En ymmärrä mitään jääkiekosta enkä naisista
Viestin lähettänyt käyttäjä reds1897
Raapustuksesi ei kyllä oikein vakuuttanut,mikä siinä Nurmisessa sua risoo?Itse kun olen hänen otteluitaan seurannut,niin olen vakuuttunut hänen taistelija luonteestaan ja tämmöisen tappion hetkellä mies luonnollisesti otti hyvin raskaasti pääsetyt maalit.Mitään syytä hänellä ei kyllä ole itseään tappiosta syyttää,myöskään sinulla LäTtI EI OLE MITÄÄN SYYTÄ KIRJOITTAA TUOLLAISTA LOKAA TÄNNE.
Tiedätkö ylipäätään jääkiekosta edes sen verran,että pystyisit edes jonkillaisella tasolla käsittelemään tälläisiä asioita,jos omasta mielestäsi pystyt,niin minkä takia sitten likaat omaa pesää???
Vastaisitko tähän vaatimattomaan kysymykseeni ja valaisisit minua suuremmoisella asiantuntemuksellasi.
Tunnustettakoon ensin, että en ole koskaan kertonut olevani minkäänlainen jääkiekkoilun asiantuntija. En tiedä lajista juurikaan mitään. Ylläpito saa täysin valtuuksiin poistaa kirjoitusoikeuteni, mikäli sen tarpeelliseksi katsoo.
Syy, miksi tuon surkean ruikutukseni tänne raapustin, ei suinkaan liity Pasin taistelutahtoon tai muuhun kaukalon sisäiseen toimintaan. Mies on loistava maalivahti.
Syy, miksi kirjoitin, löytyy henkilön siviilielämästä. Ymmärrän hyvin, miltä tuntuu hävitä MM-finaalissa. En sen sijaan ymmärrä, miksi täytyy välittömästi tappion jälkeen ryhtyä syyttämään itseään tai ketään muuta petturiksi.
Petturi on iso ja kova sana. Sillä ei ole vähäteltävää merkitystä.
Sen verran olen kuitenkin lajista nimeltä jääkiekko oppinut, että kyseessä on joukkuepeli. Eikö syyllinen voittoon tai tappioon ole koko joukkuueen harteilla? Eikö koko joukkue ole yhdessä petturi?
Kuten huomasitte, en pyri saamaan kirjoituksillani ystäviä tai muita kavereita ympärilleni, vaan pelkkää keskustelua.
Ystäviä minulla ei ole. Nimeni ei nimittäin ole Pasi Nurminen, enkä ole Helsinkiläisten rakastama symppis.
Kiitos ja anteeksi...
"ystävänne"
Jukka-Pekka Lätti