Parvella toskaa: huumorimusiikin tietokilpailu, osa II

  • 4 752
  • 18

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin. Nyt on sitten tullut aika lämätä ilmoille tämän tietokilpailun toinen ja ratkaiseva osa. Paljon on pisteitä vielä jaossa, ja vaikka nimimerkki Txjokeri rykäisikin jo 13 pisteen kaulan toisena tulevaan ELÄKELÄISEEN niin mitään ei ole vielä ratkaistu.

Pistetilanne ensimmäisen osan jälkeen:


1. Txjokeri 31,0 p
2. ELÄKELÄINEN 18,0 p
3. fiftyeight 15,0 p
4. heavy 15,0 p
5. Moto 14,5 p
6. benderhomer 14,0 p
7. Sistis 11,0 p
8. Mayhem Lettuce 10,0 p
9. Everton 8,5 p
10. mikkoz 8,0 p
11. Arnold 7,0 p


Sitten toisen osan kimppuun. Aloitetaan verryttelyn vuoksi tämmöisellä kysymyksellä:

1. Jalmari Kolun Säätiö on tunnettu miespuolisista näyttelijöistä koostuva ryhmä, joka esittää Juha Vainion vähemmän tunnettua tuotantoa eli näitä ns. isojen poikien lauluja. Sen tietää joka jätkä, mutta tiedättekös te sitä kuka oli tämä mystinen henkilö nimeltä Jalmari Kolu ja missä yhteydessä hän ensimmäistä kertaa suomalaisten tietoisuuteen tuli? (4 pistettä oikeasta vastauksesta)

Sitten pitäisi tietää vastaukset seuraaviin kysymyksiin, jotka koskevat laulujen sisältöä (kaikki kysymykset ovat 2 pisteen arvoisia):

2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)?

3. Miksi kyseisen pikajunan ryöstö lopulta meni persiilleen?

4. Sorsanmetsästys on niinikään Repe Helismaan laulu. Kuka metsämiehistä teloi ensimmäisenä itseään?

5. Jaakko Teppo lauloi kauniin balladin Hilmasta ja Onnista. Mikä oli tässä laulussa esiintyvän Onnin sukunimi?

6. Laulajan kosto petturimaiselle ex-morsmaikulleen oli tuossa kyseisessä kappaleessa kaamea. Mitä hän suunnitteli tekevänsä Hilman ja Onnin häissä, kun hän sinne päissään menee kuokkimaan?

7. Herrat kulkivat iltalypsyn aikaan heinäpellon laitaa, ja katselivat keimailevaa piikalikkaa. Kuka herroista oli se joka temput tehtyään joutui käräjille?

Seuraavaksi on vuorossa sitten perinteinen tunnistustehtävä. Jokaisesta oikein tiedetystä kappaleesta ja sen esittäjästä saa kaksi pistettä, toisen oikein tietämällä saa luonnollisesti yhden pisteen:

8. ...Nyt pikkurahat pannaan pajatsoon, isot pannaan muuten vaan. Naiset ne kädestä kiittelee jotka vielä on tajuissaan...

9. ...Näytti skutsari-Yrkka, se tosi kova luu, miten seiväshyppy sokealta onnistuu. Veti varvin jälkeen hägärin ja pieras snadin sprägärin...

10. ...Äitpuoli sai heti raivarin ja se löi sen peilin paskaksi, ja soitteli metsänvartijalle jota sanottiin Viiltäjä-Jaskaksi. Ämmä sano sille että: "Kuules Jaakko, mä näytteen tarttisin maksasta"...

11. ...Ei se ole hiivasientä eikä jalkasilsaa. Vastatuuleenkin se löyhyy toistasataa kilsaa...

12. ...Saivat minut puhutuksi Ruotsinmaahan hommiin, kuntakin se riemumiellä matkarahat soi. Vaan joka markan upotin mä autolautan rommiin ja körökyyti kulkijan taas kotikylään toi...

13. ...Paha olla paimenessa pikkutytön varsinkin. Jos ei pistä tikku pyllyyn, paimenpoika kumminkin...

14. ...Kotajärvi kysymättä mummon ketoon kellistää, lähtiessään pussaa kättä, herrasmiehen kuva jää. Hän reilu jätkä oli kerran...

15. ...Hän miehen lailla kuoli, tosin ollen käsipuoli. Paavi joutui pulmiin kiperiin, se pukeutui toogaan ja liperiin, ja kieritti ruumiin Tiberiin...

16. ...Minä olen hullumpi juovuksissa, minä en armoa tunne. Kuuskytä kertaa oon putkassa ollu ja kerran vankilassa...

17. ...Kunnanhallitusta johtaa neiti Hanna Sipinen. Ääniharavaksi kaikki sitä sanoo, minustakin ihan hanko se on...

18. ...Savusaunassa synnyin, rakeet tako ruutuun. Äiti oli neiti ja isä poikamies. Kätilö se vanha kuikka kuivas minut luutuun, isä toivo poikaa, äiti vangin toiveen ties...

19. ...Musta tulee levyseppähitsaaja, tai puutarhakalusteiden petsaaja. Ammattikouluun pyrin siis, ikääkin on vasta nelkytäviis...

20. ...Kuukkeli katteli kummissansa sitä rinkan kiikutusta. Minä sanoin: "Onko sunkin eukkosi vihanen kun sinunki on silimäsi musta?"...

21. ...Naapuri kun kuuli kuinka kukko mainosti omiaan, äijä tuumi kainosti: "Kas, Luoja muistaa lapsiaan kun onnen syyti päälle maan"...

Jaossa on siis vielä 44 pistettä. Vastausaikaa on ainakin ensi viikon lauantaihin saakka.

Onnea kisaan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En nyt ihan vika ole, muttei paljon puutukaan. Tämä tuskin menee yhtään aiempaa vahvemmin. Kuutamosonaatin missaaminen jäi kyllä harmittamaan, "tehdäänkös kissasta rukkaset..." Eikös se muuten Kadunlakaisijoissa ahdistellut Kärkkäisen Kataa tuo Sulo?


1. Veikataan, että se oli joku hahmo jossain tarinassa, vaikkapaSven Tuuvassa. (4 pistettä oikeasta vastauksesta)

2. Satoja

3. Matkustajanaiset halusivat morsiamiksi

4. Laulun kertoja

5. Onania

6. Kusee kakkuun

7. Saman talon isäntä


Yleensä en luovuta, mutta poikkeus vahvistakoon säännön. Jos edelliset olivat jo aivan puhtaita arvauksia, niin seuraaviin en edes keksi mitään. Mahtaako joukossa olla edes yhtään minulle tuttua laulua, ei ainakaan yksikään katkelma kellojani kilauttele.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Menipäs tosi putkeen tuo eka osio

1. Vainion nimimerkki?
2. Seitsemän
3. Vanhapiika tai mikä vanhempi tytteli ihastui rosvoon ja rupesi lähentelemään
4. Severi Suhonen
5. Huono
6. Pissaa kiljuämpäriin
7. Jorma

Seuraavaksi on vuorossa sitten perinteinen tunnistustehtävä.

8. Heikki Salo - Pajatso
9. Aarne Tenkanen - Edestä ja takaa
10. Leevi & The Leavings - Viiltäjä Jaska
11. Juice Leskinen ja slam - Etsä pese sitä koskaan
12. Irwin
13. Nää on niitä pahojen poikien lauluja
14. -
15. -
16. Popeda
17. Leevi and the..
18. .-
19. Klamydia
20. -
21. -
 
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)?
10

3. Miksi kyseisen pikajunan ryöstö lopulta meni persiilleen?
Vanhempi nainen alkoi räplätä.

5. Jaakko Teppo lauloi kauniin balladin Hilmasta ja Onnista. Mikä oli tässä laulussa esiintyvän Onnin sukunimi?
Laukkanen

6. Laulajan kosto petturimaiselle ex-morsmaikulleen oli tuossa kyseisessä kappaleessa kaamea. Mitä hän suunnitteli tekevänsä Hilman ja Onnin häissä, kun hän sinne päissään menee kuokkimaan?
Pieraisee häissä

Menipä hienosti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)? - Tusina


11. ...Ei se ole hiivasientä eikä jalkasilsaa. Vastatuuleenkin se löyhyy toistasataa kilsaa... - Lapinlahden linnut - Bakteerijenkka

12. ...Saivat minut puhutuksi Ruotsinmaahan hommiin, kuntakin se riemumiellä matkarahat soi. Vaan joka markan upotin mä autolautan rommiin ja körökyyti kulkijan taas kotikylään toi...

13. ...Paha olla paimenessa pikkutytön varsinkin. Jos ei pistä tikku pyllyyn, paimenpoika kumminkin... - Miljoonasade - Paimenpojan kiitoslaulu

19. ...Musta tulee levyseppähitsaaja, tai puutarhakalusteiden petsaaja. Ammattikouluun pyrin siis, ikääkin on vasta nelkytäviis... - Leevi & The Leavings


Siitä ei tullut sitten yhtään mitään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
5. Jaakko Teppo lauloi kauniin balladin Hilmasta ja Onnista. Mikä oli tässä laulussa esiintyvän Onnin sukunimi? Ryynänen

eipä ollut minun alaa tämä kierros...
 

Aina Pata

Jäsen
2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)? 2 tusinaa

10. ...Äitpuoli sai heti raivarin ja se löi sen peilin paskaksi, ja soitteli metsänvartijalle jota sanottiin Viiltäjä-Jaskaksi. Ämmä sano sille että: "Kuules Jaakko, mä näytteen tarttisin maksasta"... Simo Salminen

11. ...Ei se ole hiivasientä eikä jalkasilsaa. Vastatuuleenkin se löyhyy toistasataa kilsaa... Juice

15. ...Hän miehen lailla kuoli, tosin ollen käsipuoli. Paavi joutui pulmiin kiperiin, se pukeutui toogaan ja liperiin, ja kieritti ruumiin Tiberiin... Juice

Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa...
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
do dii, yritetään

1. Jalmari Kolun Säätiö on tunnettu miespuolisista näyttelijöistä koostuva ryhmä, joka esittää Juha Vainion vähemmän tunnettua tuotantoa eli näitä ns. isojen poikien lauluja. Sen tietää joka jätkä, mutta tiedättekös te sitä kuka oli tämä mystinen henkilö nimeltä Jalmari Kolu ja missä yhteydessä hän ensimmäistä kertaa suomalaisten tietoisuuteen tuli? (4 pistettä oikeasta vastauksesta)
No voi sun, mikä alku. En oo koko konkkaronkasta ennen kuullutkaan. Jatkossa sitten jätän pois kysymykset joihin en osannut vastata.

2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)?
Iso-Pat kertoi omaavansa neljä lasta, Pikku-Pete vaan kun ei loista laskutaidollaan, muistaa siin’ seitsemän ehkäpä kahdeksan. Eli 11 – 12 lasta.

3. Miksi kyseisen pikajunan ryöstö lopulta meni persiilleen?
Ikäneidon seurustelupyrkimykset ja lopulta pettyneen naisen tyrmäysiskut saivat junarosvot köysiin ja penkkien alle.

4. Sorsanmetsästys on niinikään Repe Helismaan laulu. Kuka metsämiehistä teloi ensimmäisenä itseään?
Heikki sai kinttuunsa

5. Jaakko Teppo lauloi kauniin balladin Hilmasta ja Onnista. Mikä oli tässä laulussa esiintyvän Onnin sukunimi?
Laukkanen

6. Laulajan kosto petturimaiselle ex-morsmaikulleen oli tuossa kyseisessä kappaleessa kaamea. Mitä hän suunnitteli tekevänsä Hilman ja Onnin häissä, kun hän sinne päissään menee kuokkimaan?
Moukka aikoo pieraista Hilman häissä

10. ...Äitpuoli sai heti raivarin ja se löi sen peilin paskaksi, ja soitteli metsänvartijalle jota sanottiin Viiltäjä-Jaskaksi. Ämmä sano sille että: "Kuules Jaakko, mä näytteen tarttisin maksasta"...
Seitsemän Seinähullua Veljestä - Lumikki-jenkka

11. ...Ei se ole hiivasientä eikä jalkasilsaa. Vastatuuleenkin se löyhyy toistasataa kilsaa...
Juice Leskinen - Eksä pese sitä koskaan?

Eli siinä nuo muutamat, jotka satuin tietämään. Hiki tuli miettiessä.
 

jerry

Jäsen
Koitetaas

2. 12

3. Vanhapiika muuan kas... Se alko hiplaamaan.

5. Laukkanen

6. Suunnitteli pieraisevansa

11. Juice Leskinen - Eksä pese sitä koskaan

19. turo's hevi gee - Mä oon roku

20. Freud, Marx, Engels & jung - Nattasia katsomassa eli pekuulijenkka
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Heikko on tietämys näissä ralleissa, mutta se on varmaa, että kohta
9. on Aarne Tenkanen - letkujenkka
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. Jalmari Kolun Säätiö on tunnettu miespuolisista näyttelijöistä koostuva ryhmä, joka esittää Juha Vainion vähemmän tunnettua tuotantoa eli näitä ns. isojen poikien lauluja. Sen tietää joka jätkä, mutta tiedättekös te sitä kuka oli tämä mystinen henkilö nimeltä Jalmari Kolu ja missä yhteydessä hän ensimmäistä kertaa suomalaisten tietoisuuteen tuli? (4 pistettä oikeasta vastauksesta)

Pirtukeisari kieltolain aikana...

2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)?

11 tai 12, Pikku-Pete ei heikkoine laskutaitoineen ollut varma, onko hänellä 7 vai 8 lasta. Iso-Patilla oli neljä.

3. Miksi kyseisen pikajunan ryöstö lopulta meni persiilleen?

Vanha-piika ryhtyi liehittelemään rosvoja turhan ankarasti ja lopulta hermostui kun nämä eivät lämmenneet isku-yrityksille. Vanha-piika tyrmäsi molemmat rosvot tästä kimpaantuneena nyrkillään.

4. Sorsanmetsästys on niinikään Repe Helismaan laulu. Kuka metsämiehistä teloi ensimmäisenä itseään?

Ei tietoa.

5. Jaakko Teppo lauloi kauniin balladin Hilmasta ja Onnista. Mikä oli tässä laulussa esiintyvän Onnin sukunimi?

Jaa'a...

6. Laulajan kosto petturimaiselle ex-morsmaikulleen oli tuossa kyseisessä kappaleessa kaamea. Mitä hän suunnitteli tekevänsä Hilman ja Onnin häissä, kun hän sinne päissään menee kuokkimaan?

Tappaa sulhasen ja raiskaa morsiamen...

7. Herrat kulkivat iltalypsyn aikaan heinäpellon laitaa, ja katselivat keimailevaa piikalikkaa. Kuka herroista oli se joka temput tehtyään joutui käräjille?

Ei tietoa


Ja yhtäkään lyriikkaa en tunnista! Miten tämä on mahdollista?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vitsi kun meinasi mennä ohi, ollut niin julmettu tohina koko viikon... mutta tilannehan näyttää kohtalaiselta. So far.

3. fiftyeight 15,0 p

1. Jalmari Kolun Säätiö on tunnettu miespuolisista näyttelijöistä koostuva ryhmä, joka esittää Juha Vainion vähemmän tunnettua tuotantoa eli näitä ns. isojen poikien lauluja. Sen tietää joka jätkä, mutta tiedättekös te sitä kuka oli tämä mystinen henkilö nimeltä Jalmari Kolu ja missä yhteydessä hän ensimmäistä kertaa suomalaisten tietoisuuteen tuli? (4 pistettä oikeasta vastauksesta)
- Suomen sivistys- ja raittiusseuran perustaja ja ensimmäinen puheenjohtaja

2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)?
- kymmenen

3. Miksi kyseisen pikajunan ryöstö lopulta meni persiilleen?
- Vanhapiika halusi että rosvoja pitää totella ja otti ohjat haltuunsa

4. Sorsanmetsästys on niinikään Repe Helismaan laulu. Kuka metsämiehistä teloi ensimmäisenä itseään?
- ??

5. Jaakko Teppo lauloi kauniin balladin Hilmasta ja Onnista. Mikä oli tässä laulussa esiintyvän Onnin sukunimi?
- Ryynänen

6. Laulajan kosto petturimaiselle ex-morsmaikulleen oli tuossa kyseisessä kappaleessa kaamea. Mitä hän suunnitteli tekevänsä Hilman ja Onnin häissä, kun hän sinne päissään menee kuokkimaan?
- ??

7. Herrat kulkivat iltalypsyn aikaan heinäpellon laitaa, ja katselivat keimailevaa piikalikkaa. Kuka herroista oli se joka temput tehtyään joutui käräjille?
- tuomari tai joku muu lakimies

Noita tekstejä en edes yritä, menee sekaisin päässä kaikki tekijät ja laulut.

Tämäpäs olikin sitten vaikeampi osuus, v**ttu ylämäkeä lipsuvin suksin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oikeat vastaukset

Nonnii, kaikki halukkaat ovat ilmeisesti jo osallistuneet joten vislataan peli poikki. Tämä huumorimusiikki taitaa tosiaan olla aika vierasta monelle, minut se hieman yllätti sillä itse kuuntelen varsin mielelläni näitä. Tiedä sitten olisiko tuo lyriikkaosio ollut helpommin tunnistettavissa, jos laulunpätkät olisivat olleet hieman tuoreempia. Nyt nuo tuoreimmatkin taisivat olla tuolta 80-luvun puolelta.

Joka tapauksessa tässä nyt ovat oikeat vastaukset.

1. Jalmari Kolun Säätiö on tunnettu miespuolisista näyttelijöistä koostuva ryhmä, joka esittää Juha Vainion vähemmän tunnettua tuotantoa eli näitä ns. isojen poikien lauluja. Sen tietää joka jätkä, mutta tiedättekös te sitä kuka oli tämä mystinen henkilö nimeltä Jalmari Kolu ja missä yhteydessä hän ensimmäistä kertaa suomalaisten tietoisuuteen tuli? (4 pistettä oikeasta vastauksesta) Jalmari Kolu tuli ensi kerran suomalaisten tietoisuuteen romaanissa Täällä Pohjantähden Alla. Jallu oli se hieno kirkonkylän mies, joka kävi Koskelan Elinalle ilmoittamassa että Koskelan Aleksi ja Aku ovat saaneet oikeudessa nappituomion ja Kivivuoren Otto sekä Janne on pistetty liian suulaan turpavärkkinsä takia putkaan.

Sitten pitäisi tietää vastaukset seuraaviin kysymyksiin, jotka koskevat laulujen sisältöä (kaikki kysymykset ovat 2 pisteen arvoisia):

2. Kappaleen nimi on Meksikon pikajuna II. Montako lasta oli junarosvoilla yhteensä (noin suurinpiirtein)? Vähintään yksitoista lasta. Iso-Patilla neljä ja Pikku-Petellä ainakin seitsemän, ehkäpä on kahdeksankin, laskutaidollaan kun ei pysty Pete loistamaan. Hyväksyn oikeiksi vastauksiksi 10 tai 12 lastakin

3. Miksi kyseisen pikajunan ryöstö lopulta meni persiilleen? Ikäneito muuan kas, viisikymmenvuotias luuli jo onnensa kääntyneen kun sai kerralla kaksi ylkäehdokasta itselleen, mutta kun paljastuikin että lemmenkipeän naisen suudelmat ovat perheellisille rosvoille liian tulisia, niin ikäneito pamautti molemmat henkipatot luuvitosella kanveesiin

4. Sorsanmetsästys on niinikään Repe Helismaan laulu. Kuka metsämiehistä teloi ensimmäisenä itseään? Heikki sai ensimmäisenä kuulan kinttuunsa

5. Jaakko Teppo lauloi kauniin balladin Hilmasta ja Onnista. Mikä oli tässä laulussa esiintyvän Onnin sukunimi? Lipevän kravattisonnin sukunimi oli Laukkanen

6. Laulajan kosto petturimaiselle ex-morsmaikulleen oli tuossa kyseisessä kappaleessa kaamea. Mitä hän suunnitteli tekevänsä Hilman ja Onnin häissä, kun hän sinne päissään menee kuokkimaan? "...kostan Hilimalle ja pierasen häissään..."

7. Herrat kulkivat iltalypsyn aikaan heinäpellon laitaa, ja katselivat keimailevaa piikalikkaa. Kuka herroista oli se joka temput tehtyään joutui käräjille? Herran nimi oli laulun esittäjä Iivana Nyhtänköljä

Sitten nämä jenkkapainotteiset lyriikat.

8. ...Nyt pikkurahat pannaan pajatsoon, isot pannaan muuten vaan. Naiset ne kädestä kiittelee jotka vielä on tajuissaan... Mikko Alatalo: Jolsa jätkä (onko elokuva Ajolähtö tuttu?)

9. ...Näytti skutsari-Yrkka, se tosi kova luu, miten seiväshyppy sokealta onnistuu. Veti varvin jälkeen hägärin ja pieras snadin sprägärin... Aarne Tenkanen: Letkujenkka

10. ...Äitpuoli sai heti raivarin ja se löi sen peilin paskaksi, ja soitteli metsänvartijalle jota sanottiin Viiltäjä-Jaskaksi. Ämmä sano sille että: "Kuules Jaakko, mä näytteen tarttisin maksasta"... Seitsemän Seinähullua Veljestä: Lumikki-jenkka

11. ...Ei se ole hiivasientä eikä jalkasilsaa. Vastatuuleenkin se löyhyy toistasataa kilsaa... Juice Leskinen: Eksä pese sitä koskaan?

12. ...Saivat minut puhutuksi Ruotsinmaahan hommiin, kuntakin se riemumiellä matkarahat soi. Vaan joka markan upotin mä autolautan rommiin ja körökyyti kulkijan taas kotikylään toi... Veikko Lavi: Sukuvika - suksi ei luista

13. ...Paha olla paimenessa pikkutytön varsinkin. Jos ei pistä tikku pyllyyn, paimenpoika kumminkin... Petri Hohenthal: Kusiainen (vähän yllätyin kun tätä Emmentaalin kappaletta ei tiedetty...)

14. ...Kotajärvi kysymättä mummon ketoon kellistää, lähtiessään pussaa kättä, herrasmiehen kuva jää. Hän reilu jätkä oli kerran... Jope Ruonansuu: Maaherra (sanat ovat Junnun käsialaa, ja Junnu itsekin tätä on laulanut)

15. ...Hän miehen lailla kuoli, tosin ollen käsipuoli. Paavi joutui pulmiin kiperiin, se pukeutui toogaan ja liperiin, ja kieritti ruumiin Tiberiin... Elf: Tarantella-Joe (sanat Juicen, siitä piste benderhomerille)

16. ...Minä olen hullumpi juovuksissa, minä en armoa tunne. Kuuskytä kertaa oon putkassa ollu ja kerran vankilassa... Raggars: Jenkka

17. ...Kunnanhallitusta johtaa neiti Hanna Sipinen. Ääniharavaksi kaikki sitä sanoo, minustakin ihan hanko se on... Simo Salminen: Politiikkalaulu (kummastelin sitäkin että tätä ei tunnistettu)

18. ...Savusaunassa synnyin, rakeet tako ruutuun. Äiti oli neiti ja isä poikamies. Kätilö se vanha kuikka kuivas minut luutuun, isä toivo poikaa, äiti vangin toiveen ties... Jaakko Teppo: Onnen kerjäläinen

19. ...Musta tulee levyseppähitsaaja, tai puutarhakalusteiden petsaaja. Ammattikouluun pyrin siis, ikääkin on vasta nelkytäviis... Turo's Hevi Gee: Mä oon roku (mulla on vielä siis toivoa, kun mä en oo vasta kun kolkytäseittemän

20. ...Kuukkeli katteli kummissansa sitä rinkan kiikutusta. Minä sanoin: "Onko sunkin eukkosi vihanen kun sinunki on silimäsi musta?"... Freud, Marx, Engels & Jung: Nattasia kattomassa eli Pekuulijenkka Twist

21. ...Naapuri kun kuuli kuinka kukko mainosti omiaan, äijä tuumi kainosti: "Kas, Luoja muistaa lapsiaan kun onnen syyti päälle maan"... Rauli "Badding" Somerjoki: Kukkolaulu

Siinäpä ne. Toisen osan pisteet ja lopputilanne hiukan myöhemmin tänään.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pisteet

Annoin tässä jälkimmäisessä osassa pisteitä hiukan sinnepäin menneestä arvauksestakin, joten tässä nuo pisteet toisen jakson osalta:

1. Txjokeri 14,0 p
2. jerry 14,0 p
3. Mayhem Lettuce 8,0 p
4. mikkoz 5,0 p
5. Everton 4,0 p
6. ELÄKELÄINEN 4,0 p
7. Sistis 4,0 p
8. fiftyeight 4,0 p
9. benderhomer 3,0 p
10. Moto 2,0 p
11. Jukan takahiukset 2,0 p
12. heavy 0 p


Sitten lopputilanne:

1. Txjokeri 31+14=45 p

2. ELÄKELÄINEN 18+4=22 p

3. fiftyeight 15+4=19 p

4. Mayhem Lettuce 10+8=18 p
5. benderhomer 14+3=17 p
6. Moto 14,5+2=16,5 p
7. Sistis 11+4=15
8. heavy 15+0=15 p
9. jerry ? +14=14 p
10. mikkoz 8+5=13 p
11. Everton 8,5+4=12,5 p
12. Arnold 7+ ? = 7 p
13. Jukan takahiukset ? +2=2 p

Txjokeri on näin ollen Jatkoajan huumorimusiikin asiantuntija vuosimallia 2004. Paljon onnea vaan!

Onnittelut sekä ihailuni lähtevät myös ELÄKELÄISELLE sekä fiftyeightille muista palkintosijoista.

Semmoinen seikka jäi askarruttamaan, että jos nimimerkki jerry olisi osallistunut tuohon ensimmäiseen osaan, niin olisiko hän pystynyt haastamaan Txjokerin yhtä hyvin kokonaistilanteessa kuin tässä toisessa osassakin?
 
Viimeksi muokattu:

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Re: Pisteet

Viestin lähetti Roku
Txjokeri on näin ollen Jatkoajan huumorimusiikin asiantuntija vuosimallia 2004. Paljon onnea vaan!

Kiitos paljon, oli hauska osallistua. Ja hävettää huono muisti. Tarantella Joe ja Pekuulijenkka olis pitänyt tietää, muut olivatkin pikkaisen vieraita.

Katotaan ensi vuonna uusix
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Hieno kisa. Harmi vaan, etten tullut sitä huomanneeksi. Sen sai Roku aikaan, että kävin äsken penkomassa vanhoja vinyylejäni. Täytyy paistaa näitä aarteita CD:lle. ELF ja Tarantella Joe... Aikamoinen nostalgiapaketti.

Ike

PS. ELF tulee muistaakseni pidemmästä nimestä Erik Lars Four.
 

jerry

Jäsen
Re: Pisteet

Viestin lähetti Roku


Semmoinen seikka jäi askarruttamaan, että jos nimimerkki jerry olisi osallistunut tuohon ensimmäiseen osaan, niin olisiko hän pystynyt haastamaan Txjokerin yhtä hyvin kokonaistilanteessa kuin tässä toisessa osassakin?

Kun en aikanaan huomannut tuota ensimmäistä osaa, on jossittelu turhaa. Katsoin kuitenkin ne kysymykset jälkikäteen ja voin todeta että ei olisi jerry pystynyt haastamaan Txjokeria. Muista sijoista sensijaan olisi saattanut tulla tiukka taisto.

Ehkä ensi vuonna sitten...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Pisteet

Viestin lähetti Roku
- - -
Sitten lopputilanne:
- - -
3. fiftyeight 15+4=19 p
- - -

Ohhoh, toisen jakson aikana oli vaan julmetun kiire, ettei ehtinyt paneutua. Yritin vain osallistua, jotta voisin osallistua seuraavaan jaksoon. Nytpä huomasin sitten, ettei seuraavaa tullutkaan.

Anyway, en kyllä piikkipaikkaa olisi kyennyt edes hätyyttelemään, sen verran se, se , se mikä se nyt on se sairaus prkl kun ei muista, jo häiritsee.

Mukava oli kisa, sattui vain kiireiseen ajanjaksoon. Itsekin olen ollut jo kaksi vuotta laittamassa kehiin oma visaa, enkä vielä ole saanut aikaiseksi muka-kiireiden vuoksi, joten tiedän miten aikaa vievää sen pyörittäminen on (kyssärit on valmiina ja vastaukset tarkistettu, mutta..) . Kiitos, Roku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös