Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minua kiinnostaa hevoset ainoastaan leivän päällä rääh rääh rääh.
Oliko muka tässäkin kuvassa vaan leikkeleen mureuttaminen mielessä?
Minua kiinnostaa hevoset ainoastaan leivän päällä rääh rääh rääh.
Ohoh, onpas isoja heittoja 2000-luvulla.
Toki nuo 70-90 lukujen kisat olisivat ihan omissa sfääreissään, jos testaus olisi yhtä tehokasta ja kattavaa kuin nykyisin :D
Vielä joku Valavuori-corner, niin ai että.Ehdottomasti hevosten sijaan Palanderin ja Jauhojärven kikatteluja mukaan ja sitten Mäkäräinen kokeilemassa surffausta ja Petra kokeilemassa katukorista. Niitä kansa haluaa.
Eiköhän näitäkin ruutuun saada silloin kun mitaleita ratkotaan.Ehdottomasti hevosten sijaan Palanderin ja Jauhojärven kikatteluja mukaan ja sitten Mäkäräinen kokeilemassa surffausta ja Petra kokeilemassa katukorista. Niitä kansa haluaa.
Hienosti korjattu tasajalkapysähdys Ruosteelta.
Vielä joku Valavuori-corner, niin ai että.
Mitkäs olympialaiset ne oli, kun sulkapalloikoni Lång piti sillassa sitä malesialaista Gretzkyä. Siinä oli jytky lähellä. Muistelen sitä vieläkin.
Se oli Lång time ago. Katsotaan mieluummin tulevaisuuteen. Nyt meillä on vain yksijalkaisia heittopusseja katsottavana suliksessa.Mitkäs olympialaiset ne oli, kun sulkapalloikoni Lång piti sillassa sitä malesialaista Gretzkyä. Siinä oli jytky lähellä. Muistelen sitä vieläkin.
Lontoossa. Pekingissä Lång itse asiassa taisi olla 16 joukossa.Oisko ollu Peking. Tai sitten Lontoo. Mutta jompi kumpi.
Lontoossa. Pekingissä Lång itse asiassa taisi olla 16 joukossa.
Eli loppujen lopuksi tuhlattiin verorahoja kun pää ei kestänyt loppuun asti. Vai montako kertaa esim. Suomen jääkiekkomaajoukkue on hävinnyt Malesialle?Ihan vähän aika multaa puistot toki tässä "sillassa pitämisessä". Erän toki voitti, ratkaisuerässä tappeli hyvin mukana ja Velkavuori haukkui koko Suomen kun ei ymmärretty, että Vuoden urheilija kyseessä.
Juurikin näin.Oliko jotenkin niin, että edes seiskan ampumalla olisi muuten tullut mitali.
Lontoossa. Pekingissä Lång itse asiassa taisi olla 16 joukossa.
Ei koska suomalaisten hevonen on paskantanut ensimmäistä kertaa tuonne 40 vuoteen tms.Ei jumavitunlauta, käytiin vilkaisemassa juoksun alkua ja sitten taas heppailemaan. Eikö oikeasti olisi voitu näyttää juoksuosuus kokonaan? No onneksi on puhelin.
Elopuro oli erittäin kova, mutta samoihin aikoihin Pentti Pekkanenkin oli maailman rankingissa n. sijalla 30. Suomi otti joukkueiden MM-mitalin ja EM-hopean eli tuskin nyt ihan sorsastajan saappaissa olisi paikallisia vienyt.Se lienee ihan hyvä suoritus, kun Lång kuitenkin oli parhaimmillaan rankingin 21. maailmassa. Kalle Koljonen ollut parhaimmillaan 51. siinä on pirun iso ero.
Tasoeroista tulee mieleen Sami Elopuro Squashissa 1980-luvun lopussa ja 1990-luvun alussa. Parhaimmillaan maailman kutonen ja Suomessa olisi varmaan voittanut kumisaappaissakin SM-kultaa...
Sitten kun tuli vastaan jompikumpi Pakistanin poika/mies (Khan), niin ei mitään palaa.
Viimeksi kun Suomen tasoa on oikeasti mitattu vuonna 2016, Leijonat hävisivät turnauksessa kaikki ottelunsa. Tehtyjä maaleja yksi, päästettyjä yhdeksän. Ollaan me vaan kovia.Vai montako kertaa esim. Suomen jääkiekkomaajoukkue on hävinnyt Malesialle?