Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 5.8.2024

• 62 896
  • 2 408

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pariisin 2024 viimeinen maanantai takana päin.

Tiistai keihäsmiehet karsinnassa, Sara Lappalainen 1500 alkuerä, painimiehet, nuori skeittaaja - ja naisten moukari!

Illalla miesten pituus, Jakob vs Kerr, naisten 3000 m esteet ja 200 m.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Eikö suomalaismiesskeittareista löydy huippuja? Muistan joskus 20 vuotta sitten Arto Saaren olleen kova nimi, mutta ilmeisesti rullalautailu ei enää innosta suomalaisia.
Olympiamenestyskö lajin kiinnostavuuden mittaa? Kuukausi takaperin Suvilahti pursusi väkeä skeittitapahtuman tiimoilta, ja seuraavana päivänä Koffinpuistossa ei mahtunut olemaan kun sama skedetapahtuma jatkui siellä.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olympiamenestyskö lajin kiinnostavuuden mittaa? Kuukausi takaperin Suvilahti pursusi väkeä skeittitapahtuman tiimoilta, ja seuraavana päivänä Koffinpuistossa ei mahtunut olemaan kun sama skedetapahtuma jatkui siellä.
Sinänsä hyvä huomio, ettei skeittauksessa nuorena olympialajina kaikki menestys näissä kisoissa määritä isoa kuvaa, silti kaiketi sitä toivoisi sinivalkoisia värejä edustavien pärjäävän muita maailman kovimpia vastaan. Kun laji* on kesäolympialaisissa, niin kaiketi sitä on syytä pyrkiä menestymään, mitä on mahdollista.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
No tuo 10.57 nyt ei ole totuus. Seipään kanssa vauhti oleellisin mutta menisi 10.10-10.20 väliin jos vähääkään treenaisi maksimijuoksua aika mielessä.
Ei varmasti juokse 180 cm seiväshyppääjä 10,10-10,20 vaikka treenaisi loppuelämänsä.

Duplantis on itse arvioinut viime vuonna että voisi ehkä päästä 10,40 alle.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ei varmasti juokse 180 cm seiväshyppääjä 10,10-10,20 vaikka treenaisi loppuelämänsä.

Duplantis on itse arvioinut viime vuonna että voisi ehkä päästä 10,40 alle.

Noh, kuukauden päästä tuo nähdään kun Mondo ja Warholm ottavat yhteen satasella :D

Itse veikkaan, että Mondo vetelee 10.34

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy