Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Oon muuten luullut että tämä maabrändistä höliseminen tehdään ihan tosissaan, mutta ilmiselvää trollailuahan tuo on.
Ai ei yhtään hippohiihtomitalia? Valitettavasti haku ei enää jatku kohdallanne.Olen pelannut koulujenvälisissä, sekä pelannut sählyä kesätreeneissä lätkäporukan kanssa. Onko minulle pestiä?
...Pesäpallossakin on muuten järjestetty maailmancup.
Tässä on kyllä jotain tuttua ja turvallista kun Christer Sarlin horisee hyvin paljon kaikkea muuta kuin itse nyrkkeilyottelun tapahtumia.
Tässä on kyllä jotain tuttua ja turvallista kun Christer Sarlin horisee hyvin paljon kaikkea muuta kuin itse nyrkkeilyottelun tapahtumia.
Muistaakseni Bubi Wallenius oli 78-vuotiaana vielä Tokion kisoissa selostamassa, joten kyllähän Sarlin yhden olympiadin vielä jaksaa. Ainakin.Sarlinilla ikää 73 v., liekö kaivetaan naftaliinista boksaus- ja ampumakarkeloihin vielä Losin kisoissa?
Sarlinilla ikää 73 v., liekö kaivetaan naftaliinista boksaus- ja ampumakarkeloihin vielä Losin kisoissa?
Kuningatar Elisabet rikkoi kaikki ennätykset sarjassa "mitä yli kahdeksankymppisenä voi tehdä", joten mertsi vetää mömmömmejä vielä pitkään.Muistaakseni Bubi Wallenius oli 78-vuotiaana vielä Tokion kisoissa selostamassa, joten kyllähän Sarlin yhden olympiadin vielä jaksaa. Ainakin.
Luin uusimmasta(?) Suomen Kuvalehdestä, että mölkky on kosmopoliittien laji ulkomailla. Laji on varsinkin nosteessa sekä Japanissa että Ranskassa. Viimeeksi mainitussa maassa petanque nähdään paikoitellen vanhojen kubbejen lajina, mutta mölkky viettelee kaupunkilaisia hipstereitä. Kuulostaa hyvältä, mutta moniko tajuaa mölkyn olevan Suomesta? Ei moni.
Tekoäly kehittyy niin nopeasti, että tämä lienee realismia jo pian. Nyt jo Kekkonen YouTubessa ties mitä kommentoimassa, etteikö kohta nappia painamalla ties mitä saatavilla.Tässä olis hieno sauma AI:lle.. Kaivetaan selostaja legendat lajeihinsa. Lähinnä kaipailen Vode Liukkosta Curlingiin (aivan maagista) ja Ilmo Lounasheimoa nyrkkeilyyn.
Tekoäly kehittyy niin nopeasti, että tämä lienee realismia jo pian. Nyt jo Kekkonen YouTubessa ties mitä kommentoimassa, etteikö kohta nappia painamalla ties mitä saatavilla.
Jep. Tietyllä tavalla ajateltuna olisihan se melkoista laittaa tekoälykoneeseen "Laita mulle GOT-vivahteinen mafiasarja sijoitettuna 1950-luvun Helsinkiin (Olympialaiset huomioiden.), pääparin ollessa BWWM-dynaaminen."... Ja kone raksuttaa.Omalla tavallaan hienoa ja tosi pelottavaa...
Ei tarvitsisi edes kaivella edesmenneitä. Vielä olisi Pentti Salmi, Seppo Kannas ja Anssi Kukkonen saatavilla ihan elävinä. Ihan hyvävoimaisia vielä kaikki yli yhdeksänkymppisinä. Salmi jo peräti 96-vuotias, mutta silti vielä välillä kommentoi koripalloa.Tässä olis hieno sauma AI:lle.. Kaivetaan selostaja legendat lajeihinsa. Lähinnä kaipailen Vode Liukkosta Curlingiin (aivan maagista) ja Ilmo Lounasheimoa nyrkkeilyyn.
Ei tarvitsisi edes kaivella edesmenneitä. Vielä olisi Pentti Salmi, Seppo Kannas ja Anssi Kukkonen saatavilla ihan elävinä. Ihan hyvävoimaisia vielä kaikki yli yhdeksänkymppisinä. Salmi jo peräti 96-vuotias, mutta silti vielä välillä kommentoi koripalloa.
Ei tarvitsisi edes kaivella edesmenneitä. Vielä olisi Pentti Salmi, Seppo Kannas ja Anssi Kukkonen saatavilla ihan elävinä. Ihan hyvävoimaisia vielä kaikki yli yhdeksänkymppisinä. Salmi jo peräti 96-vuotias, mutta silti vielä välillä kommentoi koripalloa.
Olen pelannut ja tykkään. Mölkyn ja kyykän välimaastossa. Olen itse jälkimmäisen MM-kisaveteraani, joten mielipiteelläni on myös painoarvoa!Ja tietysti Ruotsista tulee Mölkyn kukistaja; Gubbe/Kunkku. Ekan kerran pelasin tänä kesänä ja ihan helvetin hieno peli! Vaatii enemmän kuin Mölkky, suosittelen vahvasti...
Vähän sama. On siellä tosin vielä yksittäisiä huippuhetkiä jäljellä, kuten huominen huikea nelosen aidat. Maraton toki täytynee katsoa myös.Jotenkin tässä on myös omat eväät syöty kisojen osalta. Merkittävää osaa YLE:n ja vitosen näyttämistä lajeista on tullut katsottua ainakin pieni hetki, ehkä koskimelontaa ja tiettyjä ammuntalajeja lukuunottamatta. Paljon hienoja finaaleja on ollut, ja tiukkoja tuloksia mitalien suhteen. Oikeastaan kaikki merkittävät suomalaissuoritukset on jo myös nähty. Mitään ei ole enää tarjolla.
Ehkä saatan huomista jalkapallofinaalia katsoa, mutta EM-kisojen huippufutiksen jälkeen ei sekään taida nyt oikein innostaa.
Olen pelannut ja tykkään. Mölkyn ja kyykän välimaastossa. Olen itse jälkimmäisen MM-kisaveteraani, joten mielipiteelläni on myös painoarvoa!