110 ja 38 astetta, Oltin eka oli 109 ja osia kulmana 22...Joo, mutta kun kaikki heitot lähtee matalle. Pakistanilaiselka jotain 109, ja lähtökulma 35.
Tuskin osaa edes sanoa ”perkele”.Helander on kyllä omituinen heittäjä. Näyttää aina siltä kuin heittäisi " vähän vitsillä". Ihme virnistelijä.
On kyllä suuri pettymys, että Pitkämäen tasoinen urheilija sai vain yhden pronssin olympialaisista. Parviainen ei saanut sitäkään loukkaantumisten takia.Ja Ainārs Kovals viimeisellä, vitutus jäi siitäkin kisasta päälimmäisenä, vaikka mitali tulikin.
Tami ja Koivut sanoo moro! Turku=Suomi.Puhu selvemmin ku turkulainen?
Joo, mutta kun kaikki heitot lähtee matalle. Pakistanilaiselka jotain 109, ja lähtökulma 35.
Mä meen avaa pistesija-hard seltzerin (disclaimer: juon nykysin Olvin hard seltzereitä varmaan enemmän ku kaljaa)Avasin pistesija kaljan.
Toivottavasti sieltä löytyisi vielä puhtia. Olisihan se niin Etelätalomaista, että viimeisellä tulisi vielä oma ennätys.En mä yllättyisi jos Lassi heittäisi viimeisellään oman ennätyksensä.
Helanderhan tuli käsipallosta? Pesistaustallakin on ainakin jokunen ollut.Voisko sieltä käsipallosta/pesäpallosta/mistä vaan heittolajista koittaa houkutella porukkaa keihäänheiton pariin. Edes että testaisivat heittämistä niin näkee onko jossain potentiaalia. Onhan tää karmeeta ettei tässäkään lajissa enää pärjätä vähää alusta
Pusan Leksa korjaisi tuon parissa viikossaJoo, mutta kun kaikki heitot lähtee matalle. Pakistanilaiselka jotain 109, ja lähtökulma 35.
Saihan se Sirviökin rahaa vanhempiensa kautta. Edellisen haun aikaan hän myös taisi olla 11-vuotias, määritellä nyt siinä, antaako rahaa vai ei.Mutta nämäkin kolme vetää liiton tukia toisin kuin 13 v menestyjä omassa lajissaan. Ja ei tämä laji pärjää katsojien määrässä tuolle toiselle laisinkaan. Mutta hei - panokset painiin, hiihtoon ja keihääseen. Maailma ympärillä muuttuu, suomalainen urheilupolitiikka ei.
Ekassa heitossa oli 109,4 km/h. Mutta lähtökulma 25,2. Tuolla nopeudella hyvässä asennossa ja kulmassa 90 m olisi paperia, mutta toki varmasti helpompi heittää kovaa matalampaan kulmaan.Oliverilla oli kuitenkin 107 lähtönopeus jonka pitäisi riittää näissä kekkereissä
Vittu mulla on tuota Petersiä mitaleille.