Tervospullollinen on jo valmiina.Jaahas tänään taidetaan keittää Tervon kunniaksi mitallikahvit.
Tervospullollinen on jo valmiina.Jaahas tänään taidetaan keittää Tervon kunniaksi mitallikahvit.
Ei tainnut muistaa.DOOM
IDDQD käyttöön.
Mulla on kisaeväinä ruissipsejä, tonnikalatahnaa ja pari vihreää kukkoa. Olen mielestäni valmistautunut hyvin tähän iltaan.
DOOM
IDDQD käyttöön.
World Skate Games ensi kuussa Roomassa, kyllä sen joku striimaa.Skeittausta sitten seuraavan kerran 4 vuoden päästä. Voi keskittyä kaikkeen oikeeseen urheiluun sillä välin.
Jos Jakob vaatimattomasti selittelisi, että teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää ym. teeskenneltyä vaatimattomuutta niin ilman muuta täydestä menisi ja täälläkin kiiteltäisiin, että jo on hieno urheilija. Tuskin, taitaisi ärsyttää vielä enemmän. Helvetin teeskentelevä norjalainen kekkuli, joka manattaisiin maan rakoon.Oon varmaan ainoa palstalainen jossa Jaakoppi ei aiheuta minkään sortin vitutusta. Päin vastoin, kova urheilija.
Tervo ja Kosonen on silleen sopivalla tavalla vähän hönöjä. Ja hyvällä tavalla. Toivottavasti saavat ansaitusti lähteä kaljalle tänään heittojen jälkeen.