Saati katkokävelyn MM-kisoista tulevana viikonloppuna.Jumalauta jos joskus menevät kuulemaan ilmapillunnuolennasta.
Saati katkokävelyn MM-kisoista tulevana viikonloppuna.Jumalauta jos joskus menevät kuulemaan ilmapillunnuolennasta.
Lätkä vie harrastajat.Kelatkaa tätä maabränditykitystä kun naisten semeissä vastakkain Norja ja Tanska. Sikäli mielenkiintoista, ettei käsipallo koskaan breikannut isommin ruotsinkielisiä seutuja lukuun ottamatta.
Mitä toisia? Jos tietää mitään Balkanin historiasta, niin natsitermi on täysin ansaittu.Eiköhän nuo pikemminkin ole niitä toisia, mitä ei nyt saa täällä sanoa.
Näin juuri. Itse en näe mitään skenaariota jossa Ranska päihittäisi jenkit. Kaksi jenkkien kaatoon parhaiten kykenevää joukkuetta kisailevat pronssista.Huoh, tylsä finaali luvassa. Saksa-USA olisi ollut kiva nähdä, vahva usko oli siihen, että Saksa voi näissä kisoissa olla se, joka kaataa jenkit.
En muuten pitäisi kovinkaan isona yllätyksenä jos Ranska finaalin voittaisi kotiyleisön tuella. Tai no olisihan se jonkinmoinen sensaatio, mutta ei mahdoton mun mielestä.Ranska sais pöllyttää jenkit. Onneksi Putinin ystävät ei
Jahka Intiassa ja Pakistanissa lajista kuullaan, niin meillä ei ole enää jakoja.
Heitti se Helander yli 108 km/h lähtönopeuksisia heittoja. Keihäs jäi vain usein laahaamaan ja matalia olivat. Keräsellä ja Etelätalolla lähtönopeudet kyllä vaatimattomampia.
Voittajavedossa kerroin 4,00. Suunnilleen suurin suosikki kisaan Mihambon kanssa.Mikä oli muuten Tara Davis-Woodhallin kerroin pituuskisassa? Mietin että voisi betsailla, mutta toki unohdin.
Tiedä muuten, miten katkeria ja kateellisia ovat Tanskan ja Norjan lätkäpiireissä. Siis naapurimaat Ruotsi ja Suomi skooraavat MM- ja olympiamitaleita toisensa perään, mutta niin vain eivät kykene samaan. Siis jopa Suomi!... Maa joka ei ole nähnyt kunnon talouskasvua sitten vuoden 2007 on ihan eri levelillä taloudellisesta-, demografisesta tilanteesta puhumattakaan ja maabrändistä. Mikä on suomalaisten salaisuus? Mitä he tekevät oikein ja me väärin?Lätkä vie harrastajat.
Oishan tolle voinut parikymppää laittaa, mutta eipä sitä ikinä muista kun on "varma" voittaja :DVoittajavedossa kerroin 4,00. Suunnilleen suurin suosikki kisaan Mihambon kanssa.
Suomalaisille säbäkoutseille hyväliksaisia pestejä luvassa.Intia on jo kansainvälisen salibandyliiton jäsen. Pakistankin provisional member.
Kyllä Ranska kotijengillä voi saada ihan hyvän hurmoksen päälle!!Huoh, tylsä finaali luvassa. Saksa-USA olisi ollut kiva nähdä, vahva usko oli siihen, että Saksa voi näissä kisoissa olla se, joka kaataa jenkit.
Kansainvälisesti laajalti kilpailtuja lajeja? Jääpalloa pelataan noin neljässä maassa (Kazakstan tosin on tainnut hyytyä aika pahasti), joista Suomessa laji on ihan henkihievereissä. WP 35 hävisi kolme vuotta putkeen kaikki pelinsä, mutta pysyi pääsarjassa, koska joukkueita ei vain ole. Ja onko naisilla mitään toimintaa?Kyllä pelaavat. Jääpallo ja Salibandy ovat kuitenkin laajalti kansainvälisesti kilpailtuja lajeja ja on mielestäni varsin kummallista, ettei jääpallo ole pitkästä historiastaan huolimatta saavuttanut olympiastatusta.
Toi keihäskisa oli sen verran hektinen, että viestejä ei ehtinyt lukea kun niitä tuli tolkuttomasti.
Mutta jokos tää on ollu täällä? Lyles veti 200 m finaalin Koronassa kertoo iltalehti
Tämä on kyllä jo lähtökohtaisesti aika kova juttu, että ko. lajin ykköstähdet voi tulla kovan kulttuurin ja auringon hellimän Skandinavian perukoilta.Rantalentopallossa maailman ykköspari, ruotsalaiset Åhman ja Hellvig finaaliin. Alkusarjassa oli vaikeaa, mutta sen jälkeen on kulkenut odotetun vahvasti.
Olen pelannut koulujenvälisissä, sekä pelannut sählyä kesätreeneissä lätkäporukan kanssa. Onko minulle pestiä?Suomalaisille säbäkoutseille hyväliksaisia pestejä luvassa.
Ruotsissa varmaan kasataan kohta maabrändityöryhmä asian johdosta. Jääpallo ei tosiaan ole kyennyt pitämään asemistaan hyvin kiinni ja vaikka laji erittäin perinteikäs onkin, ovat Ruotsin maabrändikruunut joka tapauksessa rajallisia, että olisivatko ne sittenkin paremmin käytettävissä vaikka lätkän tukemiseen? Sanotaan nyt loppuun, että edesmenneen faijani edesmennyt velipuoli pelasi taannoin jääpalloa, ettei lajia mitään vastaan ole.Kansainvälisesti laajalti kilpailtuja lajeja? Jääpalloa pelataan noin neljässä maassa (Kazakstan tosin on tainnut hyytyä aika pahasti), joista Suomessa laji on ihan henkihievereissä. WP 35 hävisi kolme vuotta putkeen kaikki pelinsä, mutta pysyi pääsarjassa, koska joukkueita ei vain ole. Ja onko naisilla mitään toimintaa?
CV:tä vaan eteenpäin.Olen pelannut koulujenvälisissä, sekä pelannut sählyä kesätreeneissä lätkäporukan kanssa. Onko minulle pestiä?