Tai siis ei lennä. Minun verorahoillani. Ikinä.Verovaroin se lentää.
Tai siis ei lennä. Minun verorahoillani. Ikinä.Verovaroin se lentää.
Jep, samaa meinasin juuri kirjoittaa. Tiina Lillak oli muuten 21-vuotiaana ME-nainen ja Mikaela Ingbergkin MM-pronssilla. Jopa muihin huippuihimme verrattuna hitaasti kypsynyt Heli Rantanen oli 21-vuotiaana MM-kisoissa 9.Tämä on tuttua juttua Suomessa. 22 - vuotias on vielä todellinen lahjakkuus ja 28 - vuotiaallakin vielä parhaat vuodet edessä ja potentiaalia on vaikka miten. Vielä 34 vuotiaskin on jo siinä parhaassa iässä. Mitä nyt eilinen Italian mies 19 - vuotiaana otti jo torppaa haltuun pituuspaikalla.
Onhan nää 800m ja 1500m sellaisia kunnon tosimiesten lajeja. Tavallaan pitää juosta koko ajan täysillä, mutta silti vähän varmistellen ettei katkea.
Ihan varmasti Alanen on lahjakas sekä harjoitellut, mutta kyllähän sen näkee, että ainakaan toistaiseksi harjoittelun laatu ja ehkä muut elämäntavat eivät vastaa sitä, mitä vaaditaan tasaisesti yli 60m luokkaan. Toki on vielä nuori heittäjä, joten aikaa on parantaa.
Mämmin ja joulutorttujen jälkeen kovaa saa kyllä etsiä, kyllä se löysää tavaraa on.Vaatii paljon samaa kuin mämmin syöminen ja joulutorttujen syöminen. Tuokkospinoa tulee aina kunnioittaa ja lähdetään tekemään lähtökohtaisesti oma mämmi, mutta jos hankalaa tulee, niin sitten erotetaan että onko kovat kovia.
On kyllä sinänsä jännä juttu, että Yle on saanut näitä maailman huippuja haastatteluihin sen jälkeen kun rakettireppumies Hannula vaihtui Petraan.Kun Tamberi iski silmää grillissä grillauksen päätteeksi, niin toivottavasti Petralla jalat vielä kantoi.
Heittolajeissa voi massaa olla, mutta siellä pitää kyllä olla paljon lihasta ja voimaa sen kuoren alla, jotta keppi lentää pitkälle.Anteeksi jos tai kun olen sovinisti ja asiaton. Tarkoituksena ei ole halveksuvasti sanoa, mutta 15-20 kg kevyempänä kaikki olisi ns. helpompaa?
Treenaaminen ja normaali eläminen? Nyt nivelet jne ovat paljon kovemmalla rasituksella?
On kyllä sinänsä jännä juttu, että Yle on saanut näitä maailman huippuja haastatteluihin sen jälkeen kun rakettireppumies Hannula vaihtui Petraan.
On kyllä sinänsä jännä juttu, että Yle on saanut näitä maailman huippuja haastatteluihin sen jälkeen kun rakettireppumies Hannula vaihtui Petraan.
Muistelisin että Mikko siirrettiin sivuun joskus 2010-luvulle tultaessa. Petrahan nousi ykkösketjuun vuoden 2011 jääkiekon MM-finaalissa, kun oli suht kireässä t-paidassa Sakke Pietilän kanssa baarissa välittämässä tunnelmia.Tapahtuiko tämä siirto sen jälkeen, kun Mikolla alkoi nuotin vieressä olla tilaa Vickyn ja Kaija Koon myötä urheilulähetyksissä?
No minä en ymmärrä tuota ollenkaan. Mitä väliä sillä on, mihin keihäs laskeutui, kun ei voi olla mitään maagista voimaa joka pysäyttäisi Järvenpään liikemomentin ilmassa just ennen viivaa, niin että heitto pysyisi laillisena?Juu kuten jo aiemmin mainitsin, niin se heitto oli reilusti yliastuttu. Otin nyt vaan kantaa siihen pituuteen itsessään.
Tolla ei tosiaan pidä spekuloida yhtään.
Heittolajeissa voi massaa olla, mutta siellä pitää kyllä olla paljon lihasta ja voimaa sen kuoren alla, jotta keppi lentää pitkälle.
Väitän, että 15-20kg kevyempänä harjoittelu olisi helpompaa.
Nyt en ymmärrä mitä vänkäät.No minä en ymmärrä tuota ollenkaan. Mitä väliä sillä on, mihin keihäs laskeutui, kun ei voi olla mitään maagista voimaa joka pysäyttäisi Järvenpään liikemomentin ilmassa just ennen viivaa, niin että heitto pysyisi laillisena?
Mutta sen sijaan on mahdollista ajatella, että Järvenpää tekee tasan saman heiton, mutta aloittaa vauhdin hieman taaempaa, ja pysyy nippa nappa viivan takana.
Eli heiton todellinen pituus on mihin se laskeutui miinus se, paljonko meni yliastutuksi.
Eikös Stefanidi ole ollut aika korjauskunnossa viime vuodet?Seipään rajat Finaalissa ovat
440
460
470
480
485
490
Edit. Kreikkalainen "vetäytynyt" Finaalista. YLE:n Studiossa.. "No en sano mitään...." -kommentti