Parkettien partaveitset, vai linkkuveitset?

• 946
  • 2

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
En useiden hakujen jälkeenkään löytänyt aiheesta ketjua, joten eiköhän nyt ole aika pistää palstalaisten tanssitaidot puntariin. Nyt puhutaan nimenomaan näistä perinteisistä paritansseista; valssi, tango, humppa, jenkka, polkka yms. Miksei myös muistakin tansseista. Toiset tanssii lattaria, toiset breakdancea. Itse hiljattain naimisiin menneenä "jouduin" tanssikurssille, jossa huomasin että tanssiminenhan on oikeastaan helvetin mukavaa puuhaa. Taitaa vaan olla kuolevaa lajia tämä tanssiminen nykypäivänä, vaikka isät ja isoisät usein juuri näistä lavatanssipaikoista löysivät äidit ja isoäidit. Koukussa ollaan, parketilla tavataan, miten on teidän laita?

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikävä kyllä tanssitaitoni on aikas huono. Tuossa jokin aikaa sitten kyllä tuli illan aikana vaikka mitä lajeja tanssittua, mutta ikävä kyllä ei jäänyt askeleet mieleen, ehkä oli hieman liikaa alkoholia pelissä. Valssi menee nyt aikasta hyvin, mutta muut lajit on kyllä aika utopiaa. Tyttöystävän kanssa ollaan kyllä mietitty tanssikursseille menoa, mutta eipä taida hetkeen onnistua aikataulujen puolesta, mutta kursseille tulee mentyä heti kun ehditään.

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole kuoleva laji, vaikka moni niin luuleekin. Paritanssi voi itse asiassa nykyisin varsin hyvin ja koko ajan löytyy uusia "lajista kiinnostuneita". Olenkin joskus sanonut, että miehellä ei helpompaa tapaa hurmata nainen olekkaan, kuin tanssitaito.

Itse kuulun siihen ikäpolveen, joka ajautui paritanssin pariin jo 70-luvulla ja voi veljet miten ihania naisia olenkaan tanssiparketilta löytänyt. Nykyinen naisystäväni valitettavasti ei ole kovin innokas tanssija, joten joudun pääosin hakemaan tanssiseurani muualta. Kyllä siinä monesti meinaa oma emäntä unohtua, kun kiihkeä nainen painautuu vasten rintaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy