Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 31.7.2024

• 20 427
  • 661

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kylmäki osaan ajaa ilman käsiä, mutta en välttis tommoisella radalla.
Ei tsiisus mitä noi tekee lasten fillarilla.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvältä näyttää kouluratsastuksessa Emma Kanervan tilanne, kun viimeisestä ryhmästä ei ole kukaan saanut vielä parempia pisteitä kuin hän. Viisi enää jäljellä.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tuo yksi jenkki sai mitalin naisissa kun ajeli sunnuntaiajelun siellä parkissa ja heitti parit tankospinit, miehissä olisit viimeinen tuollaisella suorituksella

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Anthony Jeanjean on kyllä aikamoinen nimi

Ja kaatui heti ensimmäisen tempun niin että kenkäkin lensi jalasta metrejä

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Aivan sekopäinen temppu tuo että päästetään pyörästä irti ja pyöritetään sillä flippi samalla kun itse lentää ilmassa

Ja isoja pannuja tulee, kaksi nyt putkeen

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt ratkeaa Emma Kanervan finaalipaikka, en jaksa uskoa, että Uuden-Seelannin Gallowaylla riittää ohittamaan Kanervaa.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt ratkeaa Emma Kanervan finaalipaikka, en jaksa uskoa, että Uuden-Seelannin Gallowaylla riittää ohittamaan Kanervaa.
Hyvältä näyttää, kun tällä hetkellä uusi-seelantilaisen pisteet ovat alle 70%.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, se on siinä. Emma Kanerva finaaliin!

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Naisten tenniksessä Kerber vs. Zheng Kerber. Erän alku oli Kerberin, sitten tuli Zhengin vahva vaihe, mutta lopussa Kerber nousi jälleen. Kerber pääsi yrittämään syöttövuorollaan erävoittoa, mutta Zhengille syötönmurto ja ensimmäisen erän ratkaisu siirtyi tie-breikkiin.

EDIT: Korjaus: hieman menin asioiden edelle. Kerber ei vielä voittanut erää, erä yhä kesken...

Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onko muuten niin, että Ylellä ei ole Pariisissa studiota ollenkaan? Ei nyt sillä että tuolla mitään kamalaa lisäarvoa olisikaan, mutta muistelisin että aiemmin ollut studio paikan päällä ja joskus myös toinen studio Suomessa. Tokiossa toki ei sattuneesta syystä ollut ketään, mutta aiemmissa kisoissa oli.

Puolustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naisten tenniksessä Kerber vs. Zheng Kerber voitti ensimmäisen erän. Erän alku oli Kerberin, sitten tuli Zhengin vahva vaihe, mutta lopussa Kerber nousi jälleen. Kerber pääsi yrittämään syöttövuorollaan erävoittoa, mutta Zhengille syötönmurto ja ensimmäisen erän ratkaisu siirtyi tie-breikkiin.
Luulin Kerberin jo lopettaneen, näköjään on sijoitus maailmanlistalla pudonnutkin jo kauas. Liekö sitten ollut loukkaantumisia.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko muuten niin, että Ylellä ei ole Pariisissa studiota ollenkaan?
Ei ole. Luulen, että ihan säästösyyt kyseessä ja sekin, että YLE ei ole enää mikään yksinvaltija kisojen lähetysoikeuksien suhteen. Pakko myöntää, että minulle olympiafiiliksen luo se konkreettinen studio siellä paikanpäällä, mutta nämä lienevät tällaisen vanhan kääkän ummehtuneita kokemuksia, koska nykyhaastattelut tehdään teknisesti nykyään todella helposti videopuhelujenkin kautta ym. Kuitenkin vielä Riossa oli studio.

Silti mä kaipaisin ehkä vähän sellaista pidempää haastattelua Suomen joukkueen osalta juuri studio-olosuhteissa eikä vain jotain tiktok - sisältöä kisakylästä, johon tämä nykyinen journalismi jatkuvasti menee yhä enemmän,

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ei ole. Luulen, että ihan säästösyyt kyseessä ja sekin, että YLE ei ole enää mikään yksinvaltija kisojen lähetysoikeuksien suhteen. Pakko myöntää, että minulle olympiafiiliksen luo se konkreettinen studio siellä paikanpäällä, mutta nämä lienevät tällaisen vanhan kääkän ummehtuneita kokemuksia, koska nykyhaastattelut tehdään teknisesti nykyään todella helposti videopuhelujenkin kautta ym. Kuitenkin vielä Riossa oli studio.

Silti mä kaipaisin ehkä vähän sellaista pidempää haastattelua Suomen joukkueen osalta juuri studio-olosuhteissa eikä vain jotain tiktok - sisältöä kisakylästä, johon tämä nykyinen journalismi jatkuvasti menee yhä enemmän,
Kyllä omaan mieleen olympiafiilis on aika maissa näissä kisoissa, eniten vaikuttaa tuo että lähetysoikeudet jaettu.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Huhhuh mitä temppuja!

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS

Minä olen samaa mieltä. Kyllä siinä vaan oli sitä jotain kun esim. Tapsa Suominen oli studiossa paikanpäällä.

Rion kisoissa oli tosiaan kaksi studiota, tämä oli sinänsä ihan perusteltua ettei Suomen päässä tarvinnut valvoa yöllä, mutta lisäksi senkin takia kun tuolloin TV2 näytti ohjelmaa kellon ympäri niin Suomesta pystyi tekemään jotain studiota koosteiden yhteyteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy