World Champion of what?
World Champion of what?
Tai painolastina.Perämiehenä varmaan ollut.
Miettikää, että MLB:ssä on 162 matsia kaudessa runkosarjassa. Se porukka, joka noista jokaisen sitä seisoskelua katsoo on kyllä mielenrauhan ja keskittymiskyvyn mestareita.Edelleen, onneksi! Yhden paikallismatsin olen käynyt livenä katsomassa; SF Giants vs LA Dodgers Friscossa... En ole pahemmin tuhlannut kolmea ja puolta tuntia elämästäni...
Samaa mieltä. 2015 Abdelrahman isona miehenä kuitenkin juoksi hyvällä vauhdilla kun otti hopeeta. Silmätestillä jos kattoo vain vauhtijuoksun ja heiton eikä sitä minne keihäs lentää, pitäisi Petersin tai Yegon mielestäni kepin lentää pisimmälle.Ei missään tapauksessa. Ja on turha ylianalysoida kaveria, joka heittää tuulettomalla stadionilla hiljaisella vauhdilla yli 90m kahdesti. Suurin ongelma heitossa on tuo vauhti ja sen siirtyminen heittoon. Sitä taustaa vasten heiton mitta on käsittämätön.
Kyllä minä yöuneni menetän jos ennakkosuosikkien ennakkosuosikki ei voita! Toivottavasti Kanada voittaa seuraavan Skoda cupin!Nyt peliä jenkit!
Hyvin ristiriitainen suhde pesikseen allekirjoittaneella. Mutsini oli kansallisen tason juniori Porin Pesäkarhuissa ja itse aina nauttinut lajin pelaamisesta esim. osana koulu-urheilua, mutta silti en voi olla pohtimatta, miten käytännössä yksinomaan Suomessa ns. tosissaan harrastettuna lajina siihen ohjautuneet resurssit ja ennen kaikkea pesiksen valinneet urheilulupaukset ovat rajoittaneet Suomen menestystä olympialajeissa.
Eikö tuo ollut vasta neljäs?Jokic viides virhe. Nyt näyttää Serbian kannalta aika pahalta.
Oli, luulin ensin että Palotie sanoi viides virhe. Serbien johto enää viisi pistettä kun seitsemän minuuttia peliaikaa jäljellä.Eikö tuo ollut vasta neljäs?
Sinänsä ymmärrän tämän, mutta lieneekö kuitenkaan Ruotsissa, Norjassa, tai Tanskassa sikäläistä kansainvälistä kilpailua vailla olevaaa perinnelajia, mihin suhteellisesti resursseja menisi samoissa määrin, mitä pesikseen? Siitä huolimatta hyvin rikasta urheilukulttuuri kaikissa Pohjoismaissa. Kansainvälinen näkyvyys ja kansainvälinen menestys on ainakin minulle kaikki kaikessa ja vaikka pesäpallo mielestäni baseballia (Kriketistä puhumattakaan.) vauhdikkaampi ja viihdyttävämpi laji onkin, on se ennen kaikkea iso "mitä jos-skenaario".Mielestäni tällä ei ole väliä. On hienoa, että meillä on tässä pienessä maassa oma kansallispeli, ja vaikka sillä ei olympiamitalia saataisikaan, siitä kannattaa, ja pitää olla ylpeä.
Yhden MLB-pelin paikan päällä katsoneena olen samaa mieltä. Pesis on pelinä 100 kertaa vauhdikkaampaa ja mielenkiintoisempaa.Edelleen, onneksi! Yhden paikallismatsin olen käynyt livenä katsomassa; SF Giants vs LA Dodgers Friscossa... En ole pahemmin tuhlannut kolmea ja puolta tuntia elämästäni...
ei ne vedonlyöjät aina kaikkea tiedä paremmin kuin tv-asiantuntijat...USA:n voittokerroin livestä 4.20 ennen vikaa neljännestä ja selostaja jauhaa USA:n olevan vieläkin suosikki tähän peliin. :D