Pasi Kuivalainen, Tapparaan 8(

  • 3 074
  • 8

zubov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kusi Paivalainen on parhaat paivansa nahny, mieluummin vaikka Tim Thomas tai joku suomalainen ruotsissa pelaavista veskoista.
 

Fester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina Tappara. Myös Hifk.
Hyvä vaihtokauppa!

Itse olen ainakin tosi tyytyväinen tähän siirtoon. Tim Thomas on ehkä kuitenkin liian kallis mies Tapparalle. Kuivalaisella on ehdottomasti enemmän kokemusta kuin Hovilla, joka on hyödyksi sitten viimeistään pleijareissa.
 

Slode

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, HJK
Re: Hyvä vaihtokauppa!

Viestin lähetti Fester
Itse olen ainakin tosi tyytyväinen tähän siirtoon. Tim Thomas on ehkä kuitenkin liian kallis mies Tapparalle. Kuivalaisella on ehdottomasti enemmän kokemusta kuin Hovilla, joka on hyödyksi sitten viimeistään pleijareissa.

Tim Thomas maksaa jopa enemmän kuin Draper aikoinaan sai Bluesilta (Tappara maksoi siitä ehkä vähän yli pyuolet vuokrana).
Mutta palkaa tarvitsisi maksaa enää vain 3-4 kuukautta. Thomas olisi myös ollut selvä piristysruiske Tapparalle.

Itse näen Tapparan suurimmat ongelmat senttereissä Ojanen ja Barkov jotka jälleen ovat vuoden vanhempia...ja entistä kankeampia. Kauanko Tappara oikein aikoo luottaa tähän kaksikkoon? Minä olisin jo ennen viime kautta laittanut toisen vaihtoon.

Sulla on Fester muuten helvetin hyvä allekirjoitusteksti!
 

R#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä en henk.kohtasesti tajua minkä takia Sasulle ei anneta kunnon mahdollisuutta näyttää taitonsa! Pasi Kuivalaisen hyvät päivät on kaukana menneisyydessä. Jos Pasilla sattuu olemaan hyvä päivä niin sillon hän loistaa, mutta niitä päiviä on aivan liian vähän per kausi. Tappara olis pitäny antaa Sasun pelata.
 

Voittaja

Jäsen
Allekirjoittanut on ihan tyytyväinen tähän diiliin. Itse olen aina tykännyt Kuivalaisesta, ja mielestäni hän on ihan liian aliarvostettu mokke. Toisaalta muistan myös ensimmäisen C-SM karsinta sarjan maalini, juuri Kuivalaisen selustaan:D Kentällä olivat myös ainakin Sami Kapanen ja Kimmo Hattunen.
 

zubov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sasu Hovi pelas loistavasti edellisen matsin, 47 torjuntaa yks paastetty, kertoo jostain. Sen sijaan Kuivalainen haparoi 5 omiin :(, heraa jalleen kysymys miksi heidat vaihdettiin!?!? samoin Mäkiaho on pelannut paremmin Pelikaaneissa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti zubov
Sasu Hovi pelas loistavasti edellisen matsin, 47 torjuntaa yks paastetty, kertoo jostain. Sen sijaan Kuivalainen haparoi 5 omiin :(, heraa jalleen kysymys miksi heidat vaihdettiin!?!? samoin Mäkiaho on pelannut paremmin Pelikaaneissa.

Hovi armeijassa Lahdessa? Mäkkäri oli keskenkuntoinen?
Miten se Kuivalainen ne haparoi?1-1, Stapleton läheltä yläpesään. 1-2, ohjaus maalin edestä, missä kamala ruuhka. 1-3, tätä maalia en muista. 3-4, unelmalaukaus yläpesään siniviivalta ja Bluespelaaja luisteli juuri laukauksen lähtiesä Kuivalaisen edestä, jolloin tämä ei nähnyt laukauksen lähtöä. 4-5, lue uudestaan 1-1 maali.
 

zubov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuivalainen on liigan yliarvostetuin veska, en esim. muista millon herra olis pelannu nollapelin, aina menee vahintaan yks sisaan.
Sasu Hovi takas ja akkia!
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kuivalainen on pelannut mielestäni ihan ok. Montaa maalia ei hänen piikkiinsä voi laittaa, puolustus on ollut monesti tilanteissa myöhässä ja maalilla on ollut vapaa mies laittamassa kiekkoa pussiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös