Mitäköhän paikkaa Paavo Lipponen pelasi vesipallossa?Oiskohan siistiä olla vesipallossa maalivahti?
Mitäköhän paikkaa Paavo Lipponen pelasi vesipallossa?Oiskohan siistiä olla vesipallossa maalivahti?
Vois ajaa myös ilman hampaita, niin kuin pikkukalle jo aikoinaan.Kylmäki osaan ajaa ilman käsiä, mutta en välttis tommoisella radalla.
Ei tsiisus mitä noi tekee lasten fillarilla.
Kyllä vaan ja joukkueenkin finaalipaikka jo varmistui lopullisesti.Hyvältä näyttää kouluratsastuksessa Emma Kanervan tilanne, kun viimeisestä ryhmästä ei ole kukaan saanut vielä parempia pisteitä kuin hän. Viisi enää jäljellä.
Hyvältä näyttää, kun tällä hetkellä uusi-seelantilaisen pisteet ovat alle 70%.Nyt ratkeaa Emma Kanervan finaalipaikka, en jaksa uskoa, että Uuden-Seelannin Gallowaylla riittää ohittamaan Kanervaa.
Luulin Kerberin jo lopettaneen, näköjään on sijoitus maailmanlistalla pudonnutkin jo kauas. Liekö sitten ollut loukkaantumisia.Naisten tenniksessä Kerber vs. Zheng Kerber voitti ensimmäisen erän. Erän alku oli Kerberin, sitten tuli Zhengin vahva vaihe, mutta lopussa Kerber nousi jälleen. Kerber pääsi yrittämään syöttövuorollaan erävoittoa, mutta Zhengille syötönmurto ja ensimmäisen erän ratkaisu siirtyi tie-breikkiin.
Ei ole. Luulen, että ihan säästösyyt kyseessä ja sekin, että YLE ei ole enää mikään yksinvaltija kisojen lähetysoikeuksien suhteen. Pakko myöntää, että minulle olympiafiiliksen luo se konkreettinen studio siellä paikanpäällä, mutta nämä lienevät tällaisen vanhan kääkän ummehtuneita kokemuksia, koska nykyhaastattelut tehdään teknisesti nykyään todella helposti videopuhelujenkin kautta ym. Kuitenkin vielä Riossa oli studio.Onko muuten niin, että Ylellä ei ole Pariisissa studiota ollenkaan?
Kyllä omaan mieleen olympiafiilis on aika maissa näissä kisoissa, eniten vaikuttaa tuo että lähetysoikeudet jaettu.Ei ole. Luulen, että ihan säästösyyt kyseessä ja sekin, että YLE ei ole enää mikään yksinvaltija kisojen lähetysoikeuksien suhteen. Pakko myöntää, että minulle olympiafiiliksen luo se konkreettinen studio siellä paikanpäällä, mutta nämä lienevät tällaisen vanhan kääkän ummehtuneita kokemuksia, koska nykyhaastattelut tehdään teknisesti nykyään todella helposti videopuhelujenkin kautta ym. Kuitenkin vielä Riossa oli studio.
Silti mä kaipaisin ehkä vähän sellaista pidempää haastattelua Suomen joukkueen osalta juuri studio-olosuhteissa eikä vain jotain tiktok - sisältöä kisakylästä, johon tämä nykyinen journalismi jatkuvasti menee yhä enemmän,
Minä olen samaa mieltä. Kyllä siinä vaan oli sitä jotain kun esim. Tapsa Suominen oli studiossa paikanpäällä.Ei ole. Luulen, että ihan säästösyyt kyseessä ja sekin, että YLE ei ole enää mikään yksinvaltija kisojen lähetysoikeuksien suhteen. Pakko myöntää, että minulle olympiafiiliksen luo se konkreettinen studio siellä paikanpäällä, mutta nämä lienevät tällaisen vanhan kääkän ummehtuneita kokemuksia, koska nykyhaastattelut tehdään teknisesti nykyään todella helposti videopuhelujenkin kautta ym. Kuitenkin vielä Riossa oli studio.
Silti mä kaipaisin ehkä vähän sellaista pidempää haastattelua Suomen joukkueen osalta juuri studio-olosuhteissa eikä vain jotain tiktok - sisältöä kisakylästä, johon tämä nykyinen journalismi jatkuvasti menee yhä enemmän,
Huhhuh mitä temppuja!