repomies: "Älykkäitä vahvoja naisia pelkäät."
Pöysti: "Nyt menet pois täältä. Mä en jaksa kuunnella sun juttuja, en sun lauluja, en mitään."
Repomies: "En halua mennä yksin omaan huoneeseen. Kaipaan juttuseuraa."
Pöysti: "En puhu sun kanssa enää mitään."
Repomies: "Ei puhuta. Lauletaan. Minä lauloin sinulle, laula sinä nyt minulle."
Pöysti: "En laula."
Repomies: "Hahaa. Ei ole biisiä sinulla."
Pöysti: "Mitä biisiä?"
Repomies: "Minä osaan tehdä biisejä. Äskenkin tein Sariola-henkisen biisin vaarista ja saaresta."
Pöysti: "Ihan scheissea sun biisi."
Repomies: "..ja otin Ahtisaaren mukaan ajan kuvaksi. Itelläs ei oo mitään."
Pöysti: "Oon mä kyllä tehny skeballa jotain."
Repomies: "Et ole tehny skeballa mitään. Ei ole biisiä sinulla."
Pöysti: "Kyllä minäkin teen biisejä."
Repomies: "Etkä tee biisejä."
Pöysti: "Teen. Ne on vaa sulle liian vaikeita. Sä oot väärää ikäpolvea. Et ymmärtäis, senkin kyttä!
Repomies: "Mitäh?"
Pöysti: "Oon itekkii kyttä mut en sillee sisimmässäni oo."
Repomies: "Laula nyt. Saat loppupäivän vapaata, jos laulat sen biisin."
Pöysti: "Saanko?
Repomies: "Saat. Anna palaa."
Pöysti: "Okei. Mut et sit naura."
Repomies: "En naura.
Pöysti: "Tää on aika herkkä."
Repomies: "Epäilemättä on herkkä."
Pöysti: "Tää on kaihoisa tutkielma minun sukupolveni.."
Repomies: "Älä puhu sitä auki. Pitää luottaa yleisöön."
Pöysti: "Okei. Tää on roots pastissi."
Repomies: "En tajunnut mitään. Aloita."
Pöysti: "*Pöysti laulaa biisiä*"
Repomies: "Ei pudonnut yhtään."
Pöysti: "On se vähän hanurista joo."
Repomies: "Taiteesta ei voi kiistellä, mutta minun biisi oli parempi. Toisin kuin Pöystin biisi. Ei jää soimaan päässä. Ei ole Pöystin biisi hittiainesta. Nyt menet siitä."
Pöysti: "Tää on mun huone."
Repomies: "Nyt menet. Niin meni scheisse biisinikkari Pöysti. Surkeita lauluja vääntää. Huhhuh, ei jää Pöystin biisi päähän. *hyräilee Pöystin biisiä* JUMALAUTA! Jäi päähän. *hyräilee Pöystin biisiä* JUMALAUTA!"

Tämä on taidetta. Viimeistään polveilevan trokeen kohdalla tuli revettyä ihan kunnolla.
Ai niin, olin unohtanut tämän. Olin kotiarestissa tuolloin niin en tuoreeltaan ehtinyt kommentoida.

Khyyllä, mjoo-o, siis joo-o, voin suositella sua yhdeksi seuraavaks käsikirjoittajaks tiimiimme jos me jaksetaan vielä tehdä Pasila.kolmonen ja saadaan tuottajalta vihreetä valoo. Vähän me hiottais jotain kohtia tosta, mutta näin työhakemuksena... Joo, me soitellaan sitten sulle.

- Firmamme aina arvostaa pastisseja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös