Kyllä minä ainakin haluan nähdä 2032 olympialaisissa, kun Jonne "Milfhunter_69" Korhonen jää niukasti Minecraftin speedrunissa sijalle 4.Tuhat kertaa tuhannesta ennemmin tämä kuin joku e-urheilu tuonne koskaan.
Kyllä minä ainakin haluan nähdä 2032 olympialaisissa, kun Jonne "Milfhunter_69" Korhonen jää niukasti Minecraftin speedrunissa sijalle 4.Tuhat kertaa tuhannesta ennemmin tämä kuin joku e-urheilu tuonne koskaan.
Nyt iltasaduksi Christer Sarlin ja olympialaista nyrkkeilyä.
On kyllä ihan liian nopea. Mulla muljuu nilkat ja on pirun hankala sitten lähteä finaaliin molemmat nilkat teipattuna.Jos menee vituiksi niin valitse kappaleeksi Kartat mua.
Siellä on tauko kun jaetaan mitaleita, noin 23.30 jatkuu.Missä se Christer nyt piilottelee? Ei löytynyt Areenasta, eikä Maxista...?
Kyllä minä ainakin haluan nähdä 2032 olympialaisissa, kun Jonne "Milfhunter_69" Korhonen jää niukasti Minecraftin speedrunissa sijalle 4.
Jos menee vituiksi niin valitse kappaleeksi Kartat mua.
Onneksi.Ikävä kyllä taitaa jäädä haaveeksi. KOK:han taisi juuri tehdä Saudi-Arabian kanssa pitkän sopimuksen esports-olympialaisten järjestämisesti.
Näky se viitta Ylellä päivän kohokohdat -pätkässä, mut ei niin selkeästi kuin Maxilla.Ilmeisesti Ylelläkin päästiin breakingin pariin. Alkuillasta, heti ekassa parissa, pakolaisten joukkueen kilpailija veti poliittisen statementin. Heitti suureleisesti ensin huivin päästään ja sitten paidan, jonka alta paljastui teksti free afghan women. En tiedä näytettiinkö ylellä, mutta hieno hetki.
Sitä loputonta vääntöä kun koko Suomi puhuu CS:GO tiimin pelikirjasta.Kyllä minä ainakin haluan nähdä 2032 olympialaisissa, kun Jonne "Milfhunter_69" Korhonen jää niukasti Minecraftin speedrunissa sijalle 4.
Raja: "Tämä oli Milfhunter 69:ltä kuitenkin...niisk...hieno suoritus."Kyllä minä ainakin haluan nähdä 2032 olympialaisissa, kun Jonne "Milfhunter_69" Korhonen jää niukasti Minecraftin speedrunissa sijalle 4.
Kommentaattoriboksissa Tuomas Raja liikutuksen partaalla kertoo kuinka letkeän väljästi kulki terroristijoukkueen pommin asettaminen b-saitille de_dust2:ssaSitä loputonta vääntöä kun koko Suomi puhuu CS:GO tiimin pelikirjasta.
En varmaan sitten niin pitkälle seurannut kun en muista. Avajaisisissa ainakin tulensytyttämisseremonioissa rämpytti Long may you runin.Olisi edes Jarre, vai jätettyköhän päättäjäisiin. 2010 Neil Youngkin klousasi.