Onko tuo nyt se Off Topic.
Niin, tuo aika syntyi nimenomaan Melbournen välierässä. Finaalissa kaikkien ajat olivat ymmärrettävästi hieman heikompia.Voitto Hellstenin aika hiilimurskalla ilman ihmepiikkareita on edelleen kova suomalaisille. Vain 4 suomalaista miestä on juossut tuota paremmin.
Tää miekkailu on kyllä aika siistiä!
Niin, tuo aika syntyi nimenomaan Melbournen välierässä. Finaalissa kaikkien ajat olivat ymmärrettävästi hieman heikompia.
On tuo DOOM järkyttävän hieno sukunimi! IDDQD...
Mä huudan edelleen tai sit vaihdan ite!!Tai kun IRCissä huudeltiin ”voix joku vaihtaa topicin”.
Onkohan sillä sisaruksia? Kaikki kun olisivat kovia juoksemaan, niin saisi ketjun pystyyn… Legion Of Doom.On tuo DOOM järkyttävän hieno sukunimi! IDDQD...
Tais olla vähän liian iso lohi, kun Usain Boltia yritti.Eikös Korte aikanaan jotain tälläistä yrittänyt.
Track and field 2:ssa miekkailu oli yksi mun sen pelin lempilajeista.Tää miekkailu on kyllä aika siistiä!
Joku tämmönen 400 tai 800m olis kyllä ihan viimeisiä lajeja, joita itse lähtisin harrastamaan ja tosissaan treenaamaan. Kaikki kunnia noille psykopaateille, jotka se on tehnyt.
Siinä pelissä on kyllä muutama ihan järjetön laji. Moukarinheitto esim. Ihan mahdoton normaalilla ohjaimella.Track and field 2:ssa miekkailu oli yksi mun sen pelin lempilajeista.
Onkohan sitä kuitenkin laitettu, vaikka yrittikin?Tais olla vähän liian iso lohi, kun Usain Boltia yritti.
Nyt on erittäin pitkäjalkaisten naisten vuoro