Huono pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
Reilusti yli 15 minuutin "vauhtia" pidetään 5000 m:n alkjuerässä.
5000m alkuerät ovat kyllä kevyttä lenkkivauhtia näille herroille toistaiseksi.
Thorkildsen on itse asiassa siitä harvinainen norjalainen, että ei jostain syystä vituta ollenkaan. Ehkä Petter Solberg on toinen sellainen.
Ja kaiken syöksymisen ja huutamisen jälkeen keppi lentää 71 metriä. Joku vastuu pitäisi heittäjilläkin olla, että jos karjuu niin ainakin kasivitonen pitäisi lävähtää tauluun. Kaikki muu on katsojien kusettamista.Minun mielestä se kaatuminen on mielenkiintoisin osa. Siinä on sitä jotain kun aikuinen uroo syöksyy maahan dramaattisesti perseestä asti kaivettujen huutojen kera. Tyylipisteet pitäisi saada keihäänheittoon - vähän kuin mäkihypyssä.
Miksei niitä suomalaisia sitten pääse mukaan tuonne?
Oikea ME on Uwe Hohnin 104,80 eikä siinä mitään syöksytty.Eipä se Parviaistakaan haitannut.
Itse asiassa Zeleznyn ME-heitossa syöksyttiin myös.
G.O.A.T.Joko jatkoajan suursuosikki päästetään seuraavassa 5000 erässä irti?
Oliko Seppo siis vähän kuin karhu. Ymmärtämättömämpi ajattelee, että kankean näköinen tyyppi eli ei tässä mikään kiire karkuun ole.Seppohan oli heittäjänä käsittääkseni mainettaan nopeampi, vaikka sellainen ylävartalon maksimaaliseen voimaan luottava tekniikka hänellä oli.
Ulmala tosiaan toisessa erässä.Joko jatkoajan suursuosikki päästetään seuraavassa 5000 erässä irti?
Mutta meidän Tero onkin ainoa joka on osunut liikkuvaan maaliin. En tosin muista syöksyttiinkö silloin.Oikea ME on Uwe Hohnin 104,80 eikä siinä mitään syöksytty.
Sepon ME-heitossa ei syöksytty.Eipä se Parviaistakaan haitannut.
Itse asiassa Zeleznyn ME-heitossa syöksyttiin myös.
Mutta meidän Tero onkin ainoa joka on osunut liikkuvaan maaliin. En tosin muista syöksyttiinkö silloin.
Hyvä näitä on olla. Periaatteessa lisääkin, koska sitten jos karsiutuu olympialaisista, niin ei tule niin paha mieli, jos saa juosta 2-3 juoksua.Katsojan kannalta keräilyerät ovat vain alkueriä, joista kaikki mielenkiintoisimmat ja parhaat urheilijat on poistettu. Ja mielestäni noita juoksujen alkueriä oli jo aiemmin ihan tarpeeksi.
Kunhan joku päätyi maahan niin riittää minulle.Eikös se istunu paikallaan. Elävä maali kuulostaa paremmalta
Miestä kaatuu kuin heinää!!
Loppusuoralla ei joukkokolari jäänyt enää huomaamatta. Edistystä!Siellä porukkaa kaatuu kuin heinää, mutta mini-Spordella kestää puoli vuotta havaita tämä.