Kyllä Pasi puhuu Aivan asiaa omilla Kotisivuillaan www.nielikainen.net Muppet Show sedät Mika Saukkonen ja Timo Jutila Oranssisissa Takeissaan(Tähän hymiö)..ja sitten Nämä Tuomarit Pajunen Rantala Täysin pellehä olleet
Viestin lähetti SaiPa90__
Kyllä Pasi puhuu Aivan asiaa omilla Kotisivuillaan www.nielikainen.net Muppet Show sedät Mika Saukkonen ja Timo Jutila Oranssisissa Takeissaan(Tähän hymiö)..ja sitten Nämä Tuomarit Pajunen Rantala Täysin pellehä olleet
Viestin lähetti rico
Jep, sangen hauska kuulla tuollaisia kommentteja.
Käyhän poika äidinkielen kurssit vähän huolellisemmin.
Viestin lähetti Cairns
Nielikäinen pistää kauden pakettiin
Viestin lähetti mirasane
SaiPa on tarjonnut Pasille jatkosopimusta, mutta ihmeellisin ehdoin. Kaarna ja/tai Mälkiä haluaa ilmeisesti sopimukseen ehdon, että se voidaan purkaa milloin tahansa ilman irtisanomisaikaa ja ilman että pelaaja saa sopimuksen purkamisesta mitään korvauksia. Ei Pasi tietenkään tuollaiseen suostu.
Viestin lähetti mirasane
SaiPa on tarjonnut Pasille jatkosopimusta, mutta ihmeellisin ehdoin. Kaarna ja/tai Mälkiä haluaa ilmeisesti sopimukseen ehdon, että se voidaan purkaa milloin tahansa ilman irtisanomisaikaa ja ilman että pelaaja saa sopimuksen purkamisesta mitään korvauksia.
Viestin lähetti Tosiveteraani
olen aivan varma että mällin sormet on pelissä tuossa tarjouksessa
Viestin lähetti Murmeli
Pasi Nielikäisen lausuntoja voi kuunnella hetken kuluttua Urheilukanavan chat -ohjelmassa. Pasin pitäisi olla vieraana 14.30-16.00.
Itse en ohjelmaa ehtinyt katsoa, mutta käsittääkseni The Pasi harkitsee SaiPan tarjousta muiden tarjousten ohessa. Toivotaan parasta, täällä ainakin olisi peliaikaa ja vastuuta tarjolla ja mahdollisuus parantaa vielä tämän kauden piste-ennätystäkin, luulen. Unohtamatta tietenkään suurta kannattajalaumaa.Viestin lähetti Morrison
Mitäs Pasi jutteli Urheilukanavalla? Kertoiko mitään soppari-tilanteesta?