Sitten kun aurinko"kuningas" tulee sinne!!Kauanko menee että kuularinki kuivataan?
Sitten kun aurinko"kuningas" tulee sinne!!Kauanko menee että kuularinki kuivataan?
No jos Fabbrin mitali vietiin miehissä niin linjan on syytä pysyä tässäkin.Kisa seis ja siirto, sanon minä. Ei ole tasapuolista, jos välillä kuivataan, välillä ei ja koko ajan sataa.
Se meni mulla ohi. Mitä tapahtui?No jos Fabbrin mitali vietiin miehissä niin linjan on syytä pysyä tässäkin.
Haluaa pakittajalle voiton?Eiks tonne ny joku työntekijä vois kuivata tota kuularinkiä ettei kilpailijoiden tarvii
PAri ekaa kiekkaa kai oli kuiva rinki ja sen jälkeen ihan aikuisten oikeasti vaarallinen kun siellä vedettiin kumoon.Se meni mulla ohi. Mitä tapahtui?
Muistanko oikein, että Suomen naisten pikaviestijoukkue olisi ollut finaalissa Sydneyn olympialaisissa 2000?
Onse kyl säälittävää Ranskan maabrändille, että urheilija joutuu itse kuivaamaan rinkiä.Näihin heitto- ja työntölajeihin olisi itse pitänyt pakata paksusti pyyhkeitä.
Säästävät huipennuksen päättäjäisiin. Celine Dion jää kakkoseksi.Jussi Lampi vain puuttuu.
Ennemmin vaikka sählyäPenni ajatuksistasi scholl break-tanssista olympialaisissa.