Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 8.8.2024

• 62 243
  • 2 085

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Jos USA saa vaan vaihdot onnistumaan (mikä ei ole itsestäänselvyys) edes joten kuten, niin vaikea nähdä kenenkään heitä lyövän finaalissa. Tuohon vielä Bednarek kaarteeseen ja Lyles ankkuriksi, niin eihän tuohon juoksuvoimaan kukaan muu pysty mätsäämään.

Nytkin vaihdot kuitenkin menivät vähän niin ja näin, jotenjoten...

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laittaahan tuo vähän harmittamaan:

Liitteet

• Screenshot_20240808_124000_Instagram.jpg
    Screenshot_20240808_124000_Instagram.jpg
    322,4 KB · kertaa luettu: 98

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Mun mielestä osoitti Hurskeelta ns. huonoa häviämistä. Pitäisi pystyä olemaan onnellinen Haralan puolesta, vaikka itse putosikin paremmalla ajalla.
Ei tuollainen yksi reaktio siitä kerro. Eiköhän Reetta käynyt onnittelemassa.

Edit. Sitä paitsi tästä tehdään nyt jotain kohua

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Mun mielestä osoitti Hurskeelta ns. huonoa häviämistä. Pitäisi pystyä olemaan onnellinen Haralan puolesta, vaikka itse putosikin paremmalla ajalla.

Itse veikkaan, että katsoi vain aikaa ja alkoi vituttamaan. Ei varmaan siinä hässäkässä ehtinyt edes Haralaa sen koommin miettimään, kun aika lävähti tauluun niin vitutus iski päälle.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viimeksi muokattu:

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Reaktio olisi ollut ihan sama Hurskeelta riippumatta siitä, kuka erän voitti. Tunteet on pinnassa kun yksi uran päätapahtumista loppuu vaikka itse juoksi paremman ajan. Itse kyllä ymmärrän reaktion eikö varmasti ollut mitään henkilökohtaista nimenomaan Haralaa kohtaan.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Joo skottien, walesiläisten ja pohjois-irlantilaisten osuus kiinnostaa eniten...

;)
Tarkistin muuten ihan läpällä nyt pelkän skottien osuuden, 3-4-4 näyttäisi olevan pelkän Skotlannin saldo täältä. Esim. miesten 1500 metrillä toiseksi tullut Josh Kerr on skotti.

Yksi noista pronsseista tosin on 4x400m sekaviestistä tullut, eli joukkueessa ei muita skotteja ollut. Mutta anyway, Skotlannissa asuu se n. 5,5 miljoonaa ihmistä ja lipun värit on sininen ja valkoinen. Tuli vaan mieleen...

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Reaktio olisi ollut ihan sama Hurskeelta riippumatta siitä, kuka erän voitti. Tunteet on pinnassa kun yksi uran päätapahtumista loppuu vaikka itse juoksi paremman ajan. Itse kyllä ymmärrän reaktion eikö varmasti ollut mitään henkilökohtaista nimenomaan Haralaa kohtaan.
En uskoisi näkeväni samaa jos vaikka Helander tiputtaa Lassin mitaleilta.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jamaika ulkona miesten pikaviestin finaalista. 95 % vaihdot takaa 50 % tuloksen, näin tunnettua jääkiekkopersonaa vähän mukaillen.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dopingista rike?

Wikipedia:

Harala sai tammikuussa 2021 kolmen kuukauden kilpailukiellon dopingrikkomuksesta. Hänen 5. elokuuta 2020 antamassaan dopingnäytteessä oli piristeeksi luokiteltavaa 5-metyyliheksaani-2-amiinia (1,4-dimetyylipentyyliamiinia). Hänen katsottiin todennäköisesti saaneen kiellettyä ainetta ravintolisästä, jonka tuoteselosteessa ainetta ei mainittu. Rikkomusta pidettiin tahattomana.[5] Hän oli aloittanut vapaaehtoisen toimintakiellon jo lokakuussa 2020, jolloin kolmen kuukauden tuomio oli kärsitty 12. tammikuuta 2021 mennessä.[6]

Ei nyt mitään norjalaista huulirasvaa kuitenkaan.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy