Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 6.8.2024

• 67 931
  • 2 395

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Silloin kun mä olin lapsi, laudan merkki ei saanut olla Turbo II. Jos lauta oli Turbo II, tuli pahimmillaan turpiin. Muutama vuosi myöhemmin kuulin kun jotkut varhaisteinit kehuskelivat Turbo II:ta ja olin järkyttynyt.
Mun eka oli Turbo II, sit sain myös kuningasidean sahata sitä kevyemmäksi, ainakin niitä mitkä tuli trukkien alle :D
Ehkä siksi olin niin paska.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Jenkeillä oli joku ikäloppu 18-vee skeittaamassa. BOOMER ALERT!

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Väitän että skeittaus on olympialaisten vaikein laji. Nuo tyypit skeittaa about jokaisen koulun jälkeen irtoavan tunnin ja vapaapäivinä sellasia 10h päiviä. Joku 1,5h/pv treenit ihan paperia sen rinnalla mitä skeittarit viettää aikaa lautojensa kanssa.
Nokitan kävelyllä. Jotku kävelevät jopa unissaankin. Ja aloittavat jossain toisen ikävuoden aikana.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Silloin kun mä olin lapsi, laudan merkki ei saanut olla Turbo II. Jos lauta oli Turbo II, tuli pahimmillaan turpiin. Muutama vuosi myöhemmin kuulin kun jotkut varhaisteinit kehuskelivat Turbo II:ta ja olin järkyttynyt.
Mun lapsuudessa oli kanssa tarkkoja sääntöjä. Lautaa ei missään nimessä saanut kantaa trukeista, vaan sitä piti kanniskella poikittain.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Mun eka oli Turbo II, sit sain myös kuningasidean sahata sitä kevyemmäksi, ainakin niitä mitkä tuli trukkien alle :D
Ehkä siksi olin niin paska.
Turbo 2 rengaat oli jotain saippuaa ja muutenkin lauta marketti kamaa.
Kovat jätkät painoi Powel Peraltan tai Santa Cruzin deckeillä.
Itsellä ollut muutama Tony Hawk ja Lance mountain. Muistaakseni myös Caballero.
Kele Rosegranzin lauta oli kuitenkin kaikista paras mikä ikinä oli.
Hosoin olisin aina halunnut mutta en ikinä saanut. Toki pyörät joskus oli mallia Hosoi.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulipahan mieleen että toivottavasti sitä hollantilaista rantalentis heeboa ei päästetä liki tätä skeittiparkkia.

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta tuli mieleen, se naisten femmassa pronssille jäänyt Hassan vetää vielä maratonin näihin kisoihin, ei helvetti

Juu ja noiden kahden matkan lisäksi Hassan juoksee näissä Olympialaisissa myös 10 000m. Sentään 1 500m ei ole näissä kisoissa juoksemassa. Siinä vasta olisikin ollut mielenkiintoinen urakka, kun olisi 1 500m vetänyt lauantai-illalla ja sitten aamulla maratonille.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olipa hyvä flow tuossa australialaisen runissa, näin amatöörin silmään.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ensi maanantaiksi Pariisiin ennustettu 37 asteen hellettä. Voisi sanoa, että onni että kisat loppuu sunnuntaina urheilijoiden kannalta.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pikkaisen särähtää korvaan tuo kun selostaja puhuu näistä lapsiskeittareista naisina.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pikkaisen särähtää korvaan tuo kun selostaja puhuu näistä lapsiskeittareista naisina.
Ei mulle, enimmäkseen katoin tekeekö joku hand plantin tai McTwistin ja tekikin. Totta sekin, että en paljon ajatellut katsoa heidän instatilejä koska nooh...

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika kova keihääseen kun nyt kuulen Keräsen haastattelun, että ilman tuuliapua siellä heitetään.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Periaatteessa joo, mutta ei tytöttely nyt ainakaan parempi ole :D
En meinannut että tarttis tytötellä, puhuisi vaan skeittauksesta. Kaikki nyt varmaan osaavat arvata skeittareiden sukupuolen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy